Dronken Rijder

~
Ja kom op.. Als een mongool aan je motor zitten te klooien en verkeerd optrekken enzo. Geen beschermende kleding aan. En ook nog eens je motor achterlaten bij het ongeval.Het feit dat hij volgens jou drank / drugs gebruikt had zou natuurlijk ook kunnen meespelen in het feit dat hij verkeerd optrok. Beschermende kleding heb ik trouwens ook niet altijd aan (en ben wel in bezit van rbw). Doet er verder ook niet toe.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk heb ik meestal al ingegrepen voordat ik mij echt druk ga maken om de gevolgen :X
Jij ziet er dan (als foto's op je website bekijk) ook niet uit als iemand aan wie je fysiek effe iets wil 'uitleggen'...
 
Laatst bewerkt:
Jij ziet er dan (als foto's op je website bekijk) ook niet uit als iemand aan wie je fysiek effe iets wil 'uitleggen'...

Maakt dat tegenwoordig nog veel uit dan :P ? Er is zat tuig bij die gewoon een mes tussen je ribben duwen, daar gaat zelfs de grootste jongen nog van onderuit :/
 
dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken. Dacht dat ze het wel snapten.

Snap ik ook zeer zeker hoor. Maar ik had in dat geval wel de politie ingeschakeld en het kenteken doorgegeven (voor hetzelfde geld had hij hem niet gestolen), zodat ze hem onderweg of thuis konden opwachten.

Ik heb een schijthekel aan mensen die in die staat een voertuig gaan besturen :(
 
Snap ik ook zeer zeker hoor. Maar ik had in dat geval wel de politie ingeschakeld en het kenteken doorgegeven (voor hetzelfde geld had hij hem niet gestolen), zodat ze hem onderweg of thuis konden opwachten.

Ik heb een schijthekel aan mensen die in die staat een voertuig gaan besturen :(
ff met de mobiel RDW kenteken checken op diefstal :)
 
Dus die kerel raakt met z'n dronken kop z'n motor kwijt, wordt de volgende ochtend wakker en gooit het er maar op dat de motor gestolen is?

Wat een sukkel _O-
 
HAARLEM - Een motorrijder was maandagavond ten val was gekomen op de hoek van de Parklaan en het Kenaupark in Haarlem en vervolgens weggerend. Agenten hebben van getuigen een signalement gekregen. Even later meldde een 23-jarige Haarlemmer zich telefonisch met het verhaal dat zijn motor was gestolen maar dat hij liever naar bed wilde dan aangifte komen doen. Agenten zijn naar de woning van de man gegaan en hebben hem aangesproken. Hij bleek precies te voldoen aan het signalement van de bestuurder. De man is daarom aangehouden op verdenking van het verlaten van de plaats van een ongeval. De Haarlemmer bleek onder invloed van alcohol. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt.

heeft de TS wat goeds gedaan die dag, extra karmapunten ;)
 
Zoals ik al aangaf, bel dan gewoon de politie als je niet durft.

Persoonlijk heb ik meestal al ingegrepen voordat ik mij echt druk ga maken om de gevolgen :X


heb ik ook wel eens gedaan.
de laatste ging het dus mis toen ben ik omver gereden met een auto terwijl stadswachten de gehele tijd op 20 meter afstand in hun auto zaten en er niet uit durfden te komen :')

daarna word je iets voorzichtiger :X
 
heb ik ook wel eens gedaan.
de laatste ging het dus mis toen ben ik omver gereden met een auto terwijl stadswachten de gehele tijd op 20 meter afstand in hun auto zaten en er niet uit durfden te komen :')

daarna word je iets voorzichtiger :X

Kan ik mij voorstellen, is ook veel verstandiger.

Tijdje terug in de woonwijk waar ik woon, reed een auto (oude mercedes) met groot licht aan achter mij. Behoorlijk vervelend. Ik had met knipperlicht e.d. al proberen duidelijk te maken dat hij/zij moest kappen met dat licht, maar er werd niet gereageerd.

Op een stukje waar de weg even van 2 naar 1 baan ging, heb ik de auto stil gezet zodat hij mij niet kon inhalen en ben ff uitgestapt om hem te vertellen dat het behoorlijk irri was. De man achter het stuur was echt mega groot en had een stel handen waar je U tegen zegt, maar hij zat best wel angstig met het raam op een kiertje mij aan te horen.

Achteraf krijg je dan van vrouwlief te horen hoe idioot je eigenlijk bent :') Ze heeft natuurlijk gelijk, er had van alles kunnen gebeuren, maar dit soort dingen gaan bij mij in een opwelling, dus of ik er de volgende keer echt bij nadenk, waarschijnlijk niet.

En het grote licht, meneer had de kofferbak vol met rommel (oud ijzer denk ik, gezien het type) en had al van meerdere mensen gehoord dat ze dachten dat hij groot licht aanhad. Maar nu ging hij er echt wat aan doen (yeah right)
 
Laatst bewerkt:
Slim was ie zeker niet _O-

Hij mag blij zijn dat ie er zonder letsel mee weg is gekomen.
Ik hoop dat ie een mooie prent krijgt :)
 
Kan ik mij voorstellen, is ook veel verstandiger.

Tijdje terug in de woonwijk waar ik woon, reed een auto (oude mercedes) met groot licht aan achter mij. Behoorlijk vervelend. Ik had met knipperlicht e.d. al proberen duidelijk te maken dat hij/zij moest kappen met dat licht, maar er werd niet gereageerd.

Op een stukje waar de weg even van 2 naar 1 baan ging, heb ik de auto stil gezet zodat hij mij niet kon inhalen en ben ff uitgestapt om hem te vertellen dat het behoorlijk irri was. De man achter het stuur was echt mega groot en had een stel handen waar je U tegen zegt, maar hij zat best wel angstig met het raam op een kiertje mij aan te horen.

Achteraf krijg je dan van vrouwlief te horen hoe idioot je eigenlijk bent :') Ze heeft natuurlijk gelijk, er had van alles kunnen gebeuren, maar dit soort dingen gaan bij mij in een opwelling, dus of ik er de volgende keer echt bij nadenk, waarschijnlijk niet.

En het grote licht, meneer had de kofferbak vol met rommel (oud ijzer denk ik, gezien het type) en had al van meerdere mensen gehoord dat ze dachten dat hij groot licht aanhad. Maar nu ging hij er echt wat aan doen (yeah right)

Zolang je het normaal brengt hoef je nergens bang voor te zijn toch?
Wij gingen een keer in een ford Ka weg met 4 mensen.... ook iedereen seinen.... bleek ook dat de auto teveel achterover hing en het daarom net leek alsof we groot licht voerden. Wisten wij veel |(
 
Zolang je het normaal brengt hoef je nergens bang voor te zijn toch?

Dat vind ik ook, maar iemand anders kan er anders over denken natuurlijk :) Ik zal ook altijd proberen om niet geïrriteerd of agressief over te komen.

Wij gingen een keer in een ford Ka weg met 4 mensen.... ook iedereen seinen.... bleek ook dat de auto teveel achterover hing en het daarom net leek alsof we groot licht voerden. Wisten wij veel |(

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan