DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Ik word alweer helemaal blij! *O* Lekker in de (dan) achtertuin ook. 8-)

Ik beloof plechtig dat ik 'm deze keer rechtop houd. _O-
Hahahahahaaha ik heb je inmiddels ook al nagedaan 😪😪 stomme korte pootjes ook..... gelukkig geen lakschade (hoera voor valbeugels) maar wel een stukje van de koppelinghendeltje afgebroken 😪 heb al een nieuwe binnen, morgen maar eens erop zetten en dan is Mr. Bandit weer als nieuw.... Maar ik snap nu wel je pijn van toen, en vooral het aangetaste ego 😅
 
Sneak preview van wat ik in gedachte heb... (175 Km)
Bekijk bijlage 1600489

Moet de route zelf nog wel eerst eens rijden en er voor zorgen dat er niet over (bos)zandpaden gegaan word....
En iets van een stop halverwege / na 1 uurtje rijden vinden....

Voor @Groninger Meeuw ook iets dichter bij huis dan Eindhoven, dan zal de lengte ook wel wat beter te doen zijn.
Ziet er goed uit @Okami_Xci! Dat lijkt me wel wat. @Beekberger zal ook wel mee willen 😁 Hoop wel dat er ergens weer wat horeca open zal zijn en anders maar boterhammen mee.
 
(Terzijde:) Ik meende dat het motorseizoen nog niet begonnen was maar heb met het mooie weer toch al weer verscheidene optochten langs zien komen.
 
Ik lees ook even mee, stukkie beter in de buurt, en als de vertrek tijd een beetje acceptabel is kon ik zomaar eens aansluiten.
 
Ik lees ook even mee, stukkie beter in de buurt, en als de vertrek tijd een beetje acceptabel is kon ik zomaar eens aansluiten.
Heb een keer in Friesland een optocht van 'n stuk of 200 motorrijders voorbij zien komen, dus vooralsnog geen probleem :t
 
Ja dat weet ik vandaar ook dat ik me wel vereerd voel dat het naar mij vernoemd is hahaha.
Maar net als vorig jaar ga ik er weer zo veel mogelijk bij zijn hoor!!! Voor deze ritjes met jullie sta ik met liefde en plezier vroeg op *O*:]
Jij was destijds met afstand het meest enthousiaste lid van het ex-lesserstopic
:}
 
Dwars door Hoenderloo zie ik... Als IJs van Co tegen die tijd weer open is/mag heb ik alvast een suggestie voor de eerste stop... :Y
Hmmm de route had ik eigenlijk andersom gepland, net boven Ede vertrekken en bij terugkomst tank-station vanwaar je makkelijk de snelweg op kan... dus dan zou het de voor-laatste stop worden?

Ga 'm vandaag (uur of 10) eens rijden (kan dit weekend niet) tijdens m'n 'laatste werkloze dag'....
Wellicht nog wat fine-tuning nodig aan de route... zo niet dan rij ik 'm nog een keer de andere kant op om te kijken welke kant op beter bevalt....
Evt nog wat laatste fine-tuning...
 
Laatst bewerkt:
Zal tzt wel druk zijn naar misschien hier een tussenstop(je) maken...
16143389334265771133839136558804.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan