Drie motoren met geweld gered

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die drie gozers zijn niet erg boelkloedig, als ze bij het zien van een agent al in het water springen. Wellicht even met een loopbaan adviseur gaan praten. B|
 
Hulde voor agent. :} :} jammer dat hij schrootbuks had. ;)

Hij schoot waarschijnlijk bewust mis i.v.m. gedachte aan nederlandse militair behandeling na schietincident in Irak.
 
Stomme criminelen...

Had die wout die gasten die wegzwommen niet even neer kunnen schieten? :P

Maar ja... lui zijn beschermd he, net zoals een soldaat niet mag schieten op bedreigende plunderaars in een oorlog...daarvan werd ik helemaal kostmisselijk :r :r :r :r :r
 
Misschien waren ze gewoon hun eigen motor aan het inladen na een testritje ergens buitenaf?












:P
 
Stomme criminelen...

Had die wout die gasten die wegzwommen niet even neer kunnen schieten? :P

Maar ja... lui zijn beschermd he, net zoals een soldaat niet mag schieten op bedreigende plunderaars in een oorlog...daarvan werd ik helemaal kostmisselijk :r :r :r :r :r

Een "bedreigende plunderaar" op grote afstand in zijn rug schieten is net even iets anders.
 
sneu hoor, voordat een agent een Nederland wat mag doen, moettie een he le papierwinkel invullen en allerlei goedkeuringen krijgen....vinje et gek dat onze Nederlandse politie door criminelen worden uitgelachen. Ik snap ook wel dat die gasten liever "boeven vangen"...
 
behalve als hij jou TV vastheeft *D
Daar zit volgens mij het hele probleem. Die militair roepen (in het Nederlands) dat het niet mag. En die Irakees begrijpen: onder die andere arm past ook een TV. :)

Maar je kunt niet oordelen als je niet weet wat er precies gebeurd is. Zelfs in een oorlogssituatie kun je niet alles doen.
 
Daar zit volgens mij het hele probleem. Die militair roepen (in het Nederlands) dat het niet mag. En die Irakees begrijpen: onder die andere arm past ook een TV. :)

Maar je kunt niet oordelen als je niet weet wat er precies gebeurd is. Zelfs in een oorlogssituatie kun je niet alles doen.

Het grote probleem is: er staan 5000 mensen voor de poort, 5 hebben er een Kalasjnikov vast dus is het een vijandige massa; indien zij te dicht komen word er gevuurd, je raakt die kerel met zijn AK en achter hem staat 5 jarige Ali die ook vol in zijn bast word geraakt (7.62 nato gaat door drie mensen)

Resultaat: jij bent een kindermoordenaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan