Dronten, Flevoland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Noujaaa helemaal gerepareerd........ alleen nog bandjes en een nieuwe ketting zou ook nog wel welkom zijn :P .
Als het weer het toelaat ga ik het liefst op de motor natuurlijk..
Maar zoals het vorig jaar was, dan toch maar liever in het blikkie.
 
uiteraard.ik ook.moet binnekort ook aan een nieuwe kettingset beginnen.
ketting begint een beetje te hangen op zn eind :(

we zullen het er zeker nog over hebben "binnenkort" hoe iedereen gaat.
 
Heeej remco,

Long time no see zeg.
Ja (bijna :P ) alles gaat wel lekker hier hoor.
Alleen het motorgevoel begint weer te kriebelen, en dat net nu het gaat vriezen...
Heb echt TE lang niet meer gereden....

Ik kom binnenkort wel ff een keertje bij je langs ff bijborrelen :9
en de eifel reserveer ik bij deze
 
Whahhhaaah ik weet zelf nog niet of ik ga maar als ik ga dan zonder chantal :P
constant blaazzzuh :P
Moet je ff doen ff komen boreelen gezzellie 8-)
Ben laatst nog aangeouden in lelystad met de motor deed alles fout wat er fout kon gaan kreeg hem alleen voor rechts inhalen viel weer mee })
 
:o pannekoek.
Ik ben inmiddel ook blut ge-cjib-t dankzij al die flitsertjes overal in lelystad.
Steeds weer 30 eurie voor een enkel kilometertje te hard (met de auto) :(
 
Ach ja boeie ik kreeg er twee dagen later weer een binnen van 100 euro met de oprijwagen :P lekker man 195 eurie in twe dgn door mijn neus geboort :(
maar ja dat mag de pret niet drukken nog 5.5 weken en dan lekker skien 1.5 week lang 8-)
 
zal eens je foto laten zien als ze wakker is.misschien kent ze jou wel.
wat doe je dan als verpleegster als je meerder afdelingen doet?
ik heb trouwens als helm een LAZER revolution.een systeemhelm met ingebouwde zonnevizier..ideaal om zonder zonnebril te rijden.
Een Schubert heeft ook een ingebakken zonnebril, en idd, da's een superuitvinding.
Die ingebouwde zonnebril dan.
 
He streetmax

Ik heb je nu toch gevonden! Hier een piccie van mijn motor ;) die bij hans v wijk op de dyno bank stond met 134 pk op het achterwiel
P1010014.JPG

P1010050.jpg

P8210043.jpg

Links mijn oude fiets en rechts mijn nieuwe gsxr :]
 
Ja ok maar zit die ook in dit topic dan of woont ie in de polder dan zit ie er wel op anders leest ie dit nooit :?
 
Hahaha

Lieve collega? *D
Ik wist niet wat ik hoorde van je vriendin, toen ze mij gister belde op de afdeling. Wat toevallig :) We konden er zeker om lachen, doe maar de groetjes aan Jaqualine! :) (<-- sorry weet niet 100% zeker of ik het goed heb geschreven)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan