dringend probleem

zwammi

MF'er
17 sep 2003
197
0
yamaland
hallo iedereen, ben zonet m'n remblokken aan het vervangen, yzf r1 bwj2003, maar ben vergeten hoe ik dat koperachtige veertje eruit heb gehaald dat boven op de remblokjes ligt, er is een lange en korte kant aan die door de verankerpen gaat met 2 "circlipsen", begrijpen jullie wt ik bedoel kan helaas geen foto nemen

dank u
 
alle 2 de klauwen natuurlijk uit elkaar gehaald zodat je nu geen voorbeeldje heb :P
Zal ff in wph gaan kijken of ik kan vinden wat jij bedoelt :?

edit: tis toch niet boeie hoe je ze dr uit hebt gehaald, als ze dr maar weer goed in gaan en dat kan maar op 1 manier lijkt mij :?
 
Zo moeten ze er in:
full
 
matrex bedankt iig geval maar mijn mailbox werkt blijkbaar niet,of ik kan met pc niet werken, dus kun jij niet effe een foto of zo plaatsen waar ik dat zie hie ze moeten zitten, hab al met google geprobeert maar vind niet direct een goeie detail foto van de remklouw thx
 
matrex bedankt iig geval maar mijn mailbox werkt blijkbaar niet,of ik kan met pc niet werken, dus kun jij niet effe een foto of zo plaatsen waar ik dat zie hie ze moeten zitten, hab al met google geprobeert maar vind niet direct een goeie detail foto van de remklouw thx


krijg idd mijn mail terug.. Ik stuurde het volledige projectietekeningenboek naar je.. Hierboven zie je bladzijde 48 die ik al noemde.
 
dank u, ma da lijkt me niet echt duidelijk, indien jij een r1 hebt, dat midden beentje, er is daar een lange en korte kant aan, dus zit de lange kant onderaan of bovenaan??
thx
 
krijg idd mijn mail terug.. Ik stuurde het volledige projectietekeningenboek naar je.. Hierboven zie je bladzijde 48 die ik al noemde.

Misschien kan zijn mailbox het niet aan òf deugt het e-mail-adres niet. Ik zou de gratis Yousendit benutten en de link die je zelf te zien krijgt voor alle zekerheid hier posten.

Bestand wel eenvoudig zippen voor upload, tenzij het 1 document is en geen verzameling.

www.yousendit.com/
 
Terug
Bovenaan Onderaan