Ik rij inmiddels ook al een week op een Dragstar 1100 uit 1999 (en nee geen classic), en snap ook niet wat er mis is met het vermogen. Als je het echt te weinig vind zul je misschien eens na moeten denken over idd een hypercharger. Kuryakin heeft een goeie die je vermogen redelijk opkrikt (betekend wel nieuwe sproeiers in je carbs monteren), en natuurlijk moet je er ook een ongedempt (of minder gedempt) pijpje op zetten. Die V-2 moet wel vrij kunnen ademen, jij rent tenslotte ook niet hard als ik je strot dicht knijp

! Overigens stond ik deze week naast een Harley bij het stoplicht, en de bestuurder had het originele blok vervangen voor een 1500 cc Revtech motorblok, maar met mijn 1100 cc gaf ik m toch mooi het nakijken. De overbrenging van de Dragstar is ook gunstiger.
Ook had ik nog een vraagje: Mijn olielampje springt zo af en toe eens aan hoewel mijn oliepijl helemaal perfect is. Klinkt iemand dat bekend in de oren? Zo ja, wat is het probleem?