Drank + motor = slechte combi (krantenbericht)

Oude topics omhoog schoppen is:

  • leuk

    Stemmen: 2 14,3%
  • niet leuk

    Stemmen: 4 28,6%
  • stomme vraag

    Stemmen: 1 7,1%
  • who cares?

    Stemmen: 7 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
integreren in je (integraal)helm, dat je vizier op zwart gaat oid

Doe maar niet, had een keer een glas bier over m'n helm (en in :( ) gekregen en dan zou ik niet meer weg kunnen. Was trouwens wel de enige keer dat ik hoopte op een alcohol controle: "Nee hoor agent, ik heb geen alcohol op (walm walm)" ;)

Maar idd alcohol en verkeer gaan niet samen.
 
Ik ben blij dat die kl**tzak die fietser niet geraakt heeft. Dat ie zichzelf in puin wil rijden moet ie zelf weten.
 
Als ik met de auto ben neem ik zo nu en dan 1, soms 2 biertjes. Dat verspreid ik het dermate dat ik durf te zeggen dat het geen invloed heeft. Op de motor echter geen drup. Dat kan ik gewoon niet maken vind ik. Te veel vermogen, ff aandacht verslappen kan genoeg zijn.

(Hmmm wel erg oude topic maar goed....)
 
Zo, das best een oud topic.

Uit zo'n onderzoek (stond laatst hier ergens op het forum) bleek dat er bij 80% van de dodelijke motorongelukken in Amerika de bestuurder oner onvloed van alcohol was.
Dat is in Nederland wel "iets" minder gelukkig.
 
Drank en verkeer gaan niet samen.
Sommigen denken daar anders over, met alle gevolgen van dien.
aub. meer van dat soort domme idioten.
meer werk in ziekenhuizen voor verpleger, dokters, ect
geld ook voor de revalidatie huizen, verzekeringsmaatschapijen ect.
en wat ook wel belangrijk is!!! dan ben ik zekerder dat ik mijn baan kan behouden
met al die kreupelen!! dus kom op zuip en ga rijden!!! :}
 
Op maandag 08 april 2002 12:55 schreef Johan het volgende:
Ik ga jullie weer eens vervelen met een krantenbericht:
bron tctubantia.nlJe ziet ook niet dat er een fietser voor je rijdt |(

Niet met 1.62 promille in je bloed. |( |( |(
 
Koekblikkers doen altijd heel spastisch als ik zeg dat ik niks drink als ik nog moet motorrijden. "Eentje kan toch wel??"
Nee dus.
 
het zijn randdebielen gewoon rbw voorgoed in beslag nemen
en niet dat ge :X :X :X over ik heb hem nodig voor mijn werk,
had je ook van te voren kunnen weten :( :( :( :(
 
Ik denk dat die controles in iedergeval niet iedereen er uit halen die gedronken heeft, mn vriendin moest laatst blazen (we waren met de auto) en ik was wel eens benieuwd of dat ding nou echt goed werkte, mocht ook blazen (6 flesjes bier in een uurtje op) en dat ding gaf niks aan. die agenten waren niet echt blij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan