desp0
MF veteraan
hoi,
ik rij dus met een rs250ke , en heb een setje mpp's zitten.
nu had ik deze vraag al eens eerder gesteld maar toen lag het toch meer aan mijn banden, namelijk dunlop 207RR's , nu met die michelin pilot powers had ik het nog nooit
eerder gehad maar ik begin nu ook te glijden met die banden. hoeft niet echt echt snel te gaan maar toch krijg ik het, nu is het mooi lenteweer en mooi droog dus
dit zou toch niet echt mogen kunnen ???
kben maar een leek ook, kan niet echt info gaan vragen aan een specialist in veringen of zo maar die vering van me staat relatief standaard en een rs250 is standaard afgesteld voor ongeveer 60 kg +- ... en dat ben ik dus !
heeft iemand idee aan wat het nog kan liggen ? (bandenspanning eergisteren gechecked)
is een MPP minder goed mss naar het einde toe ? (heb nog overal profiel hoor, maar na 3500km is hij zeker niet meer nieuw, en dan overdrijf ik neit, wellicht meer km's)
ik rij dus met een rs250ke , en heb een setje mpp's zitten.
nu had ik deze vraag al eens eerder gesteld maar toen lag het toch meer aan mijn banden, namelijk dunlop 207RR's , nu met die michelin pilot powers had ik het nog nooit
eerder gehad maar ik begin nu ook te glijden met die banden. hoeft niet echt echt snel te gaan maar toch krijg ik het, nu is het mooi lenteweer en mooi droog dus
dit zou toch niet echt mogen kunnen ???
kben maar een leek ook, kan niet echt info gaan vragen aan een specialist in veringen of zo maar die vering van me staat relatief standaard en een rs250 is standaard afgesteld voor ongeveer 60 kg +- ... en dat ben ik dus !
heeft iemand idee aan wat het nog kan liggen ? (bandenspanning eergisteren gechecked)
is een MPP minder goed mss naar het einde toe ? (heb nog overal profiel hoor, maar na 3500km is hij zeker niet meer nieuw, en dan overdrijf ik neit, wellicht meer km's)