Draaibank HBM WM180V met onderzetkast/toebeh. nieuwst €695

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaveR

MF veteraan
13 aug 2005
2.794
189
Vlaardingen
Te koop omdat ik toch een iets grotere draaibank wil gaan aanschaffen, een HBM WM180V draaibank inclusief onderzetkast.
Is twee jaar oud en zowel ik als de vorige eigenaar hebben er weinig mee gedaan, dus eigenlijk in nieuwstaat.

Nieuwprijs voor deze set is ruim €1100,- maargoed het is niet nieuw maar bijna nieuw, dus vandaar deze mooie prijs. vragen/opmerkingen hoor ik graag, inruil van motoren of onderdelen is mogelijk.











Spullen in de kast horen er niet bij ;-)


 
Gaaf ding hoor.
Zou zoiets graag eens kopen(zoals zoveel andere machine's) en heb er ook makkelijk de ruimte voor.
Maar heb er de ballen verstand van hoe het werkt en hoe het allemaal ingesteld moet worden.
Denk dan ook dat ik misschien maar 10% zou gebruiken van wat dat ding allemaal zou kunnen.
 
Gaaf ding hoor.
Zou zoiets graag eens kopen(zoals zoveel andere machine's) en heb er ook makkelijk de ruimte voor.
Maar heb er de ballen verstand van hoe het werkt en hoe het allemaal ingesteld moet worden.
Denk dan ook dat ik misschien maar 10% zou gebruiken van wat dat ding allemaal zou kunnen.

Valt mee hoor. Verschillende toerentallen voor verschillende materialen, en dan kan je verschillende 'beiteltjes' e.d. erin zetten, en in verschillende standen. Daarmee bepaal je wat je doet: boren, inwendig of juist uitwendig afdraaien en onder welke hoek enzo.
Verder moet je je beiteltje in de lengte of breedte richting ernaartoe brengen, en dit kan met een snelle/grove, en een hele precieze stand.

Meer dan dat is het eigenlijk niet. Het is een apparaat wat je prima jezelf aan kan leren.
 
Prijsverlaging want heb nu een andere gekocht en deze staat in de weg. zitten nu ook drie beitelsetjes, boorcenter bij €695,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan