[DRINGEND ADVIES] Kawasaki ZZR-600

Marc aka Foddex

MF veteraan
15 okt 2002
10.224
1
Stockholm, Zweden
Hallo iedereen,

Ik heb erg veel interesse in een zwarte Kawasaki ZZR-600 die hier in de buurt bij een dealer staat. Hij's in perfecte staat, 1993, 43.000 kilometers gereden. Mijn vraag is:

Ze vragen er 4547 Euro voor. Is dat te veel voor deze motor?

Ik rijd momenteel een Honda NTV 650 Revere uit 1992 met 51.000 op de teller (prima staat). Die heb ik exact een jaar geleden gekocht voor 7.000 gulden (toen stond er nog 33.000 op). Ze geven me er nu nog 5.000 gulden voor. Mijn tweede vraag is:

Is dat een reele inruilwaarde?

Ik heb het woord "dringend" er bij gezet, omdat ze de motor één dag voor me vasthouden.......


Marc
 
Aangeboden: Kawasaki ZZR 600
Prijs: € 3750
Beschrijving: - Kawasaki ZZR600
- Bouwjaar 1994
- 35.000 km
- Nieuwe banden !
- Nieuwe remblokken
- In zeer goede staat (zie foto)

Eigenlijk gewoon een mooie motor,
voor een redelijke prijs.


Aangeboden: ZZR600 Paars/Rood 98
Prijs: 5000 euro
Beschrijving: Hele mooie kawasaki zzr600 helemaal origineel in paarsrood, orig.uitlaatsysteem geen roest etc zie foto

Aangeboden: mooie ZZR600 in blauw/zilver
Prijs: 3700,=
Beschrijving: zgoh zzr600
bwj. 1991
pas grote beurt gehad
remblokken v+a
koppeling vervangen
ketting tandwielen prima staat
achterband 1000 km gereden/voorband prima
laser 4 in 1 uitlaatsyst.
34000 km gereden



Ik denk dat ie aan de dure kant zit, zou er wat van af halen.
 
ja is veel te duur. 3500 euro komt meer in de richting, en inruilprijs moet je ff kijken via anwb koerslijst
 
Kawasaki ZZR600 Kategorie: Sportler/Supersportler



EUR 1.500


Daten:
19.000 km, 72 kW (98 PS), EZ: 04/93, schwarz


Beschreibung:
1 Vorbesitzer, leichte Kratzer

Händler:
Motorrad Heiner Zann
Drosselstr. 3
D-82467 Garmisch-Partenkirchen
Tel.: +49 - (0)8821 / 52492
Fax: +49 - (0)8821 / 52242
eMail an den Anbieter

Unser gesamtes Fahrzeugangebot finden Sie unter:
http://www.mobile

:} :} :} :}
 
Jasper Grootveld>

van welke site(s) komen die motoren???

Marc

Ben weliswaar Jasper niet, maar deze komen van marktplaats.nl

Overigens vragen ze bij marktplaats ook fantasieprijzen trouwens.

De prijs van die zwarte is denk ik te hoog, maar particulier vragen ze net zoveel...

Kijk eens in Duitsland. Het is dat ik nu alweer te laat ben, inmiddels is ie verkocht :( ,anders had ik er ook een gekocht in Dui. '3-99, 6161km, voor 3000euro. (Wel schade gehad, maar toch, superstrakke fiets.).
Check de volgende sites eens. www.mobile.de www.bikemarkt.de www.autoboerse.de www.ebaymotors.de
Zeker als je bij de Duitse grens in de buurt woont is het het waard om er een dagje voor uit te trekken.

Wat betreft het dringende. Dat valt dus wel mee. Ze zullen 'm echt niet 1,2,3 verkopen nu...
 
Laatst bewerkt:
Hij is misschien wat duur maar hij staat ook bij dealer dus garantie. En een goeie fiets is best geld waard.

Maar staar je niet te blind op 1 fiets, er hangen meerdere mooie appels aan de boom.
 
idd marktplaats en mobile.de

motoren zat als ze zeggen ik hou hem maar 1 dag vast :j zoek lekker verder, ga eind van de maand nog maar es langs, staat ie er nog, zeker weten en anders motoren zat!!
 
rvh> okee, het kan goedkoper zijn in duitsland, maar wat kost invoeren?

Marc

Zelf heb ik nog nooit ingevoerd, maar ben er een groot fan van omdat het gewoon enorm veel scheelt.
De grootste kostenpost bij invoeren is de BPM, maar das weer afhankelijk van het bouwjaar. Keuring is totaal iets van 80-100euro :?

Op www.motorimport.myweb.nl en www.vwe.nl kun je meer info vinden en BPM uitrekenen.

Overigens, de zzr600 waarover ik het had, was echt een superkoopje.

Voor de 4500,= die je bij de dealer hier moet betalen kan je als je 'm in Dui haalt op '98er rijden met de helft op de teller en compleet op Ned. kenteken. Check www.mobile.de maar eens.

VB: uit mrt-98 dan BPM= 393
mrt-93 dan BPM=115
 
Ik heb mijn zwarte zzr 600 een jaar geleden voor 3750 euro gekocht. Er stond toen 51000 km op de teller. Bij inruil op een zx6-r op dit moment (62000km) krijg ik er iets meer dan 3000 euro voor terug.

De prijs voor de door jouw geziene fiets lijkt me aan de hoge kant.

Ps mijn zzr is een 93'er op kenteken maar een 92 model. Voor zover ik het weet is het 93 model niet in het zwart. Dus het kan zijn dat het een 92 model is. Let hier op want dat scheelt veel bij eventueel inruilen later. Als er een ram-air inlaat onder de koplamp zit is het en 93 model. Zoniet is het een 92 model.

Wel een hele toffe motor trouwens. Succes.
 
Voor het model dat jij zegt is 3500 zowat de prijs, meer dan 4000 is schandalig!
De inruil voor je oude motor zal ongeveer juist zijn...
 
Ik ken er in de directe omgeving 2 die een dergelijke ZZR hebben met zo'n hoge km-stand die beide bak problemen hebben gehad.

Tandwielen vervangen incl. schakelvork en tussen de 10 tot 15 uur arbeid dus reken maar uit.

Zeg niet dat dat bij alle ZZR's is maar misschien wel iets om over na te denken :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan