Droogtijd hammerite hittebestendige lak

636twobrothers

Die hard MF'er
25 jan 2015
487
55
2 dagen geleden mijn blok (dat nu niet loopt) er mee gespoten. Lak krab je er nu nog met je nagel vanaf. Het blok was geschuurd en vet vrij.

En nee ik heb geen oven tot mijn beschikking om mijn blok in te droppen. Iemand ervaring met deze lak ? Ben ik te ongeduldig en moet ik gewoon langer wachten ?
 
mijn föhn.... niet die van mn vrouw...
kan heel heet....
of je moet idd geduld hebben..
mijn frame is ook voorzien van hammerite..

Niet dakder verstand van heb ofzo, maar volgens mij is het belangrijk om de onderlaag zich door het bakken te laten hechten met de verf. Als je hem van buiten heet stooktwerkt het volgens mij toch anders. Gevoelsmatig zou ik zeggen dat het van binnenuit heet stoken beter is voor de hechting. Maar ik speculeer.

Klopt. Maar is dat omdat er geen benzine in zit, of omdat ie in stukjes verspreid over de werkbank ligt?

Omdat hij .... euh ... ik weet het niet. En ik prijs me gelukkig dat het me ook heul nie boeit. _O-

... aaaaaanyway ....

@636twobrothers ... is je vraag voldoende beantwoord? Je kunt in subforum techniek dan een 'beste antwoord' aanwijzen; die functionaliteit is toegevoegd voor de verbeterde werking van dit forum. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan