Draaiend CB750KZ blok

Glanc

MF'er
23 apr 2002
81
0
Eindhoven
Weet iemand nog een draaiend Honda CB 750 KZ blok te koop? In mn eigen blok moeten niet alleen nieuwe zuigerveren, maar ook zuigers ;( 0,5mm speling) en dan wordt het wel rendabel om er nu een draaiend blok onder te leggen en dan komende winter verder te sleutelen.
Heb al redelijk wat rondgebeld, blijkt dat er in een cb750 frame ook een cb900 blok gaat, maar hou toch liever alles origineel.

O, en wel van een HONDA aub, kreeg van het weekend al een Kawasaki KZ blok aangesmeerd, ik hoop niet dat elk merk een KZ heeft, mag ik wel erg goed gaan informeren :?
 
hier in het krantje staat te koop :

Motorblok voor Honda 750 loopt goed.
Tel: 0347-351756



Helaas staat bij deze advertentie geen verdere bijzonderheden, zou ff moeten bellen....misschien is het de right one :) :)

Oja de prijs staat er ook bij €250 was'k vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Hee, goed om te lezen dat je nog altijd op 4 poten rijdt.

Op 't moment rij ik maar effe niet op mijn kz-tje. ;(
Remklauw is aan de gort, moe'k een nieuwe op. Zijn wel probleem kindjes he, die kz-tjes van ons. ;)
(fragile fun, while it last's 8-) )

En die loopt terug op 4 poten na je gouden tip, het plaatsen van een benzinefilter en het aflaten van de carbs, voor de rest niets aan gedaan. Nogmaals dank. :} :} :}
 
reviesie
dan heb je alles goed kost een paar centen
maar dan kan je weer jaren rijden advies is wel om bij ongeveer 60000 km de kettingen te vervangen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan