Drukte op de weg richting Assen tijdens het TT-weekend?

Zeeuwmeeuw

MF veteraan
Nee, het is nog geen vrijdag. :N

Maar het volgende, tijdens het TT-weekend moet ik in Assen zijn (maar niet voor de TT, maar in Assen zelf).
Ik weet dat het behoorlijk druk is op de weg er heen maar komende vanuit de Randstad, met een vrachtwaggeltje, zaterdagmorgen in de vroegte, is het dan wijzer om bijv. door Flevoland of mijn part de afsluitdijk richting Assen te bollen om de grootste drukte te omzeilen of maakt het qua verkeersdrukte niet zoveel uit?

Wanneer en waar is de grootste drukte?
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is nog geen vrijdag. :N

Maar het volgende, tijdens het TT-weekend moet ik in Assen zijn (maar niet voor de TT, maar in Assen zelf).
Ik weet dat het behoorlijk druk is op de weg er heen maar komende vanuit de Randstad, met een vrachtwaggeltje, zaterdagmorgen in de vroegte, is het dan wijzer om bijv. door Flevoland of mijn part de afsluitdijk richting Assen te bollen om de grootste drukte te omzeilen of maakt het qua verkeersdrukte niet zoveel uit?

Wanneer en waar is de grootste drukte?

Is mij tot nu erg meegevallen tijdens heenrit. al ga ik op de motor de dag ervoor altijd naar apeldoorn om daarvandaan naar assen te rijden.

alleen vorig jaar klein stukje file gehad wegens wegwerkzaamheden en bij zwolle een stukje langzamer rijdend verkeer

trgweg doe je ietsjes :P langer over. zo rond 16 uur en later. daus dan zou ik al weg zijn als ik jou was
 
Laatst bewerkt:
Mossels brengen?













:+

Waar in Assen moet je zijn? Noord? Zuid? Oost? West?
 
Zilte mossels :9

West, dus afslag Assen zelf (die bij de Suzuki motorfietsdealer).
Normaliter neem ik gewoon de A28 via Hoogeveen, is tenslotte het snelste, maar ik heb geen zin en geen tijd om uren onnodig in de file te gaan staan.
Vaak is het bij Leusden ook al pet. -O-
dan ga je nu via de A7/A28,dan ga je volgens mij om de meeste ellende heen
 
A28 gaat sowieso vol staan :')

Ik rij gewoon over de N33 vanaf hier als ik die kant op moet, maar dat is voor jou wel erg ver omrijden volgens mij :+
 
Zilte mossels :9

West, dus afslag Assen zelf (die bij de Suzuki motorfietsdealer).
Normaliter neem ik gewoon de A28 via Hoogeveen, is tenslotte het snelste, maar ik heb geen zin en geen tijd om uren onnodig in de file te gaan staan.
Vaak is het bij Leusden ook al pet. -O-

hehe, die dealer was Roelof Thijs en er zit nu een fietsenzaak in genaamd Anjo Jager

volgens mij is het snelste voor jou na zwolle meppel aanhouden.
Dan Afslag havelte eraf .
Langs de vaart helemal naar Assen rijden dan kom je ook bij die kruising met die wijlen motorzaak .
de route is een 80 km weg en meestal rustig vergeleken met de snelweg
kijk maar op google maps :)
 
hehe, die dealer was Roelof Thijs en er zit nu een fietsenzaak in genaamd Anjo Jager

volgens mij is het snelste voor jou na zwolle meppel aanhouden.
Dan Afslag havelte eraf .
Langs de vaart helemal naar Assen rijden dan kom je ook bij die kruising met die wijlen motorzaak .
de route is een 80 km weg en meestal rustig vergeleken met de snelweg
kijk maar op google maps :)


sssst niet te hard zeggen. anders sta ik alsnog in de file straks. B| Is inderdaad de beste route om te rijden.
 
Nou, daar zitten ook hele stukken 50 in en er wordt sowieso al regelmatig gecontroleerd.
Je zou ook afslag Beilen noord kunnen nemen en dan via Hooghalen naar Assen rijden. Of als dat niet lukt, bij Hooghalen rechtsaf richting Amen en dan in Amen richting Assen.
 
Laatst bewerkt:
Nou, daar zitten ook hele stukken 50 in en er wordt sowieso al regelmatig gecontroleerd.

In de 6 jaar dat ik hem nou rij ben ik elk jaar op dezelfde plek 1 flitser tegen gekomen. langs de vaart laatste stuk voor je de snelweg weer opgaat(trgweg)
Je wordt netjes gewaarschuwd door de gezellige menigte aan de rand van de weg.
Tot nu toe op snelweg pas 1 keer dat er een flitser gespot is ( door mij dan) . Nooit bekeurd tot nu toe

Hard aan het kloppen op onbewerkt hout nu.
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat wordt de TomTom meenemen en bij een beetje drukte uitwijken de polder in als ik het zo hoor :+

ik zat zelf meer aan Afsluitdijk,Leeuwarden,Groningen te denken
_O-

Ja, dat zou je inderdaad denken maar zo'n route is eigenlijk maar 20 minuten en 40 kilometer langer (maar dan wel over de A7 via Heerenveen i.p.v. Leeuwarden ;) ).
En persoonlijk rij ik liever 20 minuten langer dan dat ik 45 minuten in de file stil sta.
 
Nou, dat wordt de TomTom meenemen en bij een beetje drukte uitwijken de polder in als ik het zo hoor :+Ja, dat zou je inderdaad denken maar zo'n route is eigenlijk maar 20 minuten en 40 kilometer langer (maar dan wel over de A7 via Heerenveen i.p.v. Leeuwarden ;) ).
En persoonlijk rij ik liever 20 minuten langer dan dat ik 45 minuten in de file stil sta.

Precies.. kutstukkie om man..

en gewoon doorkachelen want echt bijna geen enkele file.
 
Maar... eigenlijk wel verdacht.. precies op zaterdag met een klein vrachtwaggeltje naar Assen.


Proletarisch winkelen :+
 
Maar... eigenlijk wel verdacht.. precies op zaterdag met een klein vrachtwaggeltje naar Assen.


Proletarisch winkelen :+

Smiley_quiet.gif


Met laadklep, dus lekker makkelijk motorfietsen laden _O-
 
Achwelneejoh!!! Dr zijn wat meer motoren op de weg, dat is alles. Die rijden je niet in de weg in je bussie
 
Ik moet vaak in Meppel zijn in het weekeinde van de TT , De 1e keer reed ik dus van Bussum tot Meppel in de file. :Y
De 2e en 3e keer ben ik via de A6 gegaan dan de N305 op deze volgen tot de N 307 naar Kampen :Y
(halverwege de 305 rechtsaf naar Harderwijk om via de N306 naar Kampen te rijden is mooier) :9~
Dan om Kampen heen (of er dwars doorheen) naar de ijsselbrug en de N760 (Kamper zeedijk) volgen tot Genemuiden pontje pakken dan N334-N375 naar Meppel en dan de N371 naar Havelte Assen. :Y
Tot aan Meppel heb ik ook nooit enige vorm van controle gezien. O-)
Kijk maar ff op Google maps.
Deze route is vanaf Amsterdam te doen in 2 uur (als je de sneldeidslimiet aanhoud).
Danny :W :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan