DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Normaal gesproken wel, maar heb de route al sinds de lente niet meer gereden. Toen lag er nog wel eens wat modder op de weg vanwege landbouw voertuigen.

Moet hem eerst nog een keer gaan rijden en een aantal pauze plekken uitzoeken. Ook natuurlijk nog een lunch plekje.

Zal eens kijken wanneer dat ik dat kan doen. Rij het hele jaar door dus mogelijk een tweede kouwe klauwe rit?
 
Yeuhhhh🙏🏻🙏🏻🙏🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
ik zal me vast klein beetje voorstellen: sylvia, woonachtig midden limburg, bmw f750gs. rijd natuurlijk graag motor. Vaak alleen dus aansluiten en nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk
Dan kunnen we altijd een keertje afspreken om samen te rijden. Maar dat kan dan misschien beter in het Limbocl@n topic.

Route vanuit Roermond moet nog gepland worden
 
@Okami_Xci Die kouwe klauwen-rit he... Moet ik dan mijn handvatverwarming uit laten en de handkappen eraf schroeven, of mag ik ook zo mee? :+

Bij mij in de buurt zijn we natuurlijk al eens geweest (Veluwe-rit), maar ik kan ook best eens kijken of ik een Achterhoek-route in elkaar kan klikken. :t Ook een mooi stukkie Nederland!
Hahahah, gewoon mee :p
Ik heb HVV en handkappen er immers ook op zitten... (al staat HVV vaak uit en is de bescherming van de kappen verwaarloosbaar)
Kouwe klauwen was meer in verband met het moment wanneer (de bedoeling is dat) we gaan rijden.

Oh ja @Diaantje Bij Mr van Eijck was wel een QR gewenst (binnen) maar daar hebben ze ook een koffie-hok buiten staan.... daarvan weet ik het even niet meer....
Bedoeling was gewoon een koffie te pakken en bij de motor (op parkeerplaats) op te drinken en verder te gaan daar.

Snackbar te Helvoirt kon ik gewoon binnen bestellen/eten zonder QR afgelopen woensdag...
(geen garantie dat dit toevallig een uitzondering was, heb zelf wel groen vinkje)
 
12-2 is idd kort dag maar beloofd wel droog te blijven. Weerbericht voorspelt: 'de dag begint op veel plaatsen met lichte vorst' en aangezien ik uiterlijk om 08:30 moet gaan rijden denk ik dat me dat net ff te veel van het goede gaat zijn. Kouwe klauwen is te overzien maar als er ijsblokjes uit mijn (*) komen dan voorzie ik dat ik 12-2 niet ga doen.
 
Had ook niet verwacht dat de 12e iets zou worden...

Maart heb ik 12/13e, 20e of de 26e in de aanbieding.
(En (onder voorbehoud) alle woensdagen, maar ik denk dat ik daar een van de weinigen in ben)
 
Veel gevaccineerden zijn ook nu niet welkom in Duitsland volgens mij. Je moet tegenwoordig daar dacht ik overal een booster hebben.
Baal ik best van want wil daar al weer heel lang een keer een weekend heen.
Denk dat Belgie misschien nog wat relaxter is. Maar het is een gekke wereld zo ,met dit soort regels:S
Je mag er zonder coronapas/aanmelding toch 24 uur verblijven.... of is dat nu niet meer?
 
Zullen we voor de lol dit topic eens niet laten verzanden in meningen over het coronabeleid? Ik heb mijn mening, jullie die van jullie, en zolang we het houden bij de feitelijke 'dit en dit zijn nou eenmaal de huidige regels dus daarbinnen moeten we zaken plannen' zonder meteen weer het e.e.a belachelijk te noemen blijft het een stuk gezelliger. Gaan we gewoon lekker rijden.
 
Zullen we voor de lol dit topic eens niet laten verzanden in meningen over het coronabeleid? Ik heb mijn mening, jullie die van jullie, en zolang we het houden bij de feitelijke 'dit en dit zijn nou eenmaal de huidige regels dus daarbinnen moeten we zaken plannen' zonder meteen weer het e.e.a belachelijk te noemen blijft het een stuk gezelliger. Gaan we gewoon lekker rijden.
Dat bedoel ik nou.... Bahbah
 
Hmmm... de report knop werkt aardig O-)

Ik gun ieder zijn menig, maar als iemand (die notabene nog nooit mee is geweest met een rit) hier de noodzaak voelt er op deze manier over door te gaan. Dan ben ik er snel klaar mee.

Kies ook voor maart.... heb ik nog een maand om in mn motorkleding te passen 😨
Was dat vorig jaar niet hetzelfde excuus? O-)

Anyhow 12/13 maart en het weekend daarna ben ik nog in wintersport modus, dus de kauwe klauwen rit laat ik ff passeren.
Maar ik heb dan ook geen handvat verwarming dus moet wachten op 15 graden dagtemperatuur minimaal!
 
Ik heb dat opgelost door eind november een nieuwe jas te kopen. :+ Mijn excuus was dat textiel toch lekkerder zit dan leer. _O-

Weekend van 20 maart zou ik vooralsnog kunnen, 12/13 is twijfelachtig, 26e heb ik al plannen. We zien het t.z.t wel! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan