Drachten Dragraces

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd gave pics! Die van Nitro vind ik 8-)
hippy.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hé mooi! Had er ook naar toe gewild, net zoals naar de ring, maar d'r kwam niks van... ;(
 
noemt men een airshifter, kan jij niet tegen schakelen
knoppie op stuur en opschakelen maar
 
Laatst bewerkt:
noemt men een airshifter, kan jij niet tegen schakelen
knoppie op stuur en opschakelen maar

En daarvoor moet je zeker ook nog een compressor aan boord hebben?? Of lukt het met de turbodruk?

Is het niet makkelijker/sneller met een servo?
 
noemt men een airshifter, kan jij niet tegen schakelen
knoppie op stuur en opschakelen maar
Hoe lang doe jij over schakelen? Wel geinige gadget, maar een beetje overbodig. Was vandaag nog in Drachten bij vrienden, maar ben niet langs geweest.
 
Hoe lang doe jij over schakelen? Wel geinige gadget, maar een beetje overbodig. Was vandaag nog in Drachten bij vrienden, maar ben niet langs geweest.
dit schakelen gaat gepaard met ontsteking die onderbroken word en zonder koppeling
je kan niet eens fatsoenlijk schakelen met die power op de fiets zelf, je moet je zo schrap op de steppen zetten dat je niet eens je kan bewegen
het systeem werkt op 1 van de bottles van de NOS

hij is 2e geworden in de super street bikes
met een tijd van 9,5 en 235 km/h op 400 m
doet niemand na hier.....
 
dit schakelen gaat gepaard met ontsteking die onderbroken word en zonder koppeling
je kan niet eens fatsoenlijk schakelen met die power op de fiets zelf, je moet je zo schrap op de steppen zetten dat je niet eens je kan bewegen
het systeem werkt op 1 van de bottles van de NOS

hij is 2e geworden in de super street bikes
met een tijd van 9,5 en 235 km/h op 400 m
doet niemand na hier.....
Ah, nu snap ik 'm beter. Doe het niet na idd. Weet ook niet of ik dat wel wil.
 
dit schakelen gaat gepaard met ontsteking die onderbroken word en zonder koppeling
je kan niet eens fatsoenlijk schakelen met die power op de fiets zelf, je moet je zo schrap op de steppen zetten dat je niet eens je kan bewegen
het systeem werkt op 1 van de bottles van de NOS

hij is 2e geworden in de super street bikes
met een tijd van 9,5 en 235 km/h op 400 m
doet niemand na hier.....

Neu...

Maar is dus eig een getransformeerde quickshifter... Is het een zelfbedacht systeem of kun je het zo kopen?
 
dit schakelen gaat gepaard met ontsteking die onderbroken word en zonder koppeling
je kan niet eens fatsoenlijk schakelen met die power op de fiets zelf, je moet je zo schrap op de steppen zetten dat je niet eens je kan bewegen
het systeem werkt op 1 van de bottles van de NOS

hij is 2e geworden in de super street bikes
met een tijd van 9,5 en 235 km/h op 400 m
doet niemand na hier.....

Suzuki GSX1300R: 9.86 sec @ 234,6 km/h...

Duzzz, of liegt m'n bron (internetsite) nou zo erg???
 
ja klopt als een bus
die tijd die ik noem was zn snelste
maar hij is 2e geworden op de finale run
 
Afgelopen zondag voor het eerst naar een dragrace geweest (Drachten)....en vond het geweldig. Mijn zoonte van 2-en-half vond het ook machtig mooi. (Bedankt voor de tip, Niels) :} .

Ik vond het vooral leuk dat je overal zo dicht bij kunt komen. Als je wilt loop je zo naar de start. Ook de mogelijkheden om op meerdere plaatsen de races te volgen was erg goed. Da's nog eens wat anders dan die hek(-tischge) toestanden bij TT en Superbike.
De combinatie van die relaxte sfeer en die explosieve motoren en auto's was erg indrukwekkend. En dan nog redelijk betaalbaar ook (15 euro pp).
Kan niet wachten tot het volgende dragrace-evenement.
Tips?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan