DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Beterschap Diaanje :t !

Yep, een paracetamolletje is nooit weg, maaaarrrrr het beste is een 🍌 banaan 🍌, niet alleen voor het examen maar ook voor zoiets.
En die regels, ik snap er ook geen jota van. Wat ik wel las gister is dat, als je in een ziekenhuis werkt, je gewoon kan komen opdraven .... 8)7

gr. Leo
 
Beterschap Diaanje :t !

Yep, een paracetamolletje is nooit weg, maaaarrrrr het beste is een 🍌 banaan 🍌, niet alleen voor het examen maar ook voor zoiets.
En die regels, ik snap er ook geen jota van. Wat ik wel las gister is dat, als je in een ziekenhuis werkt, je gewoon kan komen opdraven .... 8)7

gr. Leo
Da meen je niet ?! Want het ziekenhuis is de juiste plek om het over te dragen... oke oke nee geen discussie... ik vind er iets van 😅

De banaan heb ik niet in huis, wel een appeltje en peertje, misschien dat die ook enigzins werken 🤭
 
Ja, maar mn vriend test nog negatief.. ALS hij ook positief test moet ik weer opnieuw in quarantaine dus dan kan het nog wel eens langer duren.... 😪
Beterschap
U heeft een huisgenoot of bent een nauw contact van iemand met corona. U heeft geen klachten.

U hoeft niet in quarantaine als:

U heeft een huisgenoot met corona. Valt u niet onder de uitzondering? Dan gaat u wel in quarantaine:

 
Beterschap
U heeft een huisgenoot of bent een nauw contact van iemand met corona. U heeft geen klachten.

U hoeft niet in quarantaine als:

U heeft een huisgenoot met corona. Valt u niet onder de uitzondering? Dan gaat u wel in quarantaine:

Had het gelezen idd 😊
 
Ik weet nog niet of ik er 20 maart bij kan zijn. Gister ziek naar huis gestuurd van werk... savonds zelftestje en jawel... positief...
Ga dalijk een pcr test doen maar voel me hondsberoerd 🤧😪
Beterschap!! kan met een week wel weer veel beter zijn.
Toen ik het had heb ik extra vitamine D en zink geslikt en was er met een week vanaf.
 
Kreeg net een mailtje, de KNMV heeft op 20 maart voor de Dag van de Motorrijder in elke (zowat) provincie een rit uitgezet.
Zo te zien werkt het weer die dag goed mee: droog, half bewolkt, 13 graadjes en W1 wind :t.

gr. Leo
 
Kreeg net een mailtje, de KNMV heeft op 20 maart voor de Dag van de Motorrijder in elke (zowat) provincie een rit uitgezet.
Zo te zien werkt het weer die dag goed mee: droog, half bewolkt, 13 graadjes en W1 wind :t.

gr. Leo

Ik heb de NB route eens gedownload....
Afhankelijk van tijdstip zouden we zo denk ik vanaf de koffie stop tijdstip wel eens wat van die motorrijders tegen kunnen komen.
Zowel tegemoet komend als dezelfde richting op rijdend....

1646851520762.png
 
wat wordt er dan de 20e gereden?

De "kouwe klauwen rit" van Okami_Xci, tussen Den Bosch / Tilburg / Eindhoven.


20 Maart 2022,
9.30 verzamelen Makro Best.

10.00 vertrek.

191KM.
Tanken bij vertrek/eindpunt.
Koffie (to go) stop bij Mr van Eijck
Lunch bij de Snackbar in Helvoirt.

GPX Hier te vinden:
 
Laatst bewerkt:
Noem een datum :). Dan kunnen degene die mee willen rijden beslissen of het uitkomt of niet. Het lijkt me een erg mooie rit. En dan liefst een starttijd vanaf een uur of 10 ;)
Rustaaaag de eerste rit is volgende week pas.
En vandaag is het wel mooi weer, maar het kan zomaar nog een paar weken wat kouder zijn.
 
Ik had aangemeld om de 20ste mee te gaan maar kreeg deze week te horen dat mijn dochtertje die dag mag afzwemmen... moet me dus helaas afmelden
 
Hoi allemaal ik zie wat datums doorkomen, maar gaat 20 maart nog door?
En is er een update van de route?
 
Hoi allemaal ik zie wat datums doorkomen, maar gaat 20 maart nog door?
En is er een update van de route?
Route is in linkje in mijn handtekening te vinden.

3 GPS files voor de 3 delen van de route.
1-> Makro naar koffie-stop (Mr van Eijck)
2-> van koffie-stop naar lunch-stop
3-> van lunch-stop naar Makro Best.

9.30 verzamelen Makro Best.
10.00 vertrek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan