Draag jij wel/niet geel hesje op de motor?

Geel hesje op de motor:

  • JA, moeten ze verplicht stellen

    Stemmen: 5 1,1%
  • JA, geeft me een veiliger gevoel

    Stemmen: 63 13,6%
  • JA, geeft Neerlands wegen weer wat kleur

    Stemmen: 8 1,7%
  • JA, andere reden

    Stemmen: 15 3,2%
  • NEE, wat een onzin zeg

    Stemmen: 50 10,8%
  • NEE, verplichte verlichting is al meer dan genoeg

    Stemmen: 14 3,0%
  • NEE, die koekblikkers moeten gewoon beter uit hun doppen kij

    Stemmen: 226 48,9%
  • NEE, andere reden

    Stemmen: 81 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    462
En toch, iedereen die dit soort reacties geeft lijkt er van uit te gaan dat je altijd alles zelf in de hand hebt. Tuurlijk, je rijstijl aanpassen helpt, maar is niet zaligmakend. Er bestaat nog steeds een kans op een ongeluk en die kans verklein je (een beetje?) door een hesje te dragen.

Dat het niet je smaak is, tja, daar kunnen we niet over twisten.

Nou geef ik direct toe, ik draag het hesje alleen bij woon/werk, voor de recreatieve ritjes vind ik het ook onnodig, dus ik ben geen purist mbt mijn eigen mening Ook bij recreatieve ritjes loop je risico.


Nee meneer de Kieft ik denk niet dat ik alles zelf in de hand heb er bestaat altijd de kans dat er een ongeluk gebeurd met of zonder hesje, ik ben alleen niet overtuigt dat het me met hesje dan niet was over komen.
Vindt het trouwens wel bijzonder dat U het hesje niet met recreatieve ritjes draagt, want zoals U het al beschrijft ook dan kan U van de sokken gereden worden.

Hou trouwens ook niet van twisten ben meer van de House :Y

8-)
 
Laatst bewerkt:
Nee meneer de Kieft
Zeg maar Erik hoor :+
ik denk niet dat ik alles zelf in de hand heb er bestaat altijd de kans dat er een ongeluk gebeurd met of zonder hesje, ik ben alleen niet overtuigt dat het me met hesje dan niet was over komen.
De kans bestaat altijd, de vraag is alleen in hoeverre je die kans verkleint door een hesje te dragen.
Vindt het trouwens wel bijzonder dat U het hesje niet met recreatieve ritjes draagt, want zoals U het al beschrijft ook dan kan U van de sokken gereden worden.
Zeg maar 'je' hoor :+ Maareh ja, klopt, dat gaf ik ook al aan in mijn berichtje, alhoewel ik wel denk dat je meer baat hebt bij het vestje als je in de file rijdt dan als je een recreatieve rit rijdt.
Hou trouwens ook niet van twisten ben meer van de House :Y

8-)
Beetje twist is leuk, zolang je ook maar daadwerkelijk naar elkaars muziek luistert ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan