DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Bijlagen

  • DTR2022.gpx
    191,4 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Even een update omdat de route is aangepast. Ik vond het stukkje tussen Maasbree en Meijel af en toe te saai. Is nu een beetje beter:]

Limburg rit van @jbazelmans zaterdag 30 april:

Aanmeldingen:
1) @jbazelmans
2) @Diaantje
3) @mean-machine
4) @Ghengie
5) @MotoRobin
6) @Old Scoot

GPX bestand in dit bereicht en in mijn handtekening

GPX viewer
Met verbazibng lees ik dat ik er 30 april bij ga zijn. Huh:?
Zoals aangegeven ben ik dan met vakantie. Dus ga NIET mee.

Ik heb in #1377 aangegeven dat ik er 30 april niet zou zijn. (wat ik ook al eerder had gedaan in #1363)
In #1396 is een aangepaste lijst waar ik niet meer op sta. :t
Tot mijn verwondering ga ik nu ineens weer wel mee:?<niet dus>
 
Tot mijn grote verwondering zie ik dat ik er 30 april bij ga zijn.
Zoals aangegeven ben ik dan met vakantie. Dus ga NIET mee.

Ik heb in #1377 aangegeven dat ik er 30 april niet zou zijn. (wat ik ook al eerder had gedaan in #1363)
In #1396 is een aangepaste lijst waar ik niet meer op sta. :t
Tot mijn verwondering ga ik nu ineens weer wel mee:?<niet dus>
Das expres om je toch te pushen mee te gaan omdat we niet zonder je kunnen... vakantie kan altijd nog :+ 8)7 :9
 
Met verbazibng lees ik dat ik er 30 april bij ga zijn. Huh:?
Zoals aangegeven ben ik dan met vakantie. Dus ga NIET mee.

Ik heb in #1377 aangegeven dat ik er 30 april niet zou zijn. (wat ik ook al eerder had gedaan in #1363)
In #1396 is een aangepaste lijst waar ik niet meer op sta. :t
Tot mijn verwondering ga ik nu ineens weer wel mee:?<niet dus>
Wij weten gewoon al dat die boot van je niet vaart ;) P&O toch ?
 
Laatst bewerkt:
Even een update omdat de route is aangepast. Ik vond het stukkje tussen Maasbree en Meijel af en toe te saai. Is nu een beetje beter:]

Limburg rit van @jbazelmans zaterdag 30 april:

Aanmeldingen:
1) @jbazelmans
2) @Diaantje
3) @mean-machine
4) @Ghengie
5) @MotoRobin
6) @Old Scoot

GPX bestand in dit bereicht en in mijn handtekening

GPX viewer

Ik heb hem even omgezet naar een route voor mijn Garmin, weet niet wat er bij het zwembad te doen is, maar de garmin wil daar niet graag langs, moest 3 routepunten extra zetten voordat hij accepteerde dat we echt over dat stukje weg wilden.... :?

1648539702342.png
 
eigenlijk is daar helemaal niets aan de hand. Is gewoon een weg

Ik zag op streetview ook weinig bijzonders, maar blijkbaaar zit er in de HERE kaart een aanduiding dat je er niet doorkan, anyhow wel op te lossen met een paar routepunten extra, maar wellicht goed voor anderen die de track omzetten naar route voor hun navi om even te dubbelchecken.
 
Ja, klopt.
Meerdere frituur-ovens gelijktijdig warm houden wordt met huidig energie-tarief iets te prijzig.
Voorheen hun energie-rekening van €600 per maand is nu naar €2000 per maand gegaan. Oef!!
Maar dat merken wij als klant ook aan de prijs van de consumptie.
Voor een simpel patatje pinda was ik bij hun €4.10 kwijt. Overigens was de friet wel van uitstekende kwaliteit.:t
mean...
 
Ik zag op streetview ook weinig bijzonders, maar blijkbaaar zit er in de HERE kaart een aanduiding dat je er niet doorkan, anyhow wel op te lossen met een paar routepunten extra, maar wellicht goed voor anderen die de track omzetten naar route voor hun navi om even te dubbelchecken.
Dat is precies de reden waarom ik een track nooit omzet naar een route :)
 
Dat doet je tomtom alsnog voor je, en dan moet je maar afwachten wat er gebeurt.
Dus ik doe liever zelf even de check of de route van de garmin overeenkomt met de track. :t
Ook als ik hem in Mydrive als track inlaadt en dan synch met mijn TomTom?
 
Terug
Bovenaan Onderaan