Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ook bij Louis te koop ( zelf effe kijken op de site ) is een acculader waarbij je 2 aansluitingen hebt die je op de accu ( + en - ) aangesloten kunt laten en iedere keer als je je motor stalt de lader aan kunt sluiten. Op diezelfde aansluiting ( stevige stekker ) kun je ook startkabels aansluiten ( apart bestellen ), zodat je niet met losse startkabels hoeft te klooien naar de accupolen ( waar je dan net weer niet bijkunt ).
Vooral makkelijk als je een VMax hebt, met zo\'n klein kutaccuutje![]()
is de accu leeg, nog altijd geen probleem:
duw je motor een eindje, spring erop en dan in zijn 2de de koppeling lossen en hopen dat de motor aanslaat terwijl je wat gas geeft
Met een 1300 cc VMax met 12.1:1 compressie? In mijn conditie? Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik wel ff bij je aangebeld als de accu weer eens niet sterk genoeg is om te startenis de accu leeg, nog altijd geen probleem:
duw je motor een eindje, spring erop en dan in zijn 2de de koppeling lossen en hopen dat de motor aanslaat terwijl je wat gas geeft
lukt het niet direct zoek dan een vriend die je even wil pushen
Ik ga maar even van Helldesker uit, ik heb toch geen zin in die onzin. En ALS het FOUT gaat dan weet ik hem wel te vinden!
![]()
Met een 1300 cc VMax met 12.1:1 compressie? In mijn conditie? Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik wel ff bij je aangebeld als de accu weer eens niet sterk genoeg is om te starten( ik heb al een knopje gemaakt om het licht uit te zetten tijdens het starten ). Hulp is overigens onderweg: ik heb een Odessey accu besteld in Amerika, krachtigste die er zijn en passen ook nog op de plek onder het zadel !
![]()
Op Zaterdag 27 oktober 2001 15:54 schreef Niek Boevink het volgende:
hjg