Drachten Dragrace 16 17 juli

Welke dag kom je ?

  • zaterdag

    Stemmen: 1 8,3%
  • zondag

    Stemmen: 7 58,3%
  • weet niet

    Stemmen: 1 8,3%
  • beide

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Ik heb ook genoten van deze weer perfecte dragrace. Nitromax heb ik wel gezien (op de tribune) alleen Paul ben ik niet tegengekomen. Dit jaar race ik zelf niet. Als je zelf meeracet, dan zie je zelf weinig van de races uiteraard, tenzij je vroeg uitgeschakeld bent.
Wat de nitromethaan betreft: de motoren worden op methanol gestart en gaan daarna over op nitromethaan. Je kunt dat horen (en ruiken), de klappen worden ineens veel harder. Nitromethaan is nl. slecht ontbrandbaar, maar als het eenmaal brandt.... De motoren kunnen niet zomaar uitgezet worden. Ze worden uitgezet door de brandstoftoevoer af te sluiten. Na een run moeten alle bougies vervangen worden (en ook de olie en klepveren), want ze branden gewoon uit.
 
sorry hoor, heb ik ff gemist

ik heb niet gereden op st truiden, ( heb wel de kriebels na z'n weekend )

het was dit weekend wel een "echt" dragrace weekend
ben onwijs druk geweest met foto's maken en sleutelen
resultaat was er naar, dris heeft het nederlands record nu op z'n naam met 10.54
was jammer dat stephan en frank stuk gingen ,
want eerlijk is eerlijk "die grauwe" kunnen we nog niet hebben met z'n 9.7 dat zijn bijna superstreettwin tijden,
voor de volgende wedstrijd dikkere headers er op kijken of we nog wat meer boven in kunnen winnen.
piet heeft trouwens ook ontzettend goed gereden ( in de finale 10.92 ) das z'n 2 run onder de 11 met nog een gewoon bandje
en nu ik jullie foto's zie heb ik jullie wel gezien, alleen niet herkend :P
ik was die iet wat lompe verschijning met die rood verbrande kuiten :X

cu @ d88 eind augustus

Een recordtijd heeft een backup nodig, d.w.z. een andere run tijdens hetzelfde evenement die niet meer dan 1% van de nieuwe recordtijd verschilt. Ik kan dat pas bepalen als ik de databases van de tijdwaarneming binnen heb.
 
Nog een maar MFérs choppy en bmwpiloot met dochter........
full
 
Mail me je email adres even dan kunnen we even overleggen en ga ik even in het bestand kijken of er nog wat tussen zit voor je. Ik verstuur originelen niet kosteloos, maar veel vraag ik niet.
Dat is een deal die voor alle rijders geldt waarvoor ik ook in opdracht foto's maak.
 
Niels,

Is mijn mailtje van een paar dagen geleden (vrijdag) nog aangekomen of is die in een zwart gat gevallen?
Staat in de todo lijst ;)
Moet nog veel mail wegwerken van het weekend want ben sinds woensdag niet meer thuis geweest tot een maandag toe.

Zal er zsm aan werken.
 
dat was trouwens een hele mooie koekblik .

ik heb er ff bij staan kwijlen
Van wie was dat ding :? , ik heb zelf ook zo'n frikandel, er zijn er maar een handjevol in nl. meestal weet ik dan ook wel van wie die is, met uitzondering van deze dan.
Het lijkt erop dattie uit de VS is geimporteerd, alleen daar hebben ze zo een voorbumper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan