drz 400 klein maar fijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonde :')_O-

Maar die 160 ga ik niet doen denk ik.. Heb er nu 150 onder zitten en ik zie de strepen van de band al op de uitlaat staan :X
Ga de 150 pp monteren. Schijnen het ook wel goed te doen onder een sm
Ben je zo zwaar dan???

Mattie van me rijdt met de 160er eronder en heeft nergens last van :N

Heb er zelf op gereden en ook niks gemerkt met m'n 92kg... Was wel met een Yoshi-piep, wellicht dat dat scheelt.

Bandjes rij je ook gewoon rondom af dus niks te breed of zo. 4,5" is ook gemaakt voor 160.

Waarom suzuki er fabriek af 140ers onder legt is mij een raadsel :?
 
Weeg 90 kilootjes.. Maar ik denk dat het door de stoppie's en trappetjes komt dat hij soms de uitlaat raakt. Opzich is het ook geen drama, de zwarte strepen zitten toch aan de binnenkant van de uitlaat. Niemand die t ziet :P
 
Zal de mijne zo eens tsjekken maar ik kan het me niet voorstellen :N
 
Gaat 'm never nie raken :N Moet ik er wel bijzeggen dat er nu een 150er onder zit. Ding is nagenoeg nieuw dus zonde om weg te mieteren. Vermoed dat mijn band eerder de accubak gaat raken dan de uitlaat.

Heb je al geprobeerd wat meer ruimte te krijgen door er ergens bij de bevestiging een (of meedere) ringetje tussen te douwen???
 
Gaat 'm never nie raken :N Moet ik er wel bijzeggen dat er nu een 150er onder zit. Ding is nagenoeg nieuw dus zonde om weg te mieteren. Vermoed dat mijn band eerder de accubak gaat raken dan de uitlaat.

Heb je al geprobeerd wat meer ruimte te krijgen door er ergens bij de bevestiging een (of meedere) ringetje tussen te douwen???

Nope nog niet geprobeerd maar ik ga dr wel even goed voor zitten mocht ik toch een goldspeed willen, die pas va 160 leverbaar is...
 
Zonde :')_O-

Maar die 160 ga ik niet doen denk ik.. Heb er nu 150 onder zitten en ik zie de strepen van de band al op de uitlaat staan :X
Ga de 150 pp monteren. Schijnen het ook wel goed te doen onder een sm


bij mij raakt hij iig niet.....en heb er al behoorlijke hoge jumps mee gezet dus hij kan m echt niet raken bij mij, ik rijd wel nog met originele einddemper hoor.

ik heb voor de goldspeeds gekozen omdat ik behoorlijk veel offroad meepak.
 
Goldspeed is eigenlijk een regenband die het op droog ook aardig doet. Bij warm/drog weer rij je die redelijk snel op. En of die het off-road nou zoveel beter zullen doen als bijv PiPo's durf ik te betwijfelen...

Op wat hardere ondergrond wellicht wel maar als het nat/modderig wordt lopen die net zo snel vol lijkt me.

De looks zijn wel erg goed :Y

Deze ook gaaf:


Avon-SupermotoPro-XtremeRain.jpg


Geen Avonfan maar deze schijnen wel erg goed te zijn...
 
Goldspeed is eigenlijk een regenband die het op droog ook aardig doet. Bij warm/drog weer rij je die redelijk snel op. En of die het off-road nou zoveel beter zullen doen als bijv PiPo's durf ik te betwijfelen...

Op wat hardere ondergrond wellicht wel maar als het nat/modderig wordt lopen die net zo snel vol lijkt me.

De looks zijn wel erg goed :Y

Deze ook gaaf:


[afbeelding]

Geen Avonfan maar deze schijnen wel erg goed te zijn...

In de modder of natte ondergrond heb je idd 0,0 grip met welke sm band dan ook, maar als ik een hard droog trekkerpad meepak heb ik toch nog redelijk grip met de goldspeeds.
Heb hier ergens in de buurt ooit eens een mini-crossbaantje gebouwd en daar is goed op te rijden nu.

MPP zullen ongetwijfeld ook goed zijn, heb er geen ervaring mee dus kan er niets over zeggen dan (alleen een aantal setje's mpp en mpp 2ct's versleten onder SS's)
 
Ik hou persoonlijk meer van de racy look ipv die custom graphics.
Zoiets als die Makita rockstar uitvoering zegmaar.
 
I like.. alleen die velgen vind ik nix.. maak dan voor zwart of achter rood als je perce met twee kleuren wilt werken..
 
openinspost ook enigzins aangepast,
nieuwe link erbij en nieuwe startfoto.

:]
 
full


gouden velgen?
Vind het op zich wel mooi, maar dan horen die
schamele rubbers weer niet om de voorvork.
dr af ermee en acerbis neopreen sokken erom :P

:]
 
en blijkbaar is die bling bling ook in rood verkrijgbaar
*O*

full


full


tot aan de uitlaat toe

full


rene :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan