drive en ride

johanv

MF veteraan
1 mrt 2003
1.130
12
Ik zie regelmatig op het forum mensen "drive" gebruiken waar ze "ride" bedoelen in signatures, usernames en ondertitels. Drive gebruik je namelijk alleen voor voertuigen waar je in zit. koekblikken dus. En ride gebruik je dus voor voertuigen waar je op rijd. moterfietjes dus.
Dus verander maar snel want het staat een beetje dom. :9
 
_O- _O- _O-


Je hebt gelijk en t valt mij ook vaak op, maar om daar nou n heel topic voor te openen? :?


Ik zeg: Chips .... Bier....
En laat het commentaar maar komen :9
 
Ik zie regelmatig op het forum mensen "drive" gebruiken waar ze "ride" bedoelen in signatures, usernames en ondertitels. Drive gebruik je namelijk alleen voor voertuigen waar je in zit. koekblikken dus. En ride gebruik je dus voor voertuigen waar je op rijd. moterfietjes dus.
Dus verander maar snel want het staat een beetje dom. :9

Het is trouwens "En 'ride' gebruik je dus voor voertuigen waar je op rijdt. Motorfietsjes dus."


Als we toch gaan zeiken... :+
 
Ik zie regelmatig op het forum mensen "drive" gebruiken waar ze "ride" bedoelen in signatures, usernames en ondertitels. Drive gebruik je namelijk alleen voor voertuigen waar je in zit. koekblikken dus. En ride gebruik je dus voor voertuigen waar je op rijd. moterfietjes dus.
Dus verander maar snel want het staat een beetje dom. :9

:?

Niet sexistisch bedoeld, maar bij sexuele gemeenschap, bevindt zich over het algemeen een (klein of groot :9 ) gedeelte van de man zich in de vrouw, maar ook een deel erop. Hoe leg je dat dan uit?? Drive of toch ride?

:P

pfoei, viel niet mee om bovenstaande 'netjes' op te schrijven
 
Ik zie regelmatig op het forum mensen "drive" gebruiken waar ze "ride" bedoelen in signatures, usernames en ondertitels. Drive gebruik je namelijk alleen voor voertuigen waar je in zit. koekblikken dus. En ride gebruik je dus voor voertuigen waar je op rijd. moterfietjes dus.
Dus verander maar snel want het staat een beetje dom. :9


zeikerd |(
 
ach ja, ik heb niet zoveel te doen :Z , dus ik dacht ik begin es een topicje
 
Kan ik hieruit deriveren, dat dit een ridecuul onderwerp is?? :+

p.s. e.e.a. is niet bedoeld als critiek echter meer om mijn eigen verveelstatus op het werk te doorbreken.
 
ja maar...
ja maar..
Wat is het dan bij een motor waar je meer ´in´ zit als ´op´ :?
full

:W
 
:?

Niet sexistisch bedoeld, maar bij sexuele gemeenschap, bevindt zich over het algemeen een (klein of groot :9 ) gedeelte van de man zich in de vrouw, maar ook een deel erop. Hoe leg je dat dan uit?? Drive of toch ride?

:P

pfoei, viel niet mee om bovenstaande 'netjes' op te schrijven


now that's riding....

You can drive a car, but you ride a bike....but what do you do with a trike ?

You are only allowed to say "pimp my ride" if you is a badass gangsta ... otherwise you're a sadass wannabe.
 
now that's riding....

You can drive a car, but you ride a bike....but what do you do with a trike ?

You are only allowed to say "pimp my ride" if you is a badass gangsta ... otherwise you're a sadass wannabe.

Ik zei geen 'Pimp my ride' Dus ik ben een badass wannabe, of een sadass gangsta :?


})
 
Het is trouwens "En 'ride' gebruik je dus voor voertuigen waar je op rijdt. Motorfietsjes dus."


Als we toch gaan zeiken... :+

Weet je het zeker?
:? Ik dacht dat je er geen t achter mocht zetten als er van je een jij kan maken...

Misschien heb ik het fout hoor..
 
Ik zie regelmatig op het forum mensen "drive" gebruiken waar ze "ride" bedoelen in signatures, usernames en ondertitels. Drive gebruik je namelijk alleen voor voertuigen waar je in zit. koekblikken dus. En ride gebruik je dus voor voertuigen waar je op rijd. moterfietjes dus.
Dus verander maar snel want het staat een beetje dom. :9


c1-1.jpg


En toen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan