dr650 supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoho niet persoonlijk opvatten!!je hoeft er maar 1 te hebben die jouw prijs betalen wil , toch?ik had al1 zoiets van , mocht je sus redelijk geprijst zijn , dan leek het me een leuke fiets om erbij te hebben.maar hij is aan de prijzige kant , dat kun je niet ontkennen , al helemaal met een niet origineel kenteken.maar evengoed suc6 met de verkoop van deze mooie fiets.


:W
 
BBC: ben ik dan kippig? Ik kan het kenteken niet goed lezen op de foto. edit; nu zie ik 'm wel goed 8-)

Als hij wel als DR500 op het kenteken staat, dan heb je een probleem. Het frame van een DR500 is totaal niet gelijk aan dat van een DR650SE. Dan zou het framenr van een DR500 zijn ingeslagen in het frame? :X
Daarbij ook nog eens bij het verzekeren een probleem als je het kenteken doorgeeft. Ben benieuwd wat de topicstarter hier over te zeggen heeft.. en wat is er met het originele kenteken gebeurd :?
 
Laatst bewerkt:
De prijs staat nu toch in het topic? Hij is inderdaad aardig geprijst maar het is een vraagprijs en een voorvorkje, sm-velgen, andere bocht+demper zijn ook niet gratis.

Maar het is wel weer een Belgische motor dus daar moet voor de Nederlanders ook nog BPM overheen.


zoals ik eerder al zei:leuke motor,en met origineel kenteken mischien deze prijs wel waard.....maar nu dus niet.
op de een of andere manier zit er een luchtje aan...... :N
 
Mij gaat het eerlijk gezegd niet direct om de prijs of iets dergelijks, vind het (zover ik zie op de foto's) een heel mooi ding. Alleen vroeg me af wat het verhaal achter het kenteken was.. Aangezien de motor uit 1999 zou moeten komen etc.
 
het is een duitse motor met alle papieren er bij gewoon eerlijk gekocht
maar er hangt nu een plaat op van een motor die wegen belasting vrij is
een mens moet op de kleintjes letten
dus je kunt er alle kanten mee op of invoeren of nummer er in slaan van de wegenbelasting vrije motor
Hoe denk je dat bijvoorbeeld een cr500 crosser op kenteken komt die zijn nooit geleverd
van af de fabriek met chassie nummer
of de eerste supermotards omgebouwd
ik hoop dat nu alle spook verhalen de wereld uit zijn
groetuuuuuu
 
______________________________________________________________
ja dat is zo ,al met al bouw maar eens om dan ben je het ook kwijt
staat op nl kenteken

Wat lieg je dan eerder dat ie op NL kenteken staat?
Je rijd nu dus rond met een kentekenplaat wat niet op het voertuig hoort.... en het is dus wél een Duitse motor. Dacht eerst nog Belgisch.

Dan is het de prijs die je vraagt absoluut niet waard. Zelfs ik kan geen 3500 euro vragen voor mijn DR met origineel NL kenteken. Daarboven op komt dus voor een normale burger die z'n motor normaal wil verzekeren (want nu rijd jij dus onverzekerd rond op dat ding) dat hij de motor moet importeren met de nodige kosten en wachttijd.

En een kenteken inslaan op een bestaand frame over het bestaande framenr heen? Dat betekend inbeslagname voertuig omdat je dan wordt verdacht van diefstal. Geen optie dus.


Je had beter meteen eerlijk kunnen zijn in je eerste post, dat het een Duitse motor is en nog geimporteerd moet worden, maar dat de papieren daarvan wel aanwezig zijn.
Of laat je proefrijders dus ook onverzekerd rondrijden? Moet er niet aan denken als iemand een proefrit zou doen en iemand anders kapot zou rijden of kapotgereden zou worden, want de verzekering zal niet uitkeren als blijkt dat de tegenpartij niet verzekerd is :X


En op de kleintjes letten? Zo'n hufter als jij bent (en geef me eens ongelijk met zo'n aktie!), hebben we niet nodig op de weg, als je geen geld hebt om wegenbelasting a 5 euro te betalen en een verzekering voor nog geen 10tje in de maand, dus 15 euro bij elkaar, koop zo'n ding dan niet!!! :( :r

Hoe zou jij het vinden als een automobilist onverzekerd rondrijd met kentekenplaten van een oude Opel die al op de sloop staat en jou aan zou rijden? Van een kale kip kan je niet plukken, die man moest ook op de kleintjes letten dus tja, die ziekenhuisrekening zal je toch zelf moeten betalen...


Just my 2 cents.
 
Laatst bewerkt:
_____________________________________________________________
raar dat alles altijd te duur is en nooit te weinig

zoek eens de zelfde fiets maar dan origineel (prijs?) en links zijn welkom

het is een duitse motor met alle papieren er bij gewoon eerlijk gekocht
maar er hangt nu een plaat op van een motor die wegen belasting vrij is
een mens moet op de kleintjes letten
dus je kunt er alle kanten mee op of invoeren of nummer er in slaan van de wegenbelasting vrije motor
Hoe denk je dat bijvoorbeeld een cr500 crosser op kenteken komt die zijn nooit geleverd
van af de fabriek met chassie nummer
of de eerste supermotards omgebouwd
ik hoop dat nu alle spook verhalen de wereld uit zijn
groetuuuuuu

Beetje jammer inderdaad.. '(
 
Laatst bewerkt:
Wat lieg je dan eerder dat ie op NL kenteken staat?
Je rijd nu dus rond met een kentekenplaat wat niet op het voertuig hoort.... en het is dus wél een Duitse motor. Dacht eerst nog Belgisch.

Dan is het de prijs die je vraagt absoluut niet waard. Zelfs ik kan geen 3500 euro vragen voor mijn DR met origineel NL kenteken. Daarboven op komt dus voor een normale burger die z'n motor normaal wil verzekeren (want nu rijd jij dus onverzekerd rond op dat ding) dat hij de motor moet importeren met de nodige kosten en wachttijd.

En een kenteken inslaan op een bestaand frame over het bestaande framenr heen? Dat betekend inbeslagname voertuig omdat je dan wordt verdacht van diefstal. Geen optie dus.


Je had beter meteen eerlijk kunnen zijn in je eerste post, dat het een Duitse motor is en nog geimporteerd moet worden, maar dat de papieren daarvan wel aanwezig zijn.
Of laat je proefrijders dus ook onverzekerd rondrijden? Moet er niet aan denken als iemand een proefrit zou doen en iemand anders kapot zou rijden of kapotgereden zou worden, want de verzekering zal niet uitkeren als blijkt dat de tegenpartij niet verzekerd is :X


En op de kleintjes letten? Zo'n hufter als jij bent (en geef me eens ongelijk met zo'n aktie!), hebben we niet nodig op de weg, als je geen geld hebt om wegenbelasting a 5 euro te betalen en een verzekering voor nog geen 10tje in de maand, dus 15 euro bij elkaar, koop zo'n ding dan niet!!! :( :r

Hoe zou jij het vinden als een automobilist onverzekerd rondrijd met kentekenplaten van een oude Opel die al op de sloop staat en jou aan zou rijden? Van een kale kip kan je niet plukken, die man moest ook op de kleintjes letten dus tja, die ziekenhuisrekening zal je toch zelf moeten betalen...


Just my 2 cents.
______________________________________________

so moraalridder
wat voor werk doe jij dat je me daar voor uit mag maken veel gepest op school
alle supermotards werden op deze manier op kenteken gezet
want die werden toen niet eens geleverd op nl kenteken
daar stond niet eens een chassie nr in dusssss
trouwens ik stop met me verdedigen als je geen intresse heb stop dan met reageren
 
______________________________________________

so moraalridder
wat voor werk doe jij dat je me daar voor uit mag maken veel gepest op school
alle supermotards werden op deze manier op kenteken gezet
want die werden toen niet eens geleverd op nl kenteken
daar stond niet eens een chassie nr in dusssss
trouwens ik stop met me verdedigen als je geen intresse heb stop dan met reageren
mwoa, denk dat hij groot gelijk heeft, ding is makkelijk in te voeren, maar heb je dus niet gedaan.. Niet helemaal eerlijk geweest dus.
 
______________________________________________

so moraalridder
wat voor werk doe jij dat je me daar voor uit mag maken veel gepest op school
alle supermotards werden op deze manier op kenteken gezet
want die werden toen niet eens geleverd op nl kenteken
daar stond niet eens een chassie nr in dusssss
trouwens ik stop met me verdedigen als je geen intresse heb stop dan met reageren

Ik heb je eerst geholpen met proberen te verkopen, de prijs te verdedigen. Maar dat ben je al vergeten blijkbaar.

Wat voor werk ik doe doet er niet toe, in elk geval niet in de werkplaats bij een Renault-dealer. Gepest op school? Geen dag.
De DR650SE van jou is geen echte supermotard maar omgebouwd naar supermotard, dus je zit vast aan het bestaande framenr en kan er niet zo een ander inslaan.
Daarbij waren vroeger de echte supermotards in de jaren '80 ook omgebouwde motoren. De crossers kwamen fabrieksaf zonder garantie en kon je ook niet verzekeren.

Maar ik stop ook maar met mezelf te verdedigen want een persoon als jij die z'n vriendin een dag laat sturen op een onverzekerde motor, is geen vrouw waard. :W
 
Jk
ik ga niet lekker anoniem lopen kutten
begin je over mn vrouwtje ik begin toch ook niet over je moeder
hou het gewoon netjes als je iets wil zeggen
maar je kan je misschien niet zo goed verwoorden(verbaal misschien wel)
 
Ik begin niet over je vrouwtje, ik zeg alleen dat jij een dom persoon bent door je vriendin rond te laten rijden op een onverzekerde motor. Ik zeg niets over haar, ik zeg iets over JOU.

Maargoed, je hebt blijkbaar het IQ van een doperwt, gezien je reactie dat je denkt dat ik iets slechts over je vriendin zeg |(
 
Jk
ik ga niet lekker anoniem lopen kutten
begin je over mn vrouwtje ik begin toch ook niet over je moeder
hou het gewoon netjes als je iets wil zeggen
maar je kan je misschien niet zo goed verwoorden(verbaal misschien wel)


Jou vrouwtje = Je moeder? :j

--------------------

Ontopic; Jammer van de motor, had er wel baat bij gehad. Dan maar weer verder kijken voor iets anders.

Zeker wanneer hij nog ingevoerd moet worden + keuring is hij erg aan de prijs, desondanks denk ik dat het zoiezo niet meer hier gaat lukken..
 
O-)

33_15_10---Fire-Flame-Texture_web.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan