Draadje doorknippen

Tamara84

Rookie
28 mrt 2021
1
0
Hallo,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:). Ik heb een suzuki bandit 1200 n, hij heeft een dynojetkit erin en heeft nu 119pk. Maar nu heb ik gehoord dat je een draadje kan doorknippen wat te maken heeft met cdi waardoor hij nog nog meer pk krijgt. Wie oh wie weet wat er bedoeld wordt?
 
Geen idee is dat jij het nu zegt.
Ik rij al 33 jaar motor maar jij wijst me er nu opeens op achter je toetsenbord zonder je weet hoe ik werkelijk rij dat mijn rijstijl niet verfijnd is.
Ik gaf een voorbeeld wat vaak voorkomt.
Herkenbaar bij mijn vrienden en collega's die ook al jaren motorrijden.
Maar jij weet nu al te vertellen hoe mijn rijstijl is ,knap hoor zo achter je tablet of pc ,of mobieltje.
Ik zeg niet dat je rijdt als een hork. Enige wat ik zeg is dat je omschrijving niet overkomt als verfijnd motor rijden. Vermogen te kort komen op een motor die meer dan 40pk heeft lijkt me nogal onwaarschijnlijk en de situatieomschrijving die jij geeft heb ik eigenlijk nooit van gehoord. Ook niet van vrienden en collega's die motor rijden.
Maargoed. Meer vermogen dus.

Heb je een draadschema van je motor?
En daarbij was de tip over de uitlaat een goede. Schijnt behoorlijk wat te schelen bij de bandit 1200 (heb zelf ook wel eens overwogen hem te kopen en toen ben die tip ook vaker tegen gekomen).
 
Even dit je wilt invoegen op,een snelweg,maar de rij auto,s naast je laat je er niet tussen.
En achter op komende autos scheuren ook maar door zonder te denken laat ik die motorrijder er maar even tussen invoegen.
Voor je zie je verderop,een lege ruimte waar je wel invoegen kan.
Je geeft een dot gas ,,schiet vooruit ,en kan dan wel invoegen ,omdat die personen in auto,s jouw als motorrijder vaak de snelweg niet op willen laten komen .
Ook al heb je netjes je knipperlichten aanstaan ten teken ik wil invoegen.