D'r zijn van die meiden...

Onhandig...?

  • Ja, lijkt me inderdaad wat onhandig

    Stemmen: 19 12,6%
  • Mwah, leren met vallen en opstaan

    Stemmen: 6 4,0%
  • Houd wel van zo'n kontje in de lucht

    Stemmen: 115 76,2%
  • Waar heb je het over, ik kom toch met m'n teentjes aan de gr

    Stemmen: 11 7,3%

  • Totaal aantal stemmers
    151
Moet ik me nou ook een beetje aan gesproken voelen??? ;)


IK heb echt geen idee hoe ik op mijn motortje zit, ik zit gewoon lekker *D

Doe dan maar een foto, liefst in leren pak :+

/ontopic
Soms zie je idd een motor voorbijkomen en moet je nog een paar keer kijken wil je de bestuurder (m/v) zien zitten. Lijkt me niet echt verantwoord . . .
 
ja, hallo...
Dit is geen foto topic hoor!


mmm, te laat..

sommige mensen vergeten ook echt niks he...
 
Laatst bewerkt:
Ff gekopieerd van de FZR site. Had ik meegemaakt in Augustus.

"Gisteren reed ik met een maatje door Den Haag. Zaagen we een vrouw (klein, slank postuur Ongeveer 50 kilo) op een hayabusa rijden. Ik zeg net tegen hem: Geil hoor zo'n mokkel op zo'n motor maar echt verstandig vind ik het niet. Komen we bij een kruising en rijd ze tussen de stilstaande auto's door. Wij toch maar ff wachten.

Gaat het verkeer rijden terwijl ze net naast een caravan staat. Ze rijdt met d'r spiegel tegen die caravan en verliest de controle over dat ding. Ik hoord ealleen een hele berg toeren maar zag niets dus zijn we gauw door de file heen gereden en ja hoor daar lag je. Gauw verkeer afgezet en die busa overeind getild en naar de kant gereden. Linker kant had werkelijk overal schade. Berijdster had gelukkig niets. Zelfs haar witte linnen broek had niets. Echt geluk gehad.

Op de vraag waarom ze een busa reed zei ze: die is van mijn man, we hebben hem toch maar in de schuur staan. Een 600 ofzo boeit me niet echt.

Snap er niets van, ze durft dat ding niet eens aan de hand te verplaatsen zonder dat de jiffy uitstaat. en ze parkeert alleen daar waar ze er ook weer vooruit uit kan.

Leuk apparaat hoor zo'n gsxr 1300 maar dan moet je wel een vent van 100kg en 190 mtr zijn".

Verder op een andere post:

"was wel een aardige vrouw hoor. Gewoon een keurige dame van ongeveer 35 - 40 jaar. Ze zei dat ze wel eens een 500tje, 600tje, 750tje en een 1000tje gehuurd had maar dat ze dat allemaal te ligt vond.


En dat blijkt maar weer ".
 
Ff gekopieerd van de FZR site. Had ik meegemaakt in Augustus.

"Gisteren reed ik met een maatje door Den Haag. Zaagen we een vrouw (klein, slank postuur Ongeveer 50 kilo) op een hayabusa rijden. Ik zeg net tegen hem: Geil hoor zo'n mokkel op zo'n motor maar echt verstandig vind ik het niet. Komen we bij een kruising en rijd ze tussen de stilstaande auto's door. Wij toch maar ff wachten.

Gaat het verkeer rijden terwijl ze net naast een caravan staat. Ze rijdt met d'r spiegel tegen die caravan en verliest de controle over dat ding. Ik hoord ealleen een hele berg toeren maar zag niets dus zijn we gauw door de file heen gereden en ja hoor daar lag je. Gauw verkeer afgezet en die busa overeind getild en naar de kant gereden. Linker kant had werkelijk overal schade. Berijdster had gelukkig niets. Zelfs haar witte linnen broek had niets. Echt geluk gehad.

Op de vraag waarom ze een busa reed zei ze: die is van mijn man, we hebben hem toch maar in de schuur staan. Een 600 ofzo boeit me niet echt.

Snap er niets van, ze durft dat ding niet eens aan de hand te verplaatsen zonder dat de jiffy uitstaat. en ze parkeert alleen daar waar ze er ook weer vooruit uit kan.

Leuk apparaat hoor zo'n gsxr 1300 maar dan moet je wel een vent van 100kg en 190 mtr zijn".

Verder op een andere post:

"was wel een aardige vrouw hoor. Gewoon een keurige dame van ongeveer 35 - 40 jaar. Ze zei dat ze wel eens een 500tje, 600tje, 750tje en een 1000tje gehuurd had maar dat ze dat allemaal te ligt vond.


En dat blijkt maar weer ".
Een Busa in volledige uitrusting weegt wat? 250-260kg? Knappe vent die dat ding overeind houdt als ie om wil vallen. Tuurlijk, hij zal 'm iets schuiner kunnen houden voor hij echt omvalt, maar als ie echt valt, houdt ook een (normale) vent 'm niet meer. Helemaal niet als ie van je af valt.

Belangrijkste criterium is imho dat je fatsoenlijk met je voeten bij de grond kunt. Het gewicht van de motor is een stuk minder interessant aangezien dat toch wel boven de macht van de meeste mensen is. Als mijn CBR echt om wil vallen dan hou ik 'm ook niet meer. En die weegt maar iets van 210 kg en ik ben van normale lengte en postuur (ok, ietsje aan de stevige kant misschien O-) ).
 
Een Busa in volledige uitrusting weegt wat? 250-260kg? Knappe vent die dat ding overeind houdt als ie om wil vallen. Tuurlijk, hij zal 'm iets schuiner kunnen houden voor hij echt omvalt, maar als ie echt valt, houdt ook een (normale) vent 'm niet meer. Helemaal niet als ie van je af valt.

Belangrijkste criterium is imho dat je fatsoenlijk met je voeten bij de grond kunt. Het gewicht van de motor is een stuk minder interessant aangezien dat toch wel boven de macht van de meeste mensen is. Als mijn CBR echt om wil vallen dan hou ik 'm ook niet meer. En die weegt maar iets van 210 kg en ik ben van normale lengte en postuur (ok, ietsje aan de stevige kant misschien O-) ).
:^ Dat verhaal had een kerel ook kunnen overkomen. En of er nou 200 of 300 kilo gaat, gaan doet het toch wel... Ik hou mijn Fazer ook niet (vol is dat 231 kg) maar ik kan met platte voeten bij de grond en dat is denk ik het belangrijkste.
 
had van de zomer nog een mooie ervaring,
ik rij op m'n nieuwe R1 2003 (had 'm twee dagen) richting bloemendaal aan zee over 't fijne weggetje dat iedereen in Noord Holland wel kent *D was een niet hele mooie dag dus weinig tot geen verkeer...Gaaaaaas dus...

kom ik in de derde bocht een zwarte ZX10R tegen die mij in de spiegel opmerkte en dacht, die laat ik niet langs!

wij beetje spelen en met behoorlijke snelheid richting strand, nou ben ik niet zo'n held met wheelies etc maar bochtjes hoeft me niet meer worden uitgelegt zal'k maar zeggen })

maar nu had ik toch echt moeite om bij te blijven en ik kwam er zeker niet langs :(
'k was zeg maar best wel onder de indruk...

stoppen we bij bloemendaal op de Motorparkeerplaats (bij de bus daar dus)
gaan de helmen af,...verschijnt daar een blonde schone met haar haar opgerolt in d'r motorkol...bijna zoals in de film,...zwarte motor, zwarte helm, zwart pak,..dus helemaal goed!!

ze moest wel lachen om m'n reactie, (was een beetje flirterig type) en ik moest de chocomelk met slagroom betalen, maar we hebben hoop lol gehad die dag...

't is dat ik zelf een erg lieve en beeldschone vriendin heb maar was wel gesjarmeerd om het zo maar te zeggen :}

dat zijn toch leuke dagen...
 
nou hoe licht je motor ook is (148 kg droog), en hoe goed je ook bij de grond kan, als je je standaard niet uitzet komt de grond nog altijd best dichtbij O-) en dan ist nog altijd heel fijn als er iemand in de buurt is om je uit je benarde positie (lees motor nog net kunnen houden maar niet meer omhoog kunnen krijgen) te redden.

overigens kan ik alles tot nu toe zelf met mn fietsie zolang ik niet dit soort stunts uithaal.

oh en mijn kontje is alleen meer omhoog als er leuke gasten in de buurt zijn :9
 
....Snap er niets van, ze durft dat ding niet eens aan de hand te verplaatsen zonder dat de jiffy uitstaat. en ze parkeert alleen daar waar ze er ook weer vooruit uit kan......

Verder op een andere post:

"was wel een aardige vrouw hoor. Gewoon een keurige dame van ongeveer 35 - 40 jaar. Ze zei dat ze wel eens een 500tje, 600tje, 750tje en een 1000tje gehuurd had maar dat ze dat allemaal te ligt vond.


En dat blijkt maar weer ".

Wat ik wilde zeggen was dat het vreemd was dat ze op een motor reed die ze onder normale omstandigheden niet eens verplaatsen kon. Tuurlijk krijg je zo'n zware motor niet zelf overeind. Hebben mijn maatje en ik samen met die dame gedaan. Kreng is loeizwaar.
 
Goh... ik herken het probleem met mijn lengte..... ik heb net mijn rijbewijs gehaald (zie Miss Goalie stelt zich voor) en met mijn 1.60 m wel een motortje van mijn maat gevonden.

Eigenlijk gaan de credits naar Roadrocket, maar goed.... het is ook geen motor die je elke dag tegenkomt.... Een YAMAHA SZR 660 (piccie; zie bovengenoemde topic).... Ik kan zelfs beter met mijn pootjes bij de grond dan bij mijn lesmotor!! (CB 500)

Mijn vriendin (met een rijbewijs sind april, dezelfde lengte en een R6 van de leasemaatschappij) moest toch ook wel toegeven dat deze motor haar beter "paste". Want haar R6 geeft toch wel een "grote motor, klein meisje"-gevoel en bovendien..... Het prijsje wat je ervoor mag betalen is ook GROOT zullen we maar zeggen.
 
mmm en met de titten zo lekker op de tank drukken, en die geile paardestaart zwiept haar lekker langs de kont, rrrrrrr :9 We moeten meer vrouwen op de motor krijgen. :) Kunnen zonder handen sturen in de auto 8-)
 
Overlaatst oo kzo'n speciaal geval gezien. Er reed een groepje motorrijders voorbij en wat verder stopten ze bij een rood licht. Zie ik daar ineens een vrouw op een gixxer 750 zitten. Nou helemaal nix mis mee, buiten dat ik dubbel plooide van het lachen. Ze kon echt 'juist' de grond raken, der motor een beetje vooruit duwen zat er dus echt niet in. Daar boven op kwam nog het effect van een zo'n flashy '80ies style jogging pak met van die gewone loopschoenen aan ...
Juist met die tipjes de grond raken om toch niet te vallen ...

:}
 
Vandaag rij ik, in blik, naar mijn werk en sta 'in de file' op de Spaarndammerkade (Amsterdam). Achter mij staat al een minuutje of 3 een mevrouw op haar chopper die ik eerder al ingehaald had. Rechts voor me een bus die op de halte mensjes staat in te laden en uitladen. Mevrouw had allangggg links langs de hele stoet kunnen rijden. Neeeee, na minuten wachten besluit ze rechts erlangs te gaan precies op het moment dat de bus besluit weg te rijden. En bussen hebben voorrang binnen de bebouwde kom dus die stopte niet. Ze moest vol in de ankers, schoot er mee op dat ze uiteindelijk alleen mij had ingehaald, nota bene omdat ik nog zo aardig was haar in te laten voegen... 'vrouwen'... zucht ;)
 
meestal komt er ook nog bij dat ze een te zware motor hebben (en dan bedoel ik het gewicht en niet zozeer het vermogen) gevolg: hun vriend moet de motor op de middenbok zetten en er weer af halen, vriend moet de motor naar achteren rollen van de parkeerplaats en ga maar door.
echt waar, heb dit al meerdere keren mogen aanschouwen. ik bedoel koop dan een iets kleinere.

Doet ie vast omdat haar fiets mooier is dan ze zijne :)

En oja een teen aan de grond, gaat prima! :]
Ik zie soms wel eens van die figuren waarbij het zadel verdwenen is in de bil. Moeten die dan in de auto gaan zitten? :+

Ken wel een grappig voorval, komen mijn man en ik op een motorcamping aan. Bepakt etc. Stop ik en sta ik stil met mijn linker voet aan de grond. Aangezien er rechts een kuil was zo diep als een beerput en ik never het einde zou naderen met de tenen. Maar das dan lastig je standaard uitzetten. En ff afstappen vergeet het maar met al die bagage achterop. Ik moest zo hard lachen dat ik het probleem niet eens kon uitleggen. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan