druppel acculader

Djm001

MF'er
18 mrt 2004
169
0
Wijlre
wie weet waar ik een goedkope, eventueel 2de hands druppel acculader kan uithalen en wat de kosten dan zijn. ik heb het liefst een optimate 3.
 
wie weet waar ik een goedkope, eventueel 2de hands druppel acculader kan uithalen en wat de kosten dan zijn. ik heb het liefst een optimate 3.
hoezo mag het weer niks kosten? goedkoop kan wel eens duurkoop zijn. Als je het geld hebt koop er dan gewoon 1 bij de dealer. Kost misschien ff wat, maar je hebt er jaren plezier van en je accu ook
 
optimate 3 gekocht voor 45 euro bij hans van wijk in zoetermeer,is toch een eenmalige uitgave dus trek je knip gewoon.
 
Precies, 45 euro is niet duur voor die lader van optimate. Duurder dan 55 euro kom je ze niet meer tegen.
 
H-Tronic druppellader 600 (2/6/12 Volt. AL600)
Voor 2, 6 en 12 Volt accu's. Voor het laden en vershouden van zowel reguliere, gel als onderhoudsvrije accu's. Voorzien van een laadcontrole- en een polariteitsaanduiding om je te informeren over de correcte werking. De lader stopt automatisch als de accu vol is en gaat weer verder als hij leger wordt.
Technische gegevens:
Netspanning: 230V/50Hz
Laadspanning: 2,3V bij 2V, 6,9V bij 6V, en 13,8V bij 12V.
Afm: (L x B x H): 100 x 71 x 58
Gewicht: ca. 650g
Laadstroom max 600mA.

PROMOTOR Acculaderstest november 2003,testoordeel 'GOED' de rubriek 'netadapters' (6 getest, 5 goed, 1 redelijk)

Ik heb deze bij Motozoom gekocht voor €19,95. Als het nog goedkoper moet kan je beter stoppen met motorrijden. Goedkoop kan duurkoop zijn maar ook heel gevaarlijk. Denk b.v. aan de goedkoopste 2e hands band die gekraakt is op een stoepje. Ga je fijn mee onderuit in een bocht. Wel lekker goedkoop. ;(
 
http://louis9.louis.de/katalog2004/pages/629.pdf
full


deze gebruik ik eventueel in de winter.
Kost weinig , en hij doet het heel goed.
Hoe minder hij bijlaad , hoe beter het is (is mij verteld)
Je kan ook de 600 versie nemen maar is weer duurder.
Ik heb hem aangesloten op de schakelklok van de buiten verlichting , dus hij staat alleen 's nachts aan.
Goedkoper zul je niet uitkomen
Bij motozoom is hij 13,95 en bij Louis kost hij 9,95
Verschil qua verzendkosten , is dat Lois 2 euro duurder is
succes met het vinden van de juiste druppellader
 
Let op dat je bij een goedkope druppellader ook een goede brandverzekering neemt ... :+

Ik heb een Optimate III en mijn vrouw een Optimate II. Werkt al jaren toppie! Was destijds volgens een Promotor vergelijkingstest 1 vd betere laders. Niet alleen laden maar ook onderhoud. Nog geen startproblemen gehad.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan