Dr600 gekocht, jullie mening..

Grappig, ik heb met enige mensen hierover zitten speculeren maar dat is schijnbaar dan verkeerd overgekomen, maar dat zul je altijd blijven hebben.

Plan is echter wel een grote schijf achter te plaatsen, welke diameter mogelijk is moet allemaal nog uitgezocht worden, hij word iig groot.

Voor ben ik zoiezo vanplan om een dubbele 320schijf te maken.

Hij is niet verwaarloost, hij heeft gewoon 2jaar onder een afdakje gestaan. B| ..
Maar dat is totaal het punt niet, frame zal gepoedercoat worden, nadat eerst alles pas is gemaakt, en weet niet of ik deze achterbrug kan houden ivm dat bredere velgen inmoeten en een schijf er nog bij...

Er komen wss trouwens gietwielen in :9 , ik wacht rustig de lieve reacties af die hierop gaan komen, maar ze komen er toch wel in :P ....

Edit: Hannes, het is idd een grote tsx :) , kwa frameopbouw enz
 
Idd, zo'n DR is toch al niet 1 vd lichtste, dus gewoon die flinke schijven enzo, dat beetje wendbaarheid wat je mist word grandioos goedgemaakt door je enorme remkracht.
 
en 2x 320 voor...is toch ook super :9~

kun je makkelijker driften...beter te doseren :)

2x een 320 is overkill. Hij zal niet harder remmen, maar alleen zwaarder worden, wat het sturen nadelig zal beïnvloeden.

Jij denkt dat je met een grote schijf beter kan driften? Ik betwijfel het, de achterkant zal zeer makkelijk blokkeren, omdat het gewicht toch naar het voorwiel verschuift met remmen.
 
omdat je een grotere schijf (= grotere hefboom) hebt zul je volgens mij beter kunnen doseren...of is dat juist andersom...
 
Maar die dingen zijn van zichzelf een stuk lichter, dan is ieder grammetje meegenomen.
Bij dit ding is een beetje extra remkracht te preferen boven een kilo lichter, ding is toch al vrij zwaar.
 
bepaalde dingen modden hoeft niet altijd beter te zijn voor je prestaties...ander achterspatbordje bijvoorbeeld ziet er vet uit, en is ook niet beter voor je prestaties...de demper die ik nu op mn xr heb iztten schijnt ook niet beter te zijn voor mn prestaties...maar het ziet er wel leuk uit.
 
Het hoeft geen racebike te worden oid.
Beetje show is altijd leuk, en die dr is echt loeizwaar en dan heb ik echt wel een dubbele schijf nodig om een beetje leuk gedoseert stoppies te kunnen maken IMHO, en het staat zeer leuk, 320achter is mss ietsje overdreven maar ik ga toch zeker wel kijken of 280 haalbaar is.
 
moet dat ding zo ver modden dat ie niet herkenbaar is als DR....dat doe ik ook bij mn xr...als me dat gelukt is...dan ben ik blij...
dat mensen zeggen...wat is dat voor motor?....sommigen kunenn het zien aan het blok ofzo...maar das dan ook het enige...
 
tis net een grote TSX he michel 8-)
Kuthannes.. dat wou ik zeggen!! :)

Die 320 schijf achter.. haha, opzich wel cool voor de looks ;) ;)

Maar ben benieuwd wat je er allemaal op gaat flanzen...

btw, die kutmartijn moet je ook n schop onder zn hol geven voor het jatten van jou crosskappies ;)
 
Kuthannes.. dat wou ik zeggen!! :)

Die 320 schijf achter.. haha, opzich wel cool voor de looks ;) ;)

Maar ben benieuwd wat je er allemaal op gaat flanzen...

btw, die kutmartijn moet je ook n schop onder zn hol geven voor het jatten van jou crosskappies ;)

Ik vond het idd niet zoon hele leuke grap, omdat ik tochwel serieus was het te gaan kopen...
Maja als hij daar blij van word moet hij dan doen, kzou het idd nooit bij iemand doen.. Maar ik zoek wel iets anders...

Ontopic verder :)
 
Ik ben beneiuwd wat het word. :)
Op welke termijn wil je het allemaal doen? en het is een 2 klepper zeker?

KOPPEL!! :+
 
Ik ben beneiuwd wat het word. :)
Op welke termijn wil je het allemaal doen? en het is een 2 klepper zeker?

KOPPEL!! :+


(toch maar even nakijken, maar volgens mij 4-klepper :) , 2 uitlaatkleppen weet ik zeker teminste, Het word tot mijn 18tiende dus zoon anderhalf-2jaar...
Btw steven zou je mij een toe willen voegen op msn?

m_kamphuis@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuwe update..

Motor is nu bijna helemaal gestript, achterbrug hangt er nog in, blok licht er nog in en de kroonplaten hangen er nog..

Voorderest is alles weg, dus ook vering enz enz...
Achterbrug blijft er eerst inzitten omdat ik mijn velgenzooi en allemaal pas moet maken(die ik nog niet heb)...

Maarja wat ik deze week wel heb gekocht:

132310


Kappenset dus. achterspatbord, 2 zijkappen, 2 tankkappen, tank, voorspatbord en kapje voor het stuur en het zadel...
En de Wp USD vork...

Heb ik dus gekocht van deze KTM af en krijg ik morgen binnen.
En dat gaat dus de komende tijd passend gemaakt worden.
 
2kleppers maken ze bijna niet met zulke cilinderinhoud steven...omdat je met zo'n boring geen mogelijkheid hebt 2 enorme kleppen erin te zetten en je dan met maximale klepgrootte nog een heel stuk loze ruimte hebt.

edit...wees blij dat ik die RM meuk heb weggekaapt, anders had jij nu geen mooie ktmkappen voor die prijs...
 
Hope so.......


Eindelijk eens serieuze reacties van mf`s, kdacht toen ik van bf hier heen kwam dat ik toch wel in enig niveau zou komen, maar dat viel me dus sterk tegen :)
 
get used to it...op dit forum valt het zelfs nog mee...
oppassen in algemeen en offtopic..

hoop dat al dat plastic een beetje gaat passen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan