Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prijs?
Sorry, ik zie je bericht nu pas, ik heb 'm al verkocht
Een nieuwe foto van mijn Dragstar, ik heb de floorpads maar even gemonteerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal,
Ik heb momenteel een A1 rijbewijs en in principe als ik die helemaal uit ga zitten mag ik pas volgend jaar in de zomervakantie beginnen met A2. Nu vind ik het altijd wel leuk om te kijken wat eventueel mijn nieuwe motor zou kunnen worden en die dragstars vind ik toch ook wel erg mooi!
Alleen wat mij zojuist opviel: De yamaha virago 550 (550cc dus) heeft standaard 34kw.
En de dragstar 650 die gebaseerd is op de 550 maar alleen met een vergrootte cilinder dacht ik, heeft 29kw...?! Nu vraag ik mij af hoe dat kan en of er dan een begrenzing op zit?
Met a2 rijbewijs mag je max 35kw, en zou die 35kw dan ook wel willen hebben op die motor.
Een 1100 is wat groot en zwaar (alhoewel niet veel zwaarder), maar ook een stukje duurder dan de 650. Anders zou die tijdelijk begrenzen op 35kw misschien wel een optie zijn...
Ik hoor graag van jullie!
xv535 was het dan iddJe zal wel een XV535 bedoelen. Wijven motor. Ik vind het helemaal niks.
"op gebaseerd zijn"....
Ander frame, blok ook anders.
Een 1100 krijg je niet fatsoenlijk op 35 kw begrensd.
En ja, en kan veel verschil zitten in cc's tov kw's.
Maar hoe kan een grotere cilinderinhoud dan minder pk's hebben??!
Dragstar 650 vind ik prachtig, zeker met zo'n hypercharger erop waarvan ik filmpjes op youtube heb gezien
Ik geloof ook zeker dat de 650 voldoet om er de wereld mee rond te reizen. Ook met 2 personen moet dat makkelijk lukken lijkt me?
Ik had eerst een suzuki savage als project, en mis die motor af en toe wel. Heb er ook nooit op kunnen rijden en zou dat graag nog eens willen. Denk dat ik hierdoor ook wel graag een cruiser als volgende motor wil. Heeft toch wel wat, dat chroom. En een V-twin is helemaal prachtig, zeker met dragpipes! Ik zou dan wel de classic willen, vind dat echt mooi zo'n lang achterspatbord wat over je wiel heenvalt.
Naast die spatborden is de classic technisch toch identiek aan de normale??
Andere zuigers, andere cilinders, andere kop, andere ontsteking.de dragstar650 moet het vooral hebben van koppel, is idd een uitgeboord blok van de xv535...heeft zijn betrouwbaarheid bewezen.
Ik heb een onbeperkte A en rij met de 650, doe er ook reizen mee...alleen dan wel.
Andere zuigers, andere cilinders, andere kop, andere ontsteking.
Er is geen enkel 535 blok opgeboord voor een 650. Zit niet eens genoeg vlees voor op de wand