Dragrace Drachten

Anil

MF veteraan
5 aug 2004
3.639
1
Drachten
Morgen en overmorgen weer dragrace in Drachten.
Ik kan er weinig over vinden op dragrace sites, dus ik kan het me voorstellen dat weinig mensen op de hoogte zijn van de races zaterdag en zondag. Dus bij deze weg wil ik jullie graag laten weten dat de races er dus weer zijn dit weekend *O* *O* *O*
Wie gaan er nog meer heen van mf?
 
De dragrace was afgeschaft, maar de meneente heeft er voor gezorgt dat het weer mogelijk is.
Ik heb vannacht even gekeken of het echt waar was allemaal, maar ze zijn idd aan het opbouwen.

De dragrace is net buiten Drachten-oost.
full

Ik heb een rode lijn ingeteklend, als je die afslagen neemt (als je via heerenveen komt tenminste), dan kom je op de goede weg naar het vliegveldje.
Hoelaat het begint weet ik niet precies. Zal wel rond een uurtje of 11-12 zijn.
 
Laatst bewerkt:
Man man, en bedankt hé Anil..... 2,5 uur voor Jan &*^%^gereden. B|

Echt waar...hoor :Y



;)
:+
 
Laatst bewerkt:
ja dat kan zeker ,, ik heb laatst al gehoord dat er dit jaar geen dragrace meer zou zijn,, de hoge heren hebben weer iets gevonden om ons te narren,, eikels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
dit jaar zijn er wel in belgië, geweest,, ook voor de 1e keer, en gaat waarschijnlijk volgend jaar ook weer georganiseerd worden daar,, zal de locatie ff navragen.
 
Ookal was het niet dit weekend, een feit is dat ze deze zomer weer zijn.
De gemeente is zo aardig geweest om ervoor te zorgen dat de stip onder rijkswaterstaat valt ofzo.. en dus ook onderhouden wordt door hen en is voorzien van een nieuwe asfalt laag.
 
dat draggen was toch vrijdag 3 aug?
kwas er geweest met vrienden 3 gingen draggen en dr rest support :)
stuk of 15 motor vrienden uit amsterdam

lekker heet en snel hahaha

trouwens 24 aug weer DUs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan