dragstar

krasje

Rookie
30 okt 2005
9
0
dichtbij rotterdam



Bouwjaar: 1997
Kleur: ZWART
Teller: 21766
Garantie:
Prijs: € 3.999,00

Hallo,

Deze motor heb ik gezien bij wisselink. Kent iemand deze zaak en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik ben een beginnend motorrijdster.
Ik heb er dus eigelijk geen verstand van. Is de prijs goed?
Als ik ga kijken straks. Waar moet ik dan opletten?
Hebben jullie verder nog andere tips?

Thnx
 
Laatst bewerkt:
He Krasje,

Ik ben er langs geweest om naar een andere motor te kijken (woon er behoorlijk in de buurt), maar enkele van mijn maten vertelden dat ik daar geen motor moest kopen omdat Wisselink beter blijkt in het verkopen dan sleutelen. ik het verhaal niet bevestigen, maar kan wel de exacte reden voor je achterhalen. zal het morgen aan m'n maat vragen.

Hebt geduld!

(en by the way, is Wisselink niet erg ver uit de buurt. Is er in de buurt van Rotterdam geen Dragstar voor die prijs te vinden.)
 
nou, daar heb ik naar gezocht maar hier in de buurt beginnen ze bij de 5000€
voor mij boven budget.

Ik ben wel benieuwd naar de reactie van je maat.
 
Vraagje..
is 50.800 km op de teller veel?

Bij hoeveel km op de teller is een motor echt op?

het is wel een afstandje voor een chopper, maar dit ding moet de 500.000 ook wel halen ;) (wel met een revisie e.d. tussendoor) dus het is geen kmstand om je zorgen om te maken, wel zorgen dat je goede garantie en afspraken daaromtrent maakt!
 
een dragstar 2de hands heeft gemiddeld zo'n 20K op de taller
(ben zelf ook aan het kijken)

4K euro is niet veel voor een dragstar, maar heeft wel veel km's op de teller en is al best oud 8 jaar tegen 5 gemiddeld
 
Ik woon er ook redelijk dichtbij.
Van Wisselink hoorde ik altijd dat het een goede caravanboer is.....
De motoren zijn er een beetje bij, er staat ook altijd van alles wat. Je kunt ook inruilen op caravan's enz.
Naar mijn maatstaven niet echt de ideale zaak om een motor te kopen.

Neem anders iemand mee die en verstand van motoren heeft en liefst een lease auto met een vrij aantal km's heeft. :P

Succes ermee
 
volgens mij doen ze nog steeds die cursus in de motorkelder. Maar ik moet dat nog uitzoeken.

Die motor die met die 50.000 op de teller staat in s hertogenbosch bij van de heyden motors. Ik wilde daar morgen gaan kijken. Het is een virago 750.
Stuk goedkoper dan de dragstar. Ik denk dat het handiger is om op een goedkopere motor te beginnen. en kan ik gaan sparen met een begin bedrag voor een dragstar 1100...

@susanne; ik wil liever een virago 750..
;)

Heeft iemand ervaring met van de heyden motor??
 
Geen ervaring maar heeft wel een goede naam.
Virago 750 is overigens een lekkere startfiets, ben ik ook op begonnen.
 
hallo, ik vind 3900 euro wel erg veel voor een dragstar met 50000 km op de teller.
Ik zou nog maar eens op marktplaats kijken, daar koop ik voor hetzelfde geld een dragstar met veeeeel minder kilomters.
BDW heb sinds kort zelf ook een dragstar classic nadat ik jaren een diversion 900 heb gereden en ben bijzonder tevreden over de rijeigenschappen van deze motor.

groetjes
rene
(de tukker)
 
Ik heb er ook nog een te koop.
Met speciale uitlaten, dynojet kit, speciaal stuur, 20000km gelopen.
ook orginele uitlaten erbij.
Bwjr. 97.

Dit is de Classic uitvoering

zie bijlage

uiterste prijs 4300 euro.

Bijlage: xvs01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan