Wie doen er allemaal mee met de GP Droomteam Competitie 2002?
Zelf doe ik mee met Team Brasletti.
www.wacosoft.nl/motor
Zelf doe ik mee met Team Brasletti.
www.wacosoft.nl/motor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hoe gaat het eigenlijk precies in z'n werk... Ik ben namelijk niet geabonneerd op de "Motor".. Krijg ik een mailtje als ik wat moet doen?
Ik las dat je na iedere GP ook een vraag moet beantwoorden, die staat dan in de "Motor".. Dat komt op zich wel goed, fiets ik wel ff naar de bibliotheek of doe ik een beroep op mijn mede M-F'ers![]()
Maar moet ik verder nog wat doen?
Wat die gasten niet op de site hebben gezet maar wel in het blad (ik heb um ff gekocht) is dat je voor een overwinning in de MotoGP klasse je 35 punten krijgt tegenover 25 in de 125/250 cc...
Als ik dat had geweten had ik mijn geld misschien anders verdeeld... maar ik zie wel![]()
Het is maar een spelletje....
Op donderdag 28 februari 2002 22:19 schreef schamperd het volgende:
nu we toch bezig zijn laconi wat denken we daar van dit jaar?
met jouw R1 als inzet?het inschrijvings termijn is bijna voorbij..
post hier na 25 maart je team dan kunnen wij een onderlinge competitie houden....
het inschrijvings termijn is bijna voorbij..
post hier na 25 maart je team dan kunnen wij een onderlinge competitie houden....
dan doen we het toch met die 15, komen er vanzelf meer bij als we een maal beginnen.ik heb al een x een topic gemaakt met de vraag om hier ook zoi iets te doen waren toen maar 15 belangstelende of zo.
Op maandag 25 maart 2002 22:52 schreef Sander 900 RR het volgende:
9 miljoen lijkt veelheb dus bij de 125cc een paar eeh achterblijvers gekozen
![]()
Hoe blijf je op de hoogte van de standen? Kun je die op de site terugvinden straks ?
op de site van motor staat de stand en voor de mensen die mee doen kunnen we die hier posten.
Jazeker, doe alweer voor de derde keer mee. Sterker nog, heel de familie doet hiero mee met zijn eigen team. Hebben zo 6 teams die mee doen.