Dragstar rijders

Beste Dragstar liefhebbers!

Ik rijd nu zelf nog een Kawa ER 5, 25 kw. In mei mag ik over naar zware motor en ik ben wel erg gecharmeerd van de Dragstar!

Hoe is zo'n Dragstar in onderhoud? mijn eerste motor (honda CB 450 S uit 1988) was echt een ramp en heeft meer stilgestaan dan gereden. Ik wil graag weer een betrouwbare motor.

Ik ben al een jaar aan het sparen voor een nieuwe bike, hopelijk heb ik het in mei, uiterlijk september bij elkaar!
 
Ik wil denk ik de 1100. maar heb maar een beperkt budget. Dus het zal er vanaf hangen welke occasions er op dat moment beschikbaar zijn;)
650 is namelijk al wel genoeg vermogen. maar 1100 is wel leuker he;)
 
Ik zij zelf op een 650. Mijn broer heeft een 1100.
Uiteraard heeft de 1100 meer vermogen, maar wereldschokkend is het verschil niet.
Wel is de 1100 een stukje forser. Gewoon zelf gaan rijden en vergelijken en dan beslissen of je er het prijsverschil ervoor over hebt.

1425406165_6_n9vE.jpeg


1430574829_6_qMqT_3.jpeg
 
Ja, ik ga zeker op mijn gemak rondkijken. keer een proefritje maken met beide. Heb ook totaal geen haast en ga niet een andere kopen dan ik eigenlijk wil omdat ie wat goedkoper is. Dan maar iets langer sparen;)

Zijn wel 2 hele mooie van jou marcel;)
 
Ik mag pas eind mij daadwerkelijk zwaar gaan rijden.. en heb dan ook echt pas het geld bij elkaar gespaard dus nu al kopen zit er niet in. of het moet een belachelijk lage prijs zijn, maar daar ga ik niet van uit. zeker niet met zo'n mooie motor;)
mag je een Belgische motor kopen en in nederland mee rijden? of zijn daar nog regels aan verbonden? Misschien dat ik januari (als dat uitkomt) wel een keer kom kijken. als het weer het toelaat is het geen verkeerde rit:)
 
voor 2600 weet ik er wel eentje :http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/yamaha-darg-star-xvs-650-classic-61120970.htm
als je van classics houd (of van verbouwen :D )
 
Nee, nog niet. ik mag ook pas in mei zwaar gaan rijden en heb in september misschien pas het geld. Momenteel heb ik het druk op stage, dus ik ga nog goed rondkijken maar heb dat nog niet veel gedaan. Tegen die tijd ga ik goed inventariseren en proefritten maken.

Ik zal jullie op de hoogte houden!
 
Hij moet nog geleverd worden, maar sinds gisteren ben ik de eigenaar van een XVS 1100 A .
Alvast een fotootje :
Dragstar1100classic2002001_1-border.jpg


... en nog enkele :
moto4-border.jpg


moto5-border.jpg


moto3-border.jpg


en nog enkele

star4-border.jpg


star_2-border.jpg


star1-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
dat ziet er wel interessant uit zeg :) maar die centen heb ik er niet voor...
Ook is het voor een 1600, dat is de wildstar, nu zou het zomaar kunnen dat deze wel op onze beestjes past
 
welkom bij de draggers papa cees :)
Nog eens wat fototjes van mijn 650:
df87bb65.jpg

d2c7d00d.jpg

838c3b1a.jpg

Open dragpipes, breed stuur, handvatverwarming, neon, andere knippers, ...

En mijn begin motortje de XVS 125:
d1a6f6f9.jpg

20f47b62.jpg

f5fc1858.jpg

68590b39.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan