DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Vanmorgen even het Duitsland gedeelte van DTC Limburg 2002 V2 gereden. Leuke route. Kwam er vandaag achter dat Biersen echt wel groot is, maar niettemin leuk om doorheen te rijden. Tankstation op de route (Q1, nog nooit van gehoord) met E5 à €1,98/liter
 
Vanmorgen even het Duitsland gedeelte van DTC Limburg 2002 V2 gereden. Leuke route. Kwam er vandaag achter dat Biersen echt wel groot is, maar niettemin leuk om doorheen te rijden. Tankstation op de route (Q1, nog nooit van gehoord) met E5 à €1,98/liter
Dat is niet duur. Gister aan de grens Super Plus 98 zonder ethanol getankt voor 2,13 euro per liter
 
Vanmorgen even het Duitsland gedeelte van DTC Limburg 2002 V2 gereden. Leuke route. Kwam er vandaag achter dat Biersen echt wel groot is, maar niettemin leuk om doorheen te rijden. Tankstation op de route (Q1, nog nooit van gehoord) met E5 à €1,98/liter
Tsja, €1.98/ liter.
Maar is die brandstof dan ook werkelijk 100% ethanolvrij? (dat verwacht ik dus eigenlijk niet)
 
Zoals in het Ex-lessers topic vermeld ben ik bezig met een nieuwe rit.
Echter momenteel een beetje gebrek aan tijd/energie om de rit te test-rijden... (sinds een aantal wijzigingen die ik vorige week heb gemaakt)
Zodra ik dat gedaan heb en goedgekeurd en de hele rit OK is bevonden zal ik een nieuw topic aanmaken om aan te melden.
Ik gok echter (ivm drukte werk en privé) dat dat (de rit) op z'n vroegst eind April gaat worden.
 
Moet even kijken of ik dit jaar nog een rit ga plannen. Maar die zal dan waarschijnlijk in Zuid-Limburg zijn, want als alles goed is woon ik daar dan
@Viaantje . Idd een andere motor. BMW R1200RT LC (2014).
IMG_2291.jpeg
Paar jaartjes jonger, minder kilometers en wat meer recentere techniek
 
Moet even kijken of ik dit jaar nog een rit ga plannen. Maar die zal dan waarschijnlijk in Zuid-Limburg zijn, want als alles goed is woon ik daar dan
@Viaantje . Idd een andere motor. BMW R1200RT LC (2014). Bekijk bijlage 1984542Paar jaartjes jonger, minder kilometers en wat meer recentere techniek
Mooie motor hoor!
Mag in Limburg, maar ook Brabant hoor, of beide :-)
Jij schreef toch verslagen van je motorritten of verwar ik je nu met iemand anders?
 
Moet even kijken of ik dit jaar nog een rit ga plannen. Maar die zal dan waarschijnlijk in Zuid-Limburg zijn, want als alles goed is woon ik daar dan
@Viaantje . Idd een andere motor. BMW R1200RT LC (2014). Bekijk bijlage 1984542Paar jaartjes jonger, minder kilometers en wat meer recentere techniek
Super! :t Zeer indrukwekkend :} Veel veilige en vrolijke kilometers gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan