DR800, geen enkel plofje, zelfs niet met starthulpspray.

iralli

Rookie
25 jan 2013
15
0
goes
Motor start niet, carb. schoon gemaakt.....niks. Carburateur eraf gehaald en rechtstreeks in de inlaat starthulpspray gespoten. Nog geen plofje, helemaal niks, terwijl de nieuwe bougies wel vonken. Ik geef het een beetje op. Wie heeft er nog een lumineus idee?
 
Hey Iralli je zou beter kunnen reageren in het eerdere topic wat je hierover begonnen bent.
Als ik terugkijk heb je echt een patroon van topics starten en daarna nooit meer reageren.

12 berichten en 8 gestarte topics. |(


En het ene topic waar je wel reageert loop je een beetje ruzie te maken. :t

:W
 
Laatst bewerkt:
Ja, overal vanaf blijven en het ding naar de Regt of Gerrits brengen.


Naar Gerrits motoren brengen, hahaha, laat me niet lachen. kan ik je verhalen over vertellen. dat doen we maar niet.
 
bougie 1 cm van het blok houden (met een geisoleerde tang !), springen er dan ook vonken over ?
oke, ga ik eens proberen, en als er geen vonkt overspringt, wat dan he? bobines stuk? toevallig allebei? CDI stuk? dan zou er helemaal geen vonk zijn.
Misschien geen vonk onder druk? wat is dan de oplossing??
 
Naar Gerrits motoren brengen, hahaha, laat me niet lachen. kan ik je verhalen over vertellen. dat doen we maar niet.

Juist! Doe dat maar in De Efteling.
Met een rits topics (over telkens hetzelfde) die je zelf nooit meer beantwoord hebt komen ze daar beter tot hun recht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan