drama in tunnel R6 plat..........appie gewond

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Beste Mf'ers,

vanochtend was ik weer aan het experimenteren met de digi cam voor video opnames..
Bij het ingaan van de coentunnel richting zaandam is er een metalen object tegen mjn band geklapt en wat daarna gebeurde is 1 zwart gat ;(
M,n cam leeft wonderbaarlijk nog en er staan nog wat laatste beelden op.
Appie gaat weer liggen...teveel pijn aan ledematen. :(

http://www.xs4all.nl/~dragonz/software/test/test2/test3/1/laatstemeters.wmv (crash appie)


greetz,

appie da smoke(crash master)

Kan iemand dit filmpje hosten aub, xs4all zal m,n site afsluiten vanwege teveel dataverkeer... :( ,dus moet ik het filmpie eraf halen '(
 
Laatst bewerkt:
Oehhh damn dat is fokked up!

Sterkte met verwerken!


[edit]voor de volgende keer, doe de camera op de tank, en niet je helm B|
 
Laatst bewerkt:
Het zat je dus niet mee vandaag ;( Ik vind ook dat de laatste tijd (zeg maar jaren) een hoop rotzooi op de weg ligt. Vroeger werden de wegen op zijn tijd nog eens schoongeveegd maar tegenwoordig, forget it!

Beterschap toegewenst.
 
Het zat je dus niet mee vandaag ;( Ik vind ook dat de laatste tijd (zeg maar jaren) een hoop rotzooi op de weg ligt. Vroeger werden de wegen op zijn tijd nog eens schoongeveegd maar tegenwoordig, forget it!

Beterschap toegewenst.
je moet het filmpje ff goed bekijken ;)
 
appie loopt jullie allemaal te fucken,er is niks gebeurt.
laat maar eens fotoos zien van die gekneusde R6.
anders is het gewoon leuk bedacht.
 
Hehehe I hit the ground beng beng.

Ik hoop trouwens wel dat je iets verder voor je uitkijkt dan waar je de camera op had gemikt.
 
Appie is geweldig ;)

Veel forum bezoekers kunnen blijkbaar niet goed lezen... Op het laatste van het filmpje staat: "Die beelden zijn wel van mij, de crash op het laatst is van een RSV Mille op het circuit"

't Amusement!
 
Terug
Bovenaan Onderaan