dringende vraag!!!!!

Even kijken bij het CBR

puntenrijbewijs

Einde topic :? ;)

...
De maatregel is bedoeld voor alle beginnende bestuurders. Iedereen die voor het eerst een rijbewijs haalt (in praktijk A of B - en in het leerlingwezen soms C -, want de overige zijn vervolgrijbewijzen) valt eronder. Wie al een permanent rijbewijs heeft, valt buiten de regeling
...
 
Ok ik ook weer blij! SLOTJUH!!!!! :)
Begint i weer te schreeuwen.... :P

Die links geven al veel duidelijkheid iig over wie wel/geen BB rijbewijs krijgt, een van de dingen die wel erg snel :} ervoor zorgen dat je je beginnend rijbewijs kwijtraakt is overigens rijden onder invloed, de drempel waarbij je rijbewijs word ingevorderd ligt beduidend lager en het onderzoek komt ook al veel sneller in beeld :} :}
 
Begint i weer te schreeuwen.... :P

Die links geven al veel duidelijkheid iig over wie wel/geen BB rijbewijs krijgt, een van de dingen die wel erg snel :} ervoor zorgen dat je je beginnend rijbewijs kwijtraakt is overigens rijden onder invloed, de drempel waarbij je rijbewijs word ingevorderd ligt beduidend lager en het onderzoek komt ook al veel sneller in beeld :} :}

Het is mij echt helemaal duidelijk! :)

Iedereen bedankt voor zijn of haar hulp! :]
 
Die links geven al veel duidelijkheid iig over wie wel/geen BB rijbewijs krijgt, een van de dingen die wel erg snel :} ervoor zorgen dat je je beginnend rijbewijs kwijtraakt is overigens rijden onder invloed, de drempel waarbij je rijbewijs word ingevorderd ligt beduidend lager en het onderzoek komt ook al veel sneller in beeld :} :}

Moraalridder! :X ;) :+

Ik geef je wel gelijk, maar dan krijgen we de zoveelste discussie over puntenrijbewijs. Denk zeker dat rijden onder invloed in Nederland harder aangepakt zou moeten worden. Net zoals echt asociaal rijgedrag als: bumperkleven e.d. (heb het dus niet over het te hard rijden op de grote weg; daar doen we m.i. te spastisch over).
 
Moraalridder! :X ;) :+

Ik geef je wel gelijk, maar dan krijgen we de zoveelste discussie over puntenrijbewijs. Denk zeker dat rijden onder invloed in Nederland harder aangepakt zou moeten worden. Net zoals echt asociaal rijgedrag als: bumperkleven e.d. (heb het dus niet over het te hard rijden op de grote weg; daar doen we m.i. te spastisch over).
Ikke nie snap...als jij mij gelijk geeft krijgen wij toch geen discussie..???
En ik geef jou ook gelijk.
Wij hebben gelijk :P
En dus ben jij ook een moraalridder :+ })
 
Eén december moet ik dus afrijden. Autorijbewijs heb ik al 4 jaar. Ik zat dus net 5 minuten geleden soep te eten (kippensoep.. JECH!!!) en toen kwam de volgende vraag naar boven (gek genoeg de soep niet! ;) )

Ik ben van plan te slagen, maar krijg ik dan een puntenrijbewijs? Mijn autorijbewijs is geen puntenrijbewijs, dus wie weet wat & hoe?

Bij voorbaat dank voor de hulp!


Voor jou maken ze een uitzondering... Bij nader inzien voor je hele femilie geloof ik.. Jullie komen never nooit niet onder dat puntensysteem uit... zeker niet met jouw strafrechterlijk verleden... :)

HAHA })
 
NEEEEEEEEE

Het gaat om grove overtredingen, niet om lullige boetes.
Niet zoveel geduld en respect tonen... A*** euh.. SF is een ontzettend raar joch, met al 2 bans op zijn naam van 2 verschillende fora, omdat men hem voortdurend uitkosts om zijn onzin...

Rielex dude, en flame lekker mee :)
 
Kijk nu zie je weer het verschil tussen een man en een vrouw! Dit is een vrouw en dus een rustige reactie! ;) Dank u wel! :) Vrouwen begrijpen mij gewoon! :) ;)
En daar gelooft Bug dus nix van.. Hoewel ze begrijpen allemaal wel dat ze uit je buurt moeten blijven... HAHAHAHAHA.. *sorry voor 't harde lachen*
 
Op zondag 16 november 2003 20:02 schreef BGL Racing het volgende::Z

leg es ff uit... :?
vind dat ff nerges op slaan...

als hij zich gewoon gedraagt in het verkeer is er toch niets aan de hand...nee..maar als martijn ff zonder rijbewijs een stukje door het dorp rijdt ben ik weer de slechte man... |(
 
GODZIJDANK WEL JA!
Er zouden anders nog wel eens kinderen van kunnen komen! Condoom en pil mag niet in Oud-Beijerland... Niet geheel toevallig als afkorting OB! HA! Mogen vrouwen die wel gebruiken of moeten ze daar gewoon aan de natuur euh... menstrueren (oef wat netjes).

Sterker... Bug weet zeker dat er dan kinderen van zouden komen...
 
Op maandag 17 november 2003 09:59 schreef Bugman het volgende:
Een heel topic vol gezeik. |(

Op maandag 17 november 2003 01:20 schreef Burgemeester het volgende:
Meld zich zelfs speciaal aan om te kunnen zeiken. |(

Op zondag 16 november 2003 23:24 schreef LevensneveL het volgende:
En nog een zeikerd. |(

Zeg kunnen jullie even normaal doen.
Dat jullie in het verleden problemen hebben gehad met de topic starter, wil niet zeggen dat je dan een compleet topic moet verneuken.

99% Van de gebruikers hier kent de persoon totaal niet dus die geven hem het voordeel van de twijfel.

Er lezen en schrijven hier een aantal personen mee die alles goed in de gaten houden, en als bepaalde personen dan vreemd gaan doen kunnen zij passende maatregelen nemen.

En nu weer on topic want er zijn een aantal personen die ook een fatsoenlijk antwoord willen lezen, en niet het gedoe wat er tot nu toe geschreven is.
 
Zeg kunnen jullie even normaal doen.
Dat jullie in het verleden problemen hebben gehad met de topic starter, wil niet zeggen dat je dan een compleet topic moet verneuken.

99% Van de gebruikers hier kent de persoon totaal niet dus die geven hem het voordeel van de twijfel.

Er lezen en schrijven hier een aantal personen mee die alles goed in de gaten houden, en als bepaalde personen dan vreemd gaan doen kunnen zij passende maatregelen nemen.

En nu weer on topic want er zijn een aantal personen die ook een fatsoenlijk antwoord willen lezen, en niet het gedoe wat er tot nu toe geschreven is.

Ooooooooooooooooooooow brrr... Kou...

Overigens heeft niemand problemen hoor, SF maakt ze zelf... hehehehe
 
ik hoop dat ze voor jou een uitzondering maken, is dan de enige reden om te hopen dat je 1 dec slaagt.


(btw, iedere examinator kent je inmiddels. zal je kansen niet echt groter maken)
 
Ooooooooooooooooooooow brrr... Kou...

Overigens heeft niemand problemen hoor, SF maakt ze zelf... hehehehe
Misschien, maar hier ben jij degene die problemen maakt..
Op zaterdag 15 november 2003 18:47 schreef Bugman op de Tuf-Tuf Club het volgende:
Bug zit heeeel erg hard te twijfelen offie zich daar ook aan zal gaan melden en SF-je daar het leven zuur gaan maen... Hij gedraagt zich overigens wel braaf in dit topic
"daar" is kennelijk op Motor-Forum; lees hier maar...
 
Op maandag 17 november 2003 11:50 schreef drsrob het volgende:Misschien, maar hier ben jij degene die problemen maakt.."daar" is kennelijk op Motor-Forum; lees hier maar...

HEHEHE.. OOPS You caught me.. HAHAHA...

:}

Dus?

Je moet wel begrijpen dat SF niet zo heel erg normaal doet doorgaans en dat is jammer... Wellicht dat Bugje zich ook niet zo netjes gedraagd, maar Bug reageert allen op wat SF-je zegt, that's it. Voorts, zie maar hoe je je tegen SF opstelt, maakt Bug niet uit hoor... Sterker, interesseert hem geen donder... Maar keep him in 't snotje... da's alles...

*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan