dr650 supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.

1000ka5e

MF veteraan
16 okt 2007
3.703
1
Kloosterzande
suzuki dr 650 van 1999
15 dkm
intresse mail even
3500 EURO INCL ORGINELE ONDERDELEN
full
 
Laatst bewerkt:
shit ik heb nog helemaal geen goede foto
die houden jullie tegoed
groetuuuuu
 
Laatst bewerkt:
Is de motor al verkocht?
Kan toch bijna niet anders lijkt mij...
 
Ik ben wel geintresseerd in meer gegevens/foto's/vraagprijs

jouridockx764 apekrulletje hotmail.com
 
prijs is aan de stevige kant kan ik melden....had gehoopt op een duizendje of twee....maar daar zit deze een fors eind boven , aangezien de verkoper de prijs niet openbaar wil maken zal ik het uit respect ook maar niet doen....
 
prijs is aan de stevige kant kan ik melden....had gehoopt op een duizendje of twee....maar daar zit deze een fors eind boven , aangezien de verkoper de prijs niet openbaar wil maken zal ik het uit respect ook maar niet doen....
_____________________________________________________________
raar dat alles altijd te duur is en nooit te weinig

zoek eens de zelfde fiets maar dan origineel (prijs?) en links zijn welkom
 
hoho niet persoonlijk opvatten!!je hoeft er maar 1 te hebben die jouw prijs betalen wil , toch?ik had al1 zoiets van , mocht je sus redelijk geprijst zijn , dan leek het me een leuke fiets om erbij te hebben.maar hij is aan de prijzige kant , dat kun je niet ontkennen , al helemaal met een niet origineel kenteken.maar evengoed suc6 met de verkoop van deze mooie fiets.
 
De prijs staat nu toch in het topic? Hij is inderdaad aardig geprijst maar het is een vraagprijs en een voorvorkje, sm-velgen, andere bocht+demper zijn ook niet gratis.

Maar het is wel weer een Belgische motor dus daar moet voor de Nederlanders ook nog BPM overheen.
 
De prijs staat nu toch in het topic? Hij is inderdaad aardig geprijst maar het is een vraagprijs en een voorvorkje, sm-velgen, andere bocht+demper zijn ook niet gratis.

Maar het is wel weer een Belgische motor dus daar moet voor de Nederlanders ook nog BPM overheen.
______________________________________________________________
ja dat is zo ,al met al bouw maar eens om dan ben je het ook kwijt
staat op nl kenteken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan