Drempels tegen racende motorrijders Lekdijk

die bewoner en eigenaar van dat bord schijnt lid te zijn van de gemeenteraad in dat gebied en tevens verantwoordelijk voor het verbod voor motoren op een aantal stukken dijk in die omgeving.

Heb ik vernomen uit een ander forum
 
Als je gemeenteraadlid bent moet je je objectief opstellen en geen vooringenomen en nergens op gebaseerde mening hebben lijkt mij.

En ik weet van geen dijkafsluiting af, woon er zelf vrij dicht in de buurt en heb er ook niets van vernomen in de media, of via de Mag, waar ik lid van ben.

Vanuit Jaarsveld is er wel geopperd om de dijk daar voor motorvoertuigen af te sluiten, echter dat was juridisch niet haalbaar, en ook het verzoek voor extra verkeershandhaving werd verworpen omdat er volgens onderzoek geen gevaarlijke situaties zijn en er weinig ongelukken gebeuren.

Er is al jaren eerder een meting geweest door de KNMV en Politie Hollands Midden en de grootste overlast werd veroorzaakt door auto's, tractoren en vrachtverkeer.
 
Laatst bewerkt:
Zal eens een berichtje sturen naar de MAG, misschien kunnen we samen met hen dit "raadslid" eens even aan de tand voelen, misschien wel in de media bregen, mmm, lijkt me een aardig idee.
 
Zal eens een berichtje sturen naar de MAG, misschien kunnen we samen met hen dit "raadslid" eens even aan de tand voelen, misschien wel in de media bregen, mmm, lijkt me een aardig idee.

Dan moet er ook vooral aandacht komen voor de herrie die jet-skis en motorboten maken in de zomer, een deel daarvan wordt ook afgeschoven op 'ons' motorrijders.

Dat gemekker altijd door mensen over die herrie. Ik ga toch ook niet bij schiphol wonen en vervolgens klagen over de herrie, vind het een beetje jammer allemaal. Ik kan me voorstellen dat het irritant kan zijn, maar alles went en je er niet aan ergeren is de eerste en grootste stap naar er geen last meer van hebben.
Toen ik vroeger bij m'n opa en oma bleef slapen in vakanties werd ik eerst ook wakker van de trein, maar dat was na 2 dagen ook wel over. Hetzelfde met het overdag voorbij rijden van de treinen (ze woonden zo ongeveer direct aan het spoor), dat valt je na een tijdje helemaal niet meer op terwijl die dingen best een grafherrie maken :Y

Laten we hopen dat ze gewoon eens wat doen aan die drempels en sowieso voor de veiligheid een apart fiets-/voetpad aanleggen, want het gevaar met voetgangers i.c.m. fietsers i.c.m. automobilisten(en uiteraard dus ook motorrijders) op zonnige dagen is veel erger dan een beetje herrie.
 
En ik weet van geen dijkafsluiting af, woon er zelf vrij dicht in de buurt en heb er ook niets van vernomen in de media, of via de Mag, waar ik lid van ben.
Zul je je beter moeten laten inlichten. Er zijn daar als het goed is 2 stukken waar je -geloof ik- in het weekend niet mag rijden. Heb het geprobeerd op te zoeken voor je op Google Streetview maar ze zijn ook zo aan het verbouwen daar op sommige stukken dat ik de boel niet overal herken op Streetview :N
 
Zul je je beter moeten laten inlichten. Er zijn daar als het goed is 2 stukken waar je -geloof ik- in het weekend niet mag rijden. Heb het geprobeerd op te zoeken voor je op Google Streetview maar ze zijn ook zo aan het verbouwen daar op sommige stukken dat ik de boel niet overal herken op Streetview :N
Waren er niet een paar stukken afgesloten waar dat later onrechtmatig bleek? Er zijn een paar plekken waar je legaal kan rijden door via de berm in te voegen O-)
 
Waren er niet een paar stukken afgesloten waar dat later onrechtmatig bleek? Er zijn een paar plekken waar je legaal kan rijden door via de berm in te voegen O-)
oh dat durf ik niet te zeggen. Weet alleen dat die borden er nog staan, met een wit bordje met daaronder de tijden waarop het verbod geldt.
c11-gesloten-voor-motorfietsen.gif
 
Van mij mogen ze die achterlijke verhoogde stenen tussen het wegdek en de berm wel verwijderen, levensgevaarlijk :+


(hoef je met de motor niet overheen, maar met de auto gaat je vering denk ik wel helemaal naar de klote als je vering iets te stug is).
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer 200 meter voor mijn huis loopt een verkeersweg. Er rijden daar ook erg veel motorrijders .
De motorfietsen die voor de meeste geluidsoverlast zorgen zijn Harley's met van die mooi blinkende kachelpijpen als uitlaat. Echt een vreselijk geblubber. Heb je meer overlast van dan van sportfietsen met een 4 in 1.
Ook daar zitten er tussen die een flinke tering herrie maken maar duidelijk minder storend dan "cruisers en customs" want het duurt ook nog eens eeuwen eer die HD boys voorbij zijn!
En dit is niet als een geintje bedoeld.
 
Laatst bewerkt:
Zul je je beter moeten laten inlichten. Er zijn daar als het goed is 2 stukken waar je -geloof ik- in het weekend niet mag rijden. :N

Oh, ik weet wat je bedoelt, als je vanuit Bergambacht komt kan je het laaste stuk voor Schoonhoven niet rechtdoor maar wordt je de provinciale weg op gedreven.

Echter vanaf Schoonhoven mag je wél dat stuk berijden. Is trouwens een klote stuk, veel auto's aan de kant van de weg van bewoners en bezoekers partyschepen. En dan moet je ook nog door Schoonhoven en dat is ook geen pretje, kan je beter er om heen rijden en dan weer verder de dijk op.
 
Ik weet niet in hoe verre het zit met de wet overtreden ( ik zeg dus ook bij deze doe het niet, en ik ben niet aansprakelijk voor het gedane leed :') )

Maar aangezien meneer het ziet als een circuit moeten de rondetijden ook bijgehouden worden.
S'avonds laat een bord bij hem in de tuin zetten met fictieve namen erop met tijden ernaast ? :')

Of wat natuurlijk een beter idee is, het bord buiten zijn tuin neerzetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet in hoe verre het zit met de wet overtreden ( ik zeg dus ook bij deze doe het niet, en ik ben niet aansprakelijk voor het gedane leed :') )

Maar aangezien meneer het ziet als een circuit moeten de rondetijden ook bijgehouden worden.
S'avonds laat een bord bij hem in de tuin zetten met fictieve namen erop met tijden ernaast ? :')

Of wat natuurlijk een beter idee is, het bord buiten zijn tuin neerzetten.
_O- _O-
 
Ik weet niet in hoe verre het zit met de wet overtreden ( ik zeg dus ook bij deze doe het niet, en ik ben niet aansprakelijk voor het gedane leed :') )

Maar aangezien meneer het ziet als een circuit moeten de rondetijden ook bijgehouden worden.
S'avonds laat een bord bij hem in de tuin zetten met fictieve namen erop met tijden ernaast ? :')

Of wat natuurlijk een beter idee is, het bord buiten zijn tuin neerzetten.

:^

_O- _O-

Wat een briljant plan man! Hahahah :}
 
1 cilinder kopen en blaffen over die hobbels! Ik zeg een backflip nack nack!
 
Terug
Bovenaan Onderaan