D'r zijn van die meiden...

Onhandig...?

  • Ja, lijkt me inderdaad wat onhandig

    Stemmen: 19 12,6%
  • Mwah, leren met vallen en opstaan

    Stemmen: 6 4,0%
  • Houd wel van zo'n kontje in de lucht

    Stemmen: 115 76,2%
  • Waar heb je het over, ik kom toch met m'n teentjes aan de gr

    Stemmen: 11 7,3%

  • Totaal aantal stemmers
    151

Mieps

MF veteraan
25 apr 2003
1.170
0
Großlittgen
Nou weet ik dat iedereen begint als een beginneling en ik weet donders goed dat ieder begin lastig is...

Maar: ken je het idee dat je soms een meid op een motor ziet waarvan je denkt: héé, daar gaat een motor met een meisje erop?
Ik bedoel, hartstikke leuk, meiden op de motor, ben d'r zelf ook één, maar toch, soms zie ik dan zo'n grietje op een bike waarvan ik denk; had ze niet beter een kleinere of lichtere kunnen nemen? (ook al weet ik dat je lengte een gegeven is)
Zo'n houding van: kont in de lucht en ik kan maar net met m'n handjes aan het stuur... (dat eerste vinden mannen uiteraard niet zo heel erg ;) )

Gelukkig zie je ze niet zo erg vaak, maar 't komt wel es voor...
 
Dat zijn vaak van die meiden die rijden omdat hun vriendje ook rijdt....
(anders zien ze die vent nooit)
Dat van die kont in de lucht is idd geen probleem ;)
 
idd geen enkel probleem dat kontje in de lucht, maar het is altijd maar hopen dat ze bij een stoplicht meteen door kunnen rijden omdat ze anders omrollen :+
 
24/7 loop ik haar in de weg :+

Handjes kom ik goed aan het stuur.
Vingertjes naar koppeling is wat minder en voetjes raak ik de grond mee.

Ik ken trouwens ook zo'n man ;)
 
meestal komt er ook nog bij dat ze een te zware motor hebben (en dan bedoel ik het gewicht en niet zozeer het vermogen) gevolg: hun vriend moet de motor op de middenbok zetten en er weer af halen, vriend moet de motor naar achteren rollen van de parkeerplaats en ga maar door.
echt waar, heb dit al meerdere keren mogen aanschouwen. ik bedoel koop dan een iets kleinere.
 
meestal komt er ook nog bij dat ze een te zware motor hebben (en dan bedoel ik het gewicht en niet zozeer het vermogen) gevolg: hun vriend moet de motor op de middenbok zetten en er weer af halen, vriend moet de motor naar achteren rollen van de parkeerplaats en ga maar door.
echt waar, heb dit al meerdere keren mogen aanschouwen. ik bedoel koop dan een iets kleinere.

kan je d´r beter een zx-400 laten kopen! *D
 
... soms zie ik dan zo'n grietje op een bike waarvan ik denk; had ze niet beter een kleinere of lichtere kunnen nemen? (ook al weet ik dat je lengte een gegeven is)
Ach, als ze ermee de hoek om komen zie ik het probleem niet :) En lichter hoeft niet maar laten verlagen is voor sommige mensen (ook voor mannen!) wel handig.
 
Oh mèn hou op schei uit!! Ik sta er soms met verbazing naar te kijken! Op een of andere manier denken sommige meiden dat het stoer is om op een veel te grote motor te rijden ofzo maar ik vind het echt geen gezicht. En helemaal een afknapper vind ik het als zo’n griet bij een treffen ofzo dr eigen motor niet eens van een veldje af durft te rijden. Nee dat is pas stoer zeg als je daar een kerel voor nodig hebt!!
Ik ben zelf ook druk op zoek naar een motor met meer vermogen maar het is een probleem want over het algemeen geldt: hoe meer vermogen hoe groter de motor. Desondanks gaat het mij heus wel lukken om er eentje te vinden die qua formaat bij mij past. En niet dat ik net met mijn wortels bij de grond kan maar gewoon ruim mijn platte voeten op de grond krijg.
 
Was d'r zelf een op mijn Triumph Daytona 900. Leren met vallen en opstaan, maar toen het aantal keren vallen opliep en het opstaan niet meer zo vanzelf ging, heb ik mijn grote gele monster (snif, ik mis 'm nog steeds) maar ingeruild voor m'n lieftallige Kawa... (waarmee ik overigens nog altijd regelmatig horizontaal ga, erg vervelend) :X
 
mmmh, mee eens, maar geldt niet echt specifiek voor vrouwen!

Ben zelf ook de grootste niet en om toch veilig en vooral vertrouwd met een motor op pad te kunnen (en niet andersom) heb ik gekozen voor een lage machine, zodat ik in ieder geval overweg kan met dat ding.
 
ik snap niet waar dit over gaat? alsof mannen per definitie beter kunnen (motor)-rijden als vrouwen, wat een kul veroderstelling ik denk zelfs dat de gemiddelde vrouw verstandiger omgaat met de eerste motor dan de gemiddelde man die door de hoogte van zijn testoteron gehalte de motorsoort bepaalt. ik rij al heel lang motor en ik ben een man, ik ben veel motorrijdende vrouwen tegen gekomen die beter omgaan met hun motor en motorrijden in het algemeen dan menig mannnelijke beginner.
 
ik snap niet waar dit over gaat? alsof mannen per definitie beter kunnen (motor) als vrouwen wat een kul veroderstelling ik denk zelfs dat de gemiddelde vrouw verstandiger omgaat met de eerste motor dan de gemiddelde man die door de hoogte van zijn testoteron gehalte de motorsoort bepaalt. ik rij al heel lang motor en ik ben een man, ik ben veel motorrijdende vrouwen tegen gekomen die beter omgaan met hun motor en motorrijden in het algemeen dan menig mannnelijke beginner.
Je slaat de spijker op zn kop!! Je snapt idd niet waar het over gaat! *D
Het gaat immers over de grootte van de motor ten opzichte van de lichaamslengte/-bouw van de bestuurder. En idd het kan zowel man als vrouw zijn, echter vrouwen hebben dit probleem een stuk eerder vanwege de gemiddelde lengte van de vrouw (incluis mijzelf....)
 
ik snap niet waar dit over gaat? alsof mannen per definitie beter kunnen (motor)-rijden als vrouwen, wat een kul veroderstelling ik denk zelfs dat de gemiddelde vrouw verstandiger omgaat met de eerste motor dan de gemiddelde man die door de hoogte van zijn testoteron gehalte de motorsoort bepaalt. ik rij al heel lang motor en ik ben een man, ik ben veel motorrijdende vrouwen tegen gekomen die beter omgaan met hun motor en motorrijden in het algemeen dan menig mannnelijke beginner.

:?


daar gaat dit toch niet over.......
 
Je slaat de spijker op zn kop!! Je snapt idd niet waar het over gaat! *D
Het gaat immers over de grootte van de motor ten opzichte van de lichaamslengte/-bouw van de bestuurder. En idd het kan zowel man als vrouw zijn, echter vrouwen hebben dit probleem een stuk eerder vanwege de gemiddelde lengte van de vrouw (incluis mijzelf....)


tegelijk....... :+
 
ik snap niet waar dit over gaat? alsof mannen per definitie beter kunnen (motor)-rijden als vrouwen, wat een kul veroderstelling ik denk zelfs dat de gemiddelde vrouw verstandiger omgaat met de eerste motor dan de gemiddelde man die door de hoogte van zijn testoteron gehalte de motorsoort bepaalt. ik rij al heel lang motor en ik ben een man, ik ben veel motorrijdende vrouwen tegen gekomen die beter omgaan met hun motor en motorrijden in het algemeen dan menig mannnelijke beginner.

Ja natuurlijk. Ik zie dit ook zo vaak. Gaan we lekker een stukje rijden en gaat er weer eens een vrouw mee. De mannen (jongens) doen gelijk anders dan normaal en de snelheid is volkomen verdwenen. Na elke bochtencombinatie is het weer stoppen langs de weg om te wachten op de vrouw(en) die mee rijden. (Een uitzondering heb ik tot nu toe pas meegemaakt Anouk mag altijd mee!)

Nee laat die vrouw(en) maar lekker thuis.
Motorrijden is een mannen ding.
 
Ja natuurlijk. Ik zie dit ook zo vaak. Gaan we lekker een stukje rijden en gaat er weer eens een vrouw mee. De mannen (jongens) doen gelijk anders dan normaal en de snelheid is volkomen verdwenen. Na elke bochtencombinatie is het weer stoppen langs de weg om te wachten op de vrouw(en) die mee rijden. (Een uitzondering heb ik tot nu toe pas meegemaakt Anouk mag altijd mee!)

Nee laat die vrouw(en) maar lekker thuis.
Motorrijden is een mannen ding.
Ik reageer niet.....ik reageer niet....ik reageer niet..... :X
 
Ja natuurlijk. Ik zie dit ook zo vaak. Gaan we lekker een stukje rijden en gaat er weer eens een vrouw mee. De mannen (jongens) doen gelijk anders dan normaal en de snelheid is volkomen verdwenen. Na elke bochtencombinatie is het weer stoppen langs de weg om te wachten op de vrouw(en) die mee rijden. (Een uitzondering heb ik tot nu toe pas meegemaakt Anouk mag altijd mee!)

Nee laat die vrouw(en) maar lekker thuis.
Motorrijden is een mannen ding.
Je bent de :+ en de :P smileys vergeten.



Toch?



(en ik ken vrouwen die op mij moeten wachten ;) )
 
Ja natuurlijk. Ik zie dit ook zo vaak. Gaan we lekker een stukje rijden en gaat er weer eens een vrouw mee. De mannen (jongens) doen gelijk anders dan normaal en de snelheid is volkomen verdwenen. Na elke bochtencombinatie is het weer stoppen langs de weg om te wachten op de vrouw(en) die mee rijden. (Een uitzondering heb ik tot nu toe pas meegemaakt Anouk mag altijd mee!)

Nee laat die vrouw(en) maar lekker thuis.
Motorrijden is een mannen ding.

Das nu ook weer wat overdreven,
Mijn vriendin rijdt ook en die heeft weinig moeite om mij bij te houden...
(of ik kan niet rijden ;) )
Er zijn gewoon vrouwen (en ook mannen) die een motor hebben waar ze niet mee om kunnen gaan.
Ik zag pas een meid op een monster die gewoon niet met dat ding overweg kon en die tijdens het keren met de motor gewoon omviel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan