Drachten e.o. deeltje 3 (ook voor andere Friese steden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Routes moet je via gps instellen best makkelijk. Alleen mijn voorkeur gaat toch uit voor echte navigatie. Ik kan mijn scherm bijna niet lezen en de batterij is zomaar op omdat hij continue een gps signaal nodig heeft!
 
Zondag even rijden?

Ja denk het wel alleen dan niet hier in de buurt... Waarschijnlijk rij of loop ik hier tussen.

jakartatrafficresized_0.jpg


Ben er even een maandje niet ;)
 
Hahaha.. rij in een renault kangoo.. een mooie zwarte.. :-p rij alleen deze week nog op de auto daarna ben ik weer binnen.. ik zou mijn hand uit steken alleen het raam stond niet ver genoeg open..
 
Eyy... ben soms een meelezer op dit forum.... maarr ik reed vanaav op de rondweg van veenwouden op een zwarte kawasaki, Werd tot zwaagwesteinde gevolgd door een blauwe r1; Een ouder model.
Nou gaf ik nie helemaal vol gas, maar hij kon me toch aardig bijhouden,

Dacht miss was het iemand van dit forum:P
 
Goedemorgen een ieder,

Gisteren dan eindelijk de CRT dag gehad.

Moet zeggen een echte aanrader...Geweldige dag gehad en lekker hard gereden zonder bekeuringen!!! Echt verslavend en ga dit zeker nog een keer doen.

Gemiddelde snelheid 117 en de tiende tijd van de 40 deelnemers.
 
Goedemorgen een ieder,

Gisteren dan eindelijk de CRT dag gehad.

Moet zeggen een echte aanrader...Geweldige dag gehad en lekker hard gereden zonder bekeuringen!!! Echt verslavend en ga dit zeker nog een keer doen.

Gemiddelde snelheid 117 en de tiende tijd van de 40 deelnemers.

Das niet slecht
 
Btw weet iemand waar ik die mf ketekenplaat stickers kan krijgen..??

Heb er zelf ook een gehad, 2 motoren terug maar die mocht ik van een of andere azijnpissende agent eraf peuteren (op de vluchtstrook van de snelweg notabene |( )
 
Zondag Harley dag in Oosterwolde. Mochten jullie er ook even gaan kijken, meld het ff. Ik ben er met de club, maar dan kom ik even handjes schudden met wat oude bekende van hier ;)
 
sorry, zo beter?




Deputy Duc:
Nee, eerlijk gezegd niet. Sommige users vinden dit even te bloederig, dus houd ze even achter een link aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog een foto van vanochtend om te lachen, de VW Jetta van het VHT Fryslan aan puin:

1097838_10201599748903901_1068784824_o.jpg


Kan kennelijk niet zo goed tegen een betonnen rand rijden. Zo zie je maar weer dat die rij opleiding van hun zijn vruchten afwerpt....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan