DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

kijk wel ff uit, Hoenderloo is nu bijna helemaal 30 km en ze controleren vaak ,
 
Op de IJsseldijk bij Marle mag je maar 60, maar er is daar een kaal recht stuk waar je gauw te hard rijdt. En daar is vaak laser controle.
 
't Ziet er niet uit alsof je daar koffie en een broodje kunt krijgen ... '( Maar verder geen bezwaar hoor. Weer 's wat anders dan die afgezaagde hunebedden!
D'r staat een Hamburger kraampje ;) Maar de locatie is met mooi weer echt wel druk... dus dat is wel even een dingetje...
En wat mee nemen is wellicht sowieso verstandig..

Ziet er prima uit @Okami_Xci
Hoe bevalt de rit tot nu toe ??
Moet 2 stukjes verleggen... anders (bos)zand-pad bij 1 stuk en bij de ander is meer voor gemak....

Na ~Wilp was ik 't zat... zat te bibberen op de motor... alleen T-shirtje onder motorjas werd te fris...
Dus toen ben ik maar naar huis gereden, dat laatste stukje geloof ik wel...

Op de IJsseldijk bij Marle mag je maar 60, maar er is daar een kaal recht stuk waar je gauw te hard rijdt. En daar is vaak laser controle.
Maar gelukkig hebben we op dit soort toerritten nooit haast 😊
Wil je snel rijden, zit je helemaal achteraan de groep... en zelfs dan zal je niet heel veel boven vMax rijden gok ik...
(Weet niet hoe het toen bij de NB rit was maar ik gok dat je daar ook niet veel boven vMax reed...)

--Edit:
Zo Route opgedeeld in stukjes van ~1 uur.
1614358873640.png


Start naar stop 1: parkeerplaats met Hamburgertentje, (mogelijk) wel druk bij mooi weer (pauze stop)
Stop 1 naar stop 2, Eetgelegenheid (Lunch stop)
Lunch naar laatste stop: IJs van Co...

Stukje van daar naar tankstation met makkelijk toegang tot snelweg laten vervallen... vanaf dit eindpunt is net zo makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Wie is wie :?

Mooie foto's :t

Startpunt van de voorgestelde route ligt zowat in mijn achtertuin. Dus wie weet :t

Wanneer is het eigenlijk?

Diaantje is denk ik wel herkenbaar als enige dame in het gezelschap.
Daar tegenover zit ik
Naast Diaantje zit JBazelmans, ertegenover Groninger meeuw.
En dan hebben we nog Botoo en rechts MBKNLD (als ik me goed herinner)

DTR zal ergens April/Mei worden...

(in Maart begin ik met een nieuwe baan na ruim een half jaar werkloos.... dus even tijd om te acclimatiseren en tot rust te komen aan het ritme wennen en zo...)
 
Diaantje is denk ik wel herkenbaar als enige dame in het gezelschap.
Daar tegenover zit ik
Naast Diaantje zit JBazelmans, ertegenover Groninger meeuw.
En dan hebben we nog Botoo en rechts MBKNLD (als ik me goed herinner)

DTR zal ergens April/Mei worden...

(in Maart begin ik met een nieuwe baan na ruim een half jaar werkloos.... dus even tijd om te acclimatiseren en tot rust te komen aan het ritme wennen en zo...)
Thx! @MBKNLD klopt wel. Hij kwam mij al zo bekend voor van een meet bij Radio Kootwijk! Ik blijf dit topic volgen. Zou toch beschamend zijn als je in Ede woont en een rit met start- en eindpunt om de hoek van Ede zou missen. :P :] :W
 
Diaantje is denk ik wel herkenbaar als enige dame in het gezelschap.
Daar tegenover zit ik
Naast Diaantje zit JBazelmans, ertegenover Groninger meeuw.
En dan hebben we nog Botoo en rechts MBKNLD (als ik me goed herinner)

DTR zal ergens April/Mei worden...

(in Maart begin ik met een nieuwe baan na ruim een half jaar werkloos.... dus even tijd om te acclimatiseren en tot rust te komen aan het ritme wennen en zo...)
Gefeliciteerd! Ga eerst maar rustig inwerken, zodat je wat te vertellen hebt 😁
 
Aan de andere kant, als ik meerijd, dan regent het meestal. Ongeacht een goede of slechte weersverwachting :/

(ik voel me soms net Mr Bean O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan