Drempels tegen racende motorrijders Lekdijk

Misschien moeten we die bewoner allemaal een kaartje sturen, het adres is bekend, Lekdijk 74A, Schoonhoven. Even gecontroleerd met Streetview, en inderdaad dat brievenbusje is daar te zien.

Een mooie kaart van motor-forum, met de hartelijke groeten van iedereen.

Een soort mail bom dus, maar dan fysiek. _O-
 
Laatst bewerkt:
Misschien moeten we die bewoner allemaal een kaartje sturen, het adres is bekend, Lekdijk 74A, Schoonhoven. Even gecontroleerd met Streetview, en inderdaad dat brievenbusje is daar te zien.

Een mooie kaart van motor-forum, met de hartelijke groeten van iedereen.

Een soort mail bom dus, maar dan fysiek. _O-

Ongefrankeerd kaartjes sturen :')
 
Toch vreemd dat er klachten zijn als je met 120 respectievelijk 200+ langs mensen knalt |(
:^

@ 0:36


moet je mij eens uitleggen waarom hun nooit!! gewoon met zijn 2e naast elkaar fietsen zijn ze bijna niemand tot last..

Aaa! Is dit het "post hier je lekdijk filmpje" topic? :+

Ik heb er ook nog een :X


Ga je schamen gast... nog trots zijn ook dat je dik 140km/uur te hard rijd met als gevolg dat iedereen hier nu over die klote drempels mag rijden... Ach 1 voordeel, misschien schat je een bocht een keer verkeerd in en hebben we weer een overlast minder. Sukkel
 
Onder het motto "is het alweer vrijdag?":

Dijkgemeenten vragen motorrijders medewerking

De dijk gemeente vragen ons of we "een beetje normaal" willen doen? O-)
En dan onder het motto, ja het is een algemeen bord, maar we richten het op de motorrijder, want die valt het meeste op :?
Dat hoor ik nu ook voor het eerst _O-

Iemand toevallig al zo'n bord gespot?
Ben wel benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben.
 
Ah, een 83 interceptor!

Altijd al een prachtige motor gevonden, en dat blok loopt zo lekker! Heb je een rode of een blauwe?

Ben nml. een grote V4 fan.
 
Vorige week zondag een stukje op de Lekdijk gereden toen het zulk warm weer was.

Beter niet kunnen doen, absoluut geen lol aan, zo baggerdruk, alles en iedereen was er in meer dan dubbele mate, gemiddeld tempo 45 km/h, al die fietsers, wandelaars, auto's en recreërende mensen op en langs de dijk.

Op zo'n manier lost het probleem zich vanzelf op. Ik kom er niet meer als het weer zulk mooi warm weer is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de zaterdag voor het pinksterweekend heerlijk de lekdijk afgereden. Superrustig, geen hond te bekennen! Lekker met 70-80 de dijk af. Het hoeft echt niet hard om er plezier in te hebben.
 
Even de lekdijk afstoffen.

Afgelopen week weer eens lekker de (veelbesproken) lekdijk afgereden, en tot mijn grote verbazing lijken de bewoners ineens iets voor ons als motorrijder te organiseren }) *O*

Foto-3CC6IZKH.jpg


Foto-HBDZ8L6P.jpg


Weet iemand misschien waar ik kaarten kan bestellen voor deze races?

En aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Even de lekdijk afstoffen.

Afgelopen week weer eens lekker de (veelbesproken) lekdijk afgereden, en tot mijn grote verbazing lijken de bewoners ineens iets voor ons als motorrijder te organiseren }) *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet iemand misschien ik kaarten bestellen voor deze races?


Huh ? Kent iemand de correcte vertaling uit het Bulgaars ?

:?
 
Even de lekdijk afstoffen.

Afgelopen week weer eens lekker de (veelbesproken) lekdijk afgereden, en tot mijn grote verbazing lijken de bewoners ineens iets voor ons als motorrijder te organiseren }) *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet iemand misschien ik kaarten bestellen voor deze races?

Misschien is het handig om de afbeeldingen even ergens te uploaden (tinypic bijv) ipv rechtstreeks vanuit je mail hier te willen plakken :+
 
Oh, nu zie ik het, dat is weer diezelfde vent als altijd.


Elk jaar plaatst ie weer een bord, blijkbaar hekel aan motorrijders.

Misschien kunnen we s'nachts een bord bij hem plaatsen dat ie beter verhuizen kan naar een sneeuwrijk gebied.
 
Die borden, heerlijk! En drempels? Heb er met de motor geen last van, de bewoners moeten er zelf het hele jaar over. Iets met je zelf in de vingers snijden..
 
Die borden, heerlijk! En drempels? Heb er met de motor geen last van, de bewoners moeten er zelf het hele jaar over. Iets met je zelf in de vingers snijden..

precies, gewoon nog wat drempels erbij en dan lekker enduro rijden :+
 
Oh, nu zie ik het, dat is weer diezelfde vent als altijd.


Elk jaar plaatst ie weer een bord, blijkbaar hekel aan motorrijders.

Misschien kunnen we s'nachts een bord bij hem plaatsen dat ie beter verhuizen kan naar een sneeuwrijk gebied.

volgens mij heb ik die vent vorig jaar bijna op zn bek geslagen, kwam bijdehand doen toen een maat van me onderuit was gegaan in een bocht op de dijk... kwam ie kijken of er schade was aan zijn omheining, verder vond ie het "wel terecht dat dit was gebeurt" :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan