Dromen

dokker

MF'er
10 jul 2006
105
0
stavoren
Een van mijn oude dromen is uit gekomen,
391720

en wat is jouw droom? :Y ,
daa-grtn, 8-)
 
ik droom over andere dingen. Maar ik begrijp dat jij er blij mee bent. Have phun with it en houdt de rubberen kant onder.
 
Zo eentje heb ik ook nog gehad. Volgens mij een vrij vroege, met die zwarte onderkuip. Veel plezier ermee! :]
 
Mensen niet gaan vloeken, deze fiets gáát als een banaan,alleen met mate :] :Y
Ben al met een fijne vrouw samen en daar heb ik op dat gebied wel genoeg aan. _O-
Maar de volgende droom zal ook wel wat stof opwaaien |( ,hou je vast,
*O* *O* ,
full
 
Mensen niet gaan vloeken, deze fiets gáát als een banaan,alleen met mate :] :Y
Ben al met een fijne vrouw samen en daar heb ik op dat gebied wel genoeg aan. _O-
Maar de volgende droom zal ook wel wat stof opwaaien |( ,hou je vast,
*O* *O* ,(Afbeelding)


Ik probeer inderdaad niet te gaan vloeken, maar je$@##@s wat een minder mooi uitziende fiets......BWM in het kwadraat zal ik maar zeggen :?

Toch geloof ik je direct als je zegt dat die gáát als een banaan :}

...Nu nog de looks
 
Laatst bewerkt:
Ja D.D. ze is van 1980 :} :} :o ,en doet haar best nog steeds. :Y .
'tBaasje is erg tevréé :) ,
daa-grtn, 8-)
 
We hebben het hier wel even over een dame op leeftijd,en over een stuk machinerie wat leeft :Y .Ik heb het ook gereden hoor,de degelijke fietsjes zonder meer,smaken veranderen met de jaren O-) .Ga nu voor degelijkheid en prachtige eerlijke power die je darmen en andere ingewanden doen sjeeken als je gas geeft :Y ,en dat vind ik nu kicken }) .
Rij ook niet harder dan 200 :N _O- :P ,
daa-grtn, 8-)
 
Weehee, die zie je niet veel meer, cool 8-)
Heb zelf ooit een R100RS van '79 gehad, in "bewolkt rood". Ik zat er een beetje klem in met mijn knieen maar wel een uitgekiend ding. Kon zo prachtig terugproesten door de 40 mm Bing carburateurs.

Tjsa, de R100RS: De allereerste serie-motor met volle kuip.... en maar liefst 70 pk... en een klokje plus voltmeter in de dash. Het kon gewoon niet op allemaal 8-)
Veel plezier er mee!
 
Weehee, die zie je niet veel meer, cool 8-)
Heb zelf ooit een R100RS van '79 gehad, in "bewolkt rood". Ik zat er een beetje klem in met mijn knieen maar wel een uitgekiend ding. Kon zo prachtig terugproesten door de 40 mm Bing carburateurs.

Tjsa, de R100RS: De allereerste serie-motor met volle kuip.... en maar liefst 70 pk... en een klokje plus voltmeter in de dash. Het kon gewoon niet op allemaal 8-)
Veel plezier er mee!

Dank
:} ,eindelijk een gelovige *O* *O* ,
ook u daa-grtn, 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan