DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Even een update om GPX files te importeren. Het is gelukt via de iPad maar niet niet de iPhone. Inloggen bij TomTom op mydrive daarna naar mijn routes GPX importeren vinkje zetten bij synchroniseren op je systeem. En klaar👍
 
Mooie dat alles nu dubbel getest is voor over een paar weken :+

Ik mis echter nog wel de lunchaanbevelingen! :9
 
Kreeg jij net als ik van je omgeving te horen dat je in je 2e jeugd zit? 8-) 🏍️ 👊
Nee riep zelf al enige tijd dat ik niet kon wachten om 40 te worden, de “midlifecrisis” is geweldig, kan elke egocentrische vage beslissing daar op gooien..een boot, Porsche, skydiven etc. Heb ze allemaal bewust en met veel binnenpret genoemd in elke conversatie welke zich daartoe leende, hoef ik natuurlijk niet maar wilde al wel al 20 jaar een motor.. en dat is er dan ook eindelijk van gekomen, niemand kon toen het woord midlifecrisis met mijn mega smile toen nog horen dus zeiden ze ook niets :)
 
Nee riep zelf al enige tijd dat ik niet kon wachten om 40 te worden, de “midlifecrisis” is geweldig, kan elke egocentrische vage beslissing daar op gooien..een boot, Porsche, skydiven etc. Heb ze allemaal bewust en met veel binnenpret genoemd in elke conversatie welke zich daartoe leende, hoef ik natuurlijk niet maar wilde al wel al 20 jaar een motor.. en dat is er dan ook eindelijk van gekomen, niemand kon toen het woord midlifecrisis met mijn mega smile toen nog horen dus zeiden ze ook niets :)
Ook hier had de midlifecrisis toegeslagen opeens was er een cabrio daarna Corvette,toen een motor moest alleen nog mijn rijbewijs halen. O ja nu ook een camper. Zou ik bijna vergeten ik moet nog zo’n vonken fiets kopen.
 
Pensionada's 🤪

Mijn pa en ma rijden inmiddels al weer een paar weken met de camper door NL. Gaat prima, zeggen zij.
 
Ben het overzicht een beetje kwijt in dit topic. Het staat me al langer op de todo om na aan te haken namelijk. Wat is het plan voor de 29e?
Dezelfde rit als gister. Tussen 9.30 en 10.00 uur verzamelen bij het Total tankstation, Apeldoornseweg 16, Ede. Rit van 170 km. Koffiestop voor Vierhouten (ongeveer waar vroeger de achterpoort van de Generaal Winkelmankazerne was, aan de Stakenbergweg 🤤 ), lunch in Terwolde bij een friettent met een ruim assortiment :9, einde rit in Hoederloo, bij een ijstent *O*


Edit: als ik dit teruglees krijg ik er al weer zin in! 😄
 
Laatst bewerkt:
Koffiestop voor Vierhouten (ongeveer waar vroeger de achterpoort van de Generaal Winkelmankazerne was, aan de Stakenbergweg 🤤 ), lunch in Terwolde bij een friettent met een ruim assortiment :9, einde rit in Hoederloo, bij een ijstent *O*

Kijk ! Ik hoef de koffers van de Deauville niet vol te proppen met etenswaar :t.
En de Winkelmankazerne ook al plat zag ik net op Google, heel m'n diensttijd (77/3) is zowat gesloopt onderhand.

gr. Leo
 
Kijk ! Ik hoef de koffers van de Deauville niet vol te proppen met etenswaar :t.
En de Winkelmankazerne ook al plat zag ik net op Google, heel m'n diensttijd (77/3) is zowat gesloopt onderhand.

gr. Leo
Is helaas al jaren weg. Droevig. Dit is al wat er bleef voor mij: wat foto's en herinneringen ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan