Dragster xvs 1100 (schade)

illlias

MF'er
17 feb 2004
35
0
Amsterdam
ik zoek een schade xvs 1100, ik heb een paar gevonden maar die hadden geen papieren of ze waren zo ver heen dat ik dan bij aanschaf een nieuwe frame moest kopen. en die kost 2000 Euro, dat geef ik liever aan een hele draster.

wat denken jullie?

groet Rem :Z
 
Ik moet zeggen dat je een persoon van weinig woorden bent met een hele goede vraag.
Ik wil net als de nuchtere nederlander niet veel geld uitgeven, daar staan ze bekend om, en heb nu bij een zuiderbuur een dragster gevonden een heuse 1100 xvs bj 2000, 11000 km. met valschade waarbij alleen de tank en de knipperlicht vervangen dienen te worden verder 100%.Motor kost 4000 Euro,een tank kost 125 Euro Knipperlicht 25 Euro.en dan nog invoeren, God mag weten wat dat kost. misschien weet jij of iemand anders dat :? de reden waarom ik een schadefiets wil hebben is ,Ik ben er achter gekomen dat 40% van alle fietsen die verkocht worden onder het 'moto', 'geen schade' daad werkelijk wel shade geleden hebben. dus liever wetend dat ik lichte schade koop dan een ongeluk hebben omdat ik blind een ander geloof. :r

IlllIas
 
Ik moet zeggen dat je een persoon bent van veel woorden, maar met een heel vaag antwoord...
:+
 
ow, ok. ik dacht dat je een fiets wou kopen die over een auto gekomen was oid. Als het lichte schade is, deukjes, krasjes zoals valschade ofzo dan is het vaak wel te doen, maar vergeet niet dat nieuwe onderdelen ook best duur zijn. Als het een fiets is waar bv de voorvork van krom is, of de wielen erg krom zijn of er een erg grote deuk in de tank zit, dan worden de uiteindelijke kosten waarschijnlijk zo hoog dat je net zo goed een niet schade fiets kan kopen.
Wat invoeren betreft staan er hier op het forum wel wat topic's over, maar ik geloof dat in bijna alle gevallen het goedkoper is om gewoon een fiets te kopen in het land waar je woont. Met invoeren enzo moet ie ook naar de rdw voor een keuring, als je dus een schade fiets hebt zul je die eerst moeten opknappen en dan daar heen moeten sturen, en vergeet ook niet al het papier werk die je der van krijgt. Voor meer detail moet je maar es de zoek funtie gebruiken, daar staat veel meer info dan ik je geven kan :)
 
Wat invoeren betreft staan er hier op het forum wel wat topic's over, maar ik geloof dat in bijna alle gevallen het goedkoper is om gewoon een fiets te kopen in het land waar je woont. Met invoeren enzo moet ie ook naar de rdw voor een keuring


Absoluut niet waar, import vanuit Dld of B kan erg aantrekkelijk zijn, er zijn genoeg verhalen bekend waarbij het minimaal 20% scheelt.
Ik heb zelf 2 fietsen uit Dld, scheelt aanmerkelijk.

En inderdaad: even de zoekfunctie gebruiken op "import", krijg je een waslijst aan topics, 1tje is er sowieso bij (ik geloof van Duderuud, de admin hiero) waar alles maar dan ook alles staat uitgelegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan