Dringend motorrijders voor zondag gezocht

YZF_Ron

Die hard MF'er
25 sep 2005
332
0
Dringend gevraagd Motorijders voor Toerritje tbv. Kansarme Poolse kinderen die hier hun vakantie doorbrengen bij gastouders. Samenkomst Mac-Donalds Geusselt Zondag om 11:00uur. Rit vertrek en aankomst in Maastricht (details volgen)

e.e.a. na afzegging van de Shadowclub Zit deze organisatie met de handen in het haar. Dus heb je zondag as een paar uurtjes vrij en een extra helm ter beschikking meld je snel aan bij Paul Habets via 06-51759576: kost niX, maar brengt wel een hoop op Heb je vrienden die ook motorrijden alarmeer ze dan ook MF of nie: maakt ff nie uit in dit geval Type motor is ook onbelangrijk Beemer, Fatboy, V-strom, Bandito of Ducati alles kan en mag

Paul heeft er 6 tot nu toe en heeft er 28 nodig........... moet toch zeker wel lukken!!

bij navraag bij de organisatie blijkt dat van de 28 poolse kinderen die hier in limburg aanwezig zijn er slechts 6 jonger zijn dan 12
de andere 22 zijn tussen 12 en 18 jaar

kom laat jullie van de beste kant zien we hebben nog steeds te weinig motoren we hebben jullie steun hard nodig kom a.s zondag 16 juli om 11.00 naar de parkeerplaats van mac donalds bij het geuselt stadion

voor deze kinderen is het een enorme beleving
en een mooie herrinering neemt niemand ze meer af
 
Laatst bewerkt:
Onmogelijk voor mij op zo'n korte termijn. Sorry.
Beetje erg last minute Shadow-club! Sjonge!
 
Kan me voorstellen dat je geen 200 km gaat rijden voordat je in maastricht bent en aldaar "ff"een kiddo achterop te nemen en dan weer zover terug..

Maar er zijn toch zeker ook mensen dichterbij ??

@Xtra: Thanks.. :}
 
Heel goed plan :}
Jammer van die Shadow-clubB |( zal wel een reden hebben, maar ik hoop geen pietlutterige reden)

Tis voor mij te ver weg...... -O-
 
Kan me voorstellen dat je geen 200 km gaat rijden voordat je in maastricht bent en aldaar "ff"een kiddo achterop te nemen en dan weer zover terug..

Maar er zijn toch zeker ook mensen dichterbij ??

@Xtra: Thanks.. :}
Ik hoop dat jullie er nog genoeg aanmeldingen voor krijgen :)
 
Gelukkig is het niet in de verste uithoek van NL die je kunt verzinnen... :X

175km Enkele reis is me toch net iets teveel om ff iemand een rondje achterop aan te bieden. Beetje kort dag ook.

Iig succes met de zoektocht. Ik hoop dat jullie genoeg mensen kunnen vinden. :)
 
Gelukkig is het niet in de verste uithoek van NL die je kunt verzinnen... :X

175km Enkele reis is me toch net iets teveel om ff iemand een rondje achterop aan te bieden. Beetje kort dag ook.

Iig succes met de zoektocht. Ik hoop dat jullie genoeg mensen kunnen vinden. :)
ik weet dat het (te) ver in het zuiden ligt..maar daarom is de omgeving wel stoer om te rijden. ik weet dat de meesten van ver moeten komen en begrijpelijk dat ze geen 200KM willen rijden, een tochtje rijden, en dan weer 200KM terug...

Maar er zijn toch ook genoeg rijders uit Limburg !!!!!!!

Daarom maar weer een kickje..(sjupke) *D

Elke aanmelding is er een, en een die zeer welkom is..Als van elk forum er zich een paar aanmelden zijn het er toch snel genoeg..mja..afwachten en anders de kids teleurstellen.. :( shadowclub :(
 
gaat nog niet echt lekker :N

full
 
Helaas kan ik jullie ook niet helpen maar ik wil wel een schopje plaatsen om het weer bovenaan de lijst te zetten.
Hopelijk heb ik op 17 september niet hetzelfde probleem als wij een trike en zijspan tocht houden voor kids met een ongeneselijke ziekte tijdens de sponsortoertocht voor stichting A-T.
Moet er niet aan denken dat ik naar die beteuterde gezichten van die kinderen en hun ouders moet kijken.

HEEL VEEL SUCCES MORGEN....
 
Ik had al gemeld dat het voor mij veel te kort dag is om de club bij elkaar te rapen om je te helpen. Maarrrrr, ik heb misschien wel een tip :-) In Limburg zit een flinke MTC; Het Limburgs Racing Team. Van alles en nog wat aan motoren daar. Leuke mensen ook (ik ben ook lid ;-))
Doe daar eens een oproep!
http://www.limburgracingteam.nl/
 
Terug
Bovenaan Onderaan