Drempels tegen racende motorrijders Lekdijk

"Ook zal Lopik weer proberen met de vereniging van motorrijders (KNMV) in contact te komen."

De KNMV? Als die iets zeggen doe ik juist het tegenovergestelde. :W
 
volgens mij heb ik die vent vorig jaar bijna op zn bek geslagen, kwam bijdehand doen toen een maat van me onderuit was gegaan in een bocht op de dijk... kwam ie kijken of er schade was aan zijn omheining, verder vond ie het "wel terecht dat dit was gebeurt" :r
Met die combinatie is iets fout gegaan ;)

Ik vind dat we best een beetje rekening kunnen houden met omwonenden, maar met zo'n houding zou ik er ook wel klaar mee zijn...
 
Het is wel een mooi bord, dat mag ook weleens gezegd worden
_O-
full
 
Wij kunnen ook een bordje maken hoor!

"Hier woont een ouwe zeur,
die kan niet tegen al ons gescheur!"

zoiets? :+
 
Even de lekdijk afstoffen.

Afgelopen week weer eens lekker de (veelbesproken) lekdijk afgereden, en tot mijn grote verbazing lijken de bewoners ineens iets voor ons als motorrijder te organiseren }) *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet iemand misschien waar ik kaarten kan bestellen voor deze races?

En aangepast.
Ik kom er normaal eigenlijk nooit maar dit maakt het wel een stuk aantrekkelijker. :) Is het circuit 's nachts ook geopend? Dan zal het tenminste niet zo druk zijn. :Y
 
Ik dacht erover om een paar dagen een vakantiewoning te huren aan de dijk.
Maar dan niet in het weekend, want dan kun je er niet veilig fietsen of wandelen met de kinderwagen.
Bovendien zo ik me doodergeren aan het lawaai van al die "sportjongens". :(
 
Geweldig dat bord, eindelijk wat meer positief bekeken :+

Met mooi weer is het overdag gewoon te druk, populair onder motorrijders, fietsers, wandelaars en door verkeer richting de recreatiegebieden naar de Lek.
@RR: als je serieus iets langs de Lekdijk wil huren, ga dan verder naar het oosten daar is het rustiger, maar absoluut niet tussen Nieuwegein / Tul en 't Waal > Schoonhoven.

Ik kom er normaal eigenlijk nooit maar dit maakt het wel een stuk aantrekkelijker. :) Is het circuit 's nachts ook geopend? Dan zal het tenminste niet zo druk zijn. :Y

MF Nachtrit ergens in juni daar maar langs :)
 
Laatst bewerkt:
Geweldig dat bord, eindelijk wat meer positief bekeken :+

Met mooi weer is het overdag gewoon te druk, populair onder motorrijders, fietsers, wandelaars en door verkeer richting de recreatiegebieden naar de Lek.
@RR: als je serieus iets langs de Lekdijk wil huren, ga dan verder naar het oosten daar is het rustiger, maar absoluut niet tussen Nieuwegein / Tul en 't Waal > Schoonhoven.MF Nachtrit ergens in juni daar maar langs :)
Weet ik, ik kom er vaak met de motor.
Op een doordeweekse dag kom je maar een enkele motor tegen.
 
Misschien moeten we allen een euro inleggen en die brompot een motor-proefles geven, dan komt hij er misschien achter hoe tof motorrijden is. Dan hoeft hij zichzelf ook niet belachelijk te maken door kinderachtige bordjes in z'n tuin te parkeren :W
 
Misschien moeten we allen een euro inleggen en die brompot een motor-proefles geven, dan komt hij er misschien achter hoe tof motorrijden is. Dan hoeft hij zichzelf ook niet belachelijk te maken door kinderachtige bordjes in z'n tuin te parkeren :W

Of gewoon hem een stukje mee nemen achterop, en dan de dijken langs, kan ie zien hoe mooi het is.
 
Weet ik, ik kom er vaak met de motor.
Op een doordeweekse dag kom je maar een enkele motor tegen.

Klopt, buiten de weekenden en vakanties is het best rustig met motorrijders, op zich logisch natuurlijk.
Vorige week dinsdag was het relatief druk, wellicht een aantal een middag vrij genomen omdat het een mooie dag was.
 
Ik snap die vent niet. Bij die borden van hem ga ik altijd juist gek doen... Drempels boeien motoren wel het minst van alle weggebruikers. Lekker zinloos geneuzel allemaal.
 
IDd, zelfs met een SS kan je er nog vrij rap overheen knallen :+
Zo'n bord heeft denk ik ook een beetje een averechts effect, tenminste, ik schiet altijd per ongeluk uit met m'n linkerhand, en trek dan de koppeling in, en met rechts maak ik ineens een draaiende beweging. Ik snap er niks van :N
 
Hallo dhr/mvr. Bordenmaker *O* (die leest hier vast mee)

Hoe gaat het ermee? Heb je een beetje goed geslapen vannacht?
Ik hoop het. Zoals ik al een keer vermeld heb, u kunt echt mooie borden bouwen, daar zou u iets mee moeten doen.

Maar ter zake,

Weetje wij motorrijders zijn helemaal niet zo'n slechte mensen. We zijn er niet op uit om overlast te veroorzaken. Integendeel, echter begrijpen we dat ons idee van vrije tijdbesteding uw idee ervan in de weg staat.
Daarom zouden we graag in gesprek gaan me U.

Daar lijkt ons dit Forum uitermate geschikt voor. Wij lezen er, en u ook, laten we er samen lezen.

Met vriendelijk groet, en alvast prettig weekend
De motorrijders

(Het zal op zijn minst een mooie discussie opleveren)
 
Laatst bewerkt:
Hallo dhr/mvr. Bordenmaker *O* (die leest hier vast mee)

Hoe gaat het ermee? Heb je een beetje goed geslapen vannacht?
Ik hoop het. Zoals ik al een keer vermeld heb, u kunt echt mooie borden bouwen, daar zou u iets mee moeten doen.

Maar ter zake,

Weetje wij motorrijders zijn helemaal niet zo'n slechte mensen. We zijn er niet op uit om overlast te veroorzaken. Integendeel, echter begrijpen we dat ons idee van vrije tijdbesteding uw idee ervan in de weg staat.
Daarom zouden we graag in gesprek gaan me U.

Daar lijkt ons dit Forum uitermate geschikt voor. Wij lezen er, en u ook, laten we er samen lezen.

Met vriendelijk groet, en alvast prettig weekend
De motorrijders

(Het zal op zijn minst een mooie discussie opleveren)
_O- _O- _O-
 
Vandaag even een rondje gereden op de Lekdijk. Ik wilde nog een mooie foto maken bij het 'Lekdijk circuit' bord. Helaas kwam de bewoner iets te snel dichterbij waardoor ik maar verder ben gaan rijden. Waar blijft die MF meet & greet actie bij deze bewoner btw?

:)
 
Kwam ie bedreigend over?

Je mag toch zeker wel een foto maken van een bord?


Wat mij betreft komt die meet and "greet" met die bewoner er wel, echter ik denk dat het wel eerst wat warmer weer moet worden en geen pekel meer op de weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan