Drank + motor = slechte combi (krantenbericht)

Oude topics omhoog schoppen is:

  • leuk

    Stemmen: 2 14,3%
  • niet leuk

    Stemmen: 4 28,6%
  • stomme vraag

    Stemmen: 1 7,1%
  • who cares?

    Stemmen: 7 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Ik ga jullie weer eens vervelen met een krantenbericht:
bron tctubantia.nl

ENSCHEDE - De politie heeft zaterdagmiddag omstreeks 17.30 uur het rijbewijs van een Enschedese motorrijder afgenomen. De man reed op de Gronausestraat over de rode fietsstrook reed en passeerde daarbij diverse auto’s aan de rechterkant.

Toen er opeens een fietser voor hem opdook, ging het echter mis. De motorrijder stuurde verder naar rechts en knalde tegen een geparkeerde auto op. Zowel motor als auto werden zwaar beschadigd. Een bloedproef maakte duidelijk dat de man 1,62 promille alcohol in zijn bloed had.

Je ziet ook niet dat er een fietser voor je rijdt |(
Als er nou een scooter van links / rechts / voor / achter kwam racen kan ik me voorstellen dat je het niet ziet.
Zal wel komen door de alcohol... :j
 
Ik ga jullie weer eens vervelen met een krantenbericht:
bron tctubantia.nlJe ziet ook niet dat er een fietser voor je rijdt |(
Als er nou een scooter van links / rechts / voor / achter kwam racen kan ik me voorstellen dat je het niet ziet.
Zal wel komen door de alcohol... :j

Hé, je verveelt ons :+ . Maar ehm ik had al een keer op blik van de weg zo'n geval gezien. Zagen ze over een viaduct een motorrijder voorbijflitsen. Zij erachter aan. Komen ze (snelheden 200+) eindelijk bij een verkeerslicht naast hem, negeert ie het stopteken en gaat er van tussen. Na een korte achtervolging, pakt een andere auto hem door middel van een wegversperring. Gast bleek meer dan 1,3 promille in zijn bloed te hebben. |( |(
Voor mij ben je gewoon een grote &^$%%^&*)^ wanneer je met alcohol op, op de motor stapt. Je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook anderen. Dit soort gasten moeten ze het rijbewijs voor altijd afpakken.
 
Hé, je verveelt ons :+ . Maar ehm ik had al een keer op blik van de weg zo'n geval gezien. Zagen ze over een viaduct een motorrijder voorbijflitsen. Zij erachter aan. Komen ze (snelheden 200+) eindelijk bij een verkeerslicht naast hem, negeert ie het stopteken en gaat er van tussen. Na een korte achtervolging, pakt een andere auto hem door middel van een wegversperring. Gast bleek meer dan 1,3 promille in zijn bloed te hebben. |( |(
Voor mij ben je gewoon een grote &^$%%^&*)^ wanneer je met alcohol op, op de motor stapt. Je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook anderen. Dit soort gasten moeten ze het rijbewijs voor altijd afpakken.

Moraalridder :+
 
Ach.... met zo'n iemand heb ik geen medelijden. Ik hoop eigenlijk wel dat hij veeeeeeel pijn heeft. Voor het zeflde geld rijdt hij mij aan. Af en toe ben ik ook een Moraal ridder. :j :j :j

:+ zelfde tijd gepost als BZN :+
 
Laatst bewerkt:
Mee eens, drank + motor kan gewoon niet..

Een enorme klootzak is 't en anders niet.
 
Reacties tot nu toe: motor + drank is niet normaal...

28 april ga ik naar de ONK races in Hengelo en dan ga ik weer een heleboel mensen tegen komen in hun leren combi met een biertje in hun hand. :(

Zijn zeker allemaal mensen die niet op M-F komen....
 
Reacties tot nu toe: motor + drank is niet normaal...

28 april ga ik naar de ONK races in Hengelo en dan ga ik weer een heleboel mensen tegen komen in hun leren combi met een biertje in hun hand. :(

Zijn zeker allemaal mensen die niet op M-F komen....
Nee joh zijn van die gasten die door moederdevrouw met de auto worden gedropt, kunnen ze toch lekker doen als of ze tof zijn...
 
Reacties tot nu toe: motor + drank is niet normaal...

28 april ga ik naar de ONK races in Hengelo en dan ga ik weer een heleboel mensen tegen komen in hun leren combi met een biertje in hun hand. :(

Zijn zeker allemaal mensen die niet op M-F komen....

Weet je zeker dat het geen alcohol-vrij bier is? :+
 
Hé, je verveelt ons :+ . Maar ehm ik had al een keer op blik van de weg zo'n geval gezien. Zagen ze over een viaduct een motorrijder voorbijflitsen. Zij erachter aan. Komen ze (snelheden 200+) eindelijk bij een verkeerslicht naast hem, negeert ie het stopteken en gaat er van tussen. Na een korte achtervolging, pakt een andere auto hem door middel van een wegversperring. Gast bleek meer dan 1,3 promille in zijn bloed te hebben. |( |(
Voor mij ben je gewoon een grote &^$%%^&*)^ wanneer je met alcohol op, op de motor stapt. Je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook anderen. Dit soort gasten moeten ze het rijbewijs voor altijd afpakken.

Heb deze uitzending ook gezien. Die was dus inderdaad straalbezopen. Vond toch dat ie behoorlijk goed reed, en dan bedoel ik dat ie niet zoals automobilisten flink aan het zigzaggen was. Maar goed, wat zou jij doen als je weet dat je je rijbewijs en je motor in kan leveren. Netjes stoppen in de hoop dat?

Ik weet het niet, en al helemaal niet als ik ook nog eens teveel gedronken zou hebben. Feit is dat je met een motor een wagen sneller kwijt rijdt dan met de auto.

Maar alcohol en verkeer gaat niet samen, das zeker!
 
Afgelopen week is hier in het dorp ook een dronken motorrijder uit de bocht gevlogen. Zelf had 'ie weinig, z'n passagier daarentegen ligt nu nog in coma (maar die had dan ook weer geen helm op). Sukkels :(
 
Reacties tot nu toe: motor + drank is niet normaal...

28 april ga ik naar de ONK races in Hengelo en dan ga ik weer een heleboel mensen tegen komen in hun leren combi met een biertje in hun hand. :(

Zijn zeker allemaal mensen die niet op M-F komen....

Mensen die bezopen motorrijden zijn waarschijnlijk te dom om het foter-morum,ln te vinden :+

(ik ga trouwens wel naar hengelo, maar niet in combi en zeker niet met bier)
 
jup
zelf heb ik gewacht tot ik mijn wilde haren kwijt was, dus tot mijn 40 ste, omdat ik mezelf niet vertrouwde met vrienden een rit te doen en van de alcohol te blijven.
Zuipen en motorrijden gaan niet samen geloof me.
 
Heb vaak genoeg mensen in leren combi en met helm uit de auto zien stappen :r

Hoe dan ook: Alcohol en motorrijden gaan gewoon niet samen (net zoals autorijden trouwens).
 
Hmm, ik mag graag met een biertje op mijn motor bekijken...thuis in de garage!!!!

Zuipen en rijden = klootzak.

Testapparaat verzinnen: als je te hard uit je bek stinkt naat alcohol start je brommer niet meer. Zou dat niet kunnen? Volgens mij hebben ze in een koekblik al eens zoiets geprobeerd, weet niet hoe het afgelopen is.
 
Maar goed, wat zou jij doen als je weet dat je je rijbewijs en je motor in kan leveren. Netjes stoppen in de hoop dat?

Ik zou helemaal niets doen, aangezien in nooit in deze situatie zal komen. Ik heb nog nooit met een drup op in de auto/op de motor gereden en ik durf hardop te beweren dat dat ook niet zal gebeuren.
Wie alcohol drinkt en daarna gaat rijden (auto/motor) is een grote lul. Als zo'n gast iemand doodrijd, mogen ze hem wat mij betrefd veroordelen voor moord.
 
IK heb geen drank nodig om brokken te maken, waarom zou ik drinken ???

mensen die drinken en rijden zijn grote egoisten, het plezier voor hun, de ellende voor een ander :r

moeten we misschien handjes af gaan kappen dat ze geen glas meer vast kunnen houden ( en tevens geen stuur meer in welke vorm dan ook vast kunnen houden)
 
Ik denk dat ik nog niet eens dronken achterop de motor zou gaan zitten.
Wat een eikel deze gozer. Gelukkig heeft hij alle pijn en heeft de fietser niks. Wel balen voor de eigenaar van het koekblik, maar dat is nog niet zo heel erg en die motorrijder mag het betalen, positief!
 
Drank en verkeer gaan niet samen.
Sommigen denken daar anders over, met alle gevolgen van dien.
:^

Mensen die door alcohol verongelukken heb ik geen spijt mee.
Alleen met de slachtoffers die er niks aan kunnen doen.
Ik vind dat ze de boetes voor het rijden met alcohol wel mogen verzwaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan