dragstar

krasje

Rookie
30 okt 2005
9
0
dichtbij rotterdam



Bouwjaar: 1997
Kleur: ZWART
Teller: 21766
Garantie:
Prijs: € 3.999,00

Hallo,

Deze motor heb ik gezien bij wisselink. Kent iemand deze zaak en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik ben een beginnend motorrijdster.
Ik heb er dus eigelijk geen verstand van. Is de prijs goed?
Als ik ga kijken straks. Waar moet ik dan opletten?
Hebben jullie verder nog andere tips?

Thnx
 
Laatst bewerkt:
He Krasje,

Ik ben er langs geweest om naar een andere motor te kijken (woon er behoorlijk in de buurt), maar enkele van mijn maten vertelden dat ik daar geen motor moest kopen omdat Wisselink beter blijkt in het verkopen dan sleutelen. ik het verhaal niet bevestigen, maar kan wel de exacte reden voor je achterhalen. zal het morgen aan m'n maat vragen.

Hebt geduld!

(en by the way, is Wisselink niet erg ver uit de buurt. Is er in de buurt van Rotterdam geen Dragstar voor die prijs te vinden.)
 
nou, daar heb ik naar gezocht maar hier in de buurt beginnen ze bij de 5000€
voor mij boven budget.

Ik ben wel benieuwd naar de reactie van je maat.
 
Vraagje..
is 50.800 km op de teller veel?

Bij hoeveel km op de teller is een motor echt op?

het is wel een afstandje voor een chopper, maar dit ding moet de 500.000 ook wel halen ;) (wel met een revisie e.d. tussendoor) dus het is geen kmstand om je zorgen om te maken, wel zorgen dat je goede garantie en afspraken daaromtrent maakt!
 
een dragstar 2de hands heeft gemiddeld zo'n 20K op de taller
(ben zelf ook aan het kijken)

4K euro is niet veel voor een dragstar, maar heeft wel veel km's op de teller en is al best oud 8 jaar tegen 5 gemiddeld
 
Ik woon er ook redelijk dichtbij.
Van Wisselink hoorde ik altijd dat het een goede caravanboer is.....
De motoren zijn er een beetje bij, er staat ook altijd van alles wat. Je kunt ook inruilen op caravan's enz.
Naar mijn maatstaven niet echt de ideale zaak om een motor te kopen.