DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Vanmiddag gewoon nog even een lekker rondje aan de andere kant van de Maas gedaan. Op mijn dooie gemak. 60 km in 1,5 uur _O-
 
Vanmiddag gewoon nog even een lekker rondje aan de andere kant van de Maas gedaan. Op mijn dooie gemak. 60 km in 1,5 uur _O-
Vanmiddag een ritje (275km) gemaakt naar de Heimat. (Borken)
Dwars door de Achterhoek (oa stuk Varsselring) en een stuk Veluwe weer naar huis.

Valt op dat vlak over de grens superdruk bij de pomp met NL-ers die in de rij staan om te tanken.
Ga je ietsje verder Duitsland in, dan is daar weer normale hoeveelheid klandizie.
Getankt bij Hamminkeln (of all places) waar ik direct bij de pomp kon zonder wachten.
Wat is 't lekker stil in die regio! Hele provinciale weg voor jezelf en ook nog eens 100 toegestaan.
 
Vanmiddag een ritje (275km) gemaakt naar de Heimat. (Borken)
Dwars door de Achterhoek (oa stuk Varsselring) en een stuk Veluwe weer naar huis.

Valt op dat vlak over de grens superdruk bij de pomp met NL-ers die in de rij staan om te tanken.
Ga je ietsje verder Duitsland in, dan is daar weer normale hoeveelheid klandizie.
Getankt bij Hamminkeln (of all places) waar ik direct bij de pomp kon zonder wachten.
Wat is 't lekker stil in die regio! Hele provinciale weg voor jezelf en ook nog eens 100 toegestaan.
Niet ff een heerlijke burger gegeten bij roadhouse bij thunderbike?
 
Ideeën aan het opdoen voor een nieuwe DTC-rit. Pauzeplek in Maarheeze al gevonden O-)
7DF47FD3-594A-403B-853A-1F7D21FD5782.jpeg
 
Yep, tot 4 jaar geleden was dat van een neef van mij

Was een leuke route. Stukjes van de DTC Limburg rit van dit jaar, maar dan andersom. Moet nog 50 km bij, misschien een stukje Duitsland in
 
Als DTC Limburg 2022 V2 gereden gaat worden dan zal het een Limburg-Brabant-Duitsland combinatie worden. zoiets ongeveer

Schermafbeelding 2022-06-11 om 17.24.53.png


Hier moet wel nog heel wat aan gesleuteld worden, maar dit is het idee ongeveer
 
Yep, tot 4 jaar geleden was dat van een neef van mij

Was een leuke route. Stukjes van de DTC Limburg rit van dit jaar, maar dan andersom. Moet nog 50 km bij, misschien een stukje Duitsland in
Met een zoon, Antal? O-)
Die ken ik namelijk...
:Y vond de achternaam al bekend overkomen....

Route ziet er interessant uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan