Dragpipes, Thunderpipes ofzo

Bij de lokale Dragstar dragpipes-boer? :+

Nee, gewoon bij de dealer waar je 'm hebt gekocht (als je het niet particulier hebt gedaan. ;) ) Of wandel een willekeurige Safe of Motoport of zo binnen.
Check anders bij motor-sloperijen; daar hebben ze ook vaak goedkope nieuwe onderdelen.
 
Ik zal eens kijken. Bedankt.
Eigenlijk had ik mijn vraag anders moeten stellen.
Mijn vraag was qua achterliggende gedachte meer gericht op of ze uberhaupt wel bestaan voor een Dragstar
Ik heb h'm nu al 7 jaar en 7 jaar in originele staat.. dus het wordt tijd voor wat anders.
Ander kleurtje, andere verlichting, de bijl in de spatborden, en dus het liefst andere pijpjes.
 
Klinkt goed!

En ze zullen ongetwijfeld wel bestaan, anders valt er altijd wel iets op maat te maken.

Overigens zal je motor daarna wel weer afgesteld meoten worden. (Nou ja, moeten.....het lijkt me wel beter.)

Een compleet open dragpipe lijkt me niet echt handig: het is een ongelooflijke herrie (okee da's op zich neit zo erg. ;) ), de uitlaat kan blauw uitslaan, en je kunt een behoorlijke vermogensverlies krijgen.
 
Probeer ook eens www.br-custom.com

Het zit in Nijkerk en daar staan een anatal motoreen in de winkel waar je stijl van achteroverslaat, onder meer en kickass wildstar 1700. Mooie kleur en heel mooi gecustomized.

Hij heeft vaak aanbiedingen liggen waarover hij wel zal beginnen als je iets zoekt. Ik heb mij intruder bij hem om laten bouwen en hij heeft me geholpen om het toch redelijk goedkoop te houden door aanbiedingen op te noemen en daar iets over te vertellen, wat het doet etc.

Ik hoop je hiermee wat van dienst te zijn.
 
Probeer ook eens www.br-custom.com

Het zit in Nijkerk en daar staan een anatal motoreen in de winkel waar je stijl van achteroverslaat, onder meer en kickass wildstar 1700. Mooie kleur en heel mooi gecustomized.

Hij heeft vaak aanbiedingen liggen waarover hij wel zal beginnen als je iets zoekt. Ik heb mij intruder bij hem om laten bouwen en hij heeft me geholpen om het toch redelijk goedkoop te houden door aanbiedingen op te noemen en daar iets over te vertellen, wat het doet etc.

Ik hoop je hiermee wat van dienst te zijn.

^^^with stupid

Ik heb mijn open turn-out pijpen ook bij hem vandaan.
 
Allen bedankt voor de ZEKER NUTTIGE reacties!

Ik zal ook eens in Nijkerk gaan kijken.
Momenteel haal ik enkel overbodige zaken er af.. zoals duo-steps, passagierzadel, kniperlichten, spiegeltje.

tack så mycket!
 
Terug
Bovenaan Onderaan